Gatorade Cup finale wel, speelde gewoon een goede wedstrijd met een goede assist. Inter uit deed hij geeneens mee dus doe je research is beter, feyenoord uit was hij niet 100% fit, speelde niet goed nee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
IOn al die wedstrijden stond hij er niet
En hopelijk nu van Gabri en Roger!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef addictivebeat het volgende:
Hij heeft duidelijk ondersteuning van andere spelers nodig a la Davids, anders kan hij z'n beste voetbal niet spelen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:31 schreef Adothehague het volgende:
IOn al die wedstrijden stond hij er niet
inderdaad, hij komt het best tot zn recht als hij niet zoveel verdedigend werk hoeft te doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef addictivebeat het volgende:
Hij heeft duidelijk ondersteuning van andere spelers nodig a la Davids, anders kan hij z'n beste voetbal niet spelen.
Kan je nagaan zelfs in de minder belangrijke duels stond hij er niet. En voor ajax waren dat wel belangrijke duels want ze moesten strijden voor uefa cup in die tijdquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:52 schreef Jasza het volgende:
Ajax-Ado was hij niet bagger hoor, sinds wanneer zijn Ajax-Heracles, Ajax-ado, nec-ajax trouwens belangrijke duels
Je had het over belangrijke duels, alleen psv-ajax en feyenoord-ajax horen daar bij.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Kan je nagaan zelfs in de minder belangrijke duels stond hij er niet. En voor ajax waren dat wel belangrijke duels want ze moesten strijden voor uefa cup in die tijd![]()
![]()
Dus is sneijder zwaar overschat want als hij er ook niet staat is hij gewoon overschat net als heel ajax. Stond hij er wel dan was het een andere zaak.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heel Ajax stond er in die duels die jij opnoemt niet, dat ligt echt niet aan Sneijder. Nu zal ik maar ff komen op jou manier:
Praag-Ajax
Thun-Ajax
Ajax-Brondby
Groningen-Ajax
Ajax-Vitesse
Groningen-Ajax
Ajax-PSV GC finale
Ajax-feyenoord was hij aardig in.
Az-Ajax
![]()
En daarom speelt Ajax CL en Den Haag bijna toto divisie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dus is sneijder zwaar overschat want als hij er ook niet staat is hij gewoon overschat net als heel ajax. Stond hij er wel dan was het een andere zaak.
Daar gaat de discussie niet over L-E-Z-E-Nquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:59 schreef Freak187 het volgende:
[..]
En daarom speelt Ajax CL en Den Haag bijna toto divisie.![]()
Jij begint over Ajax is overschat hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar gaat de discussie niet over L-E-Z-E-N
Omdat sneijder er niet stond en hij volgens jouw niet overschat is maar dit is een voorbeeld dat hij het wel isquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij begint over Ajax is overschat hoor![]()
Het is triest dat een aanvallende middenvelder als sneijder er uit moet steken op zijn verdedigende kwaliteiten dit zsegt genoeg vind ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef Jasza het volgende:
Hmm, ik vind Sneijder verdedigend beter geworden. In Oranje deed hij verdedigend zijn werk ook wel goed, bij Ajax ook wel redelijk in het begin van het seizoen.
Litmanen deed dat ook altijd, aanvallen en verdedigen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is triest dat een aanvallende middenvelder als sneijder er uit moet steken op zijn verdedigende kwaliteiten dit zsegt genoeg vind ik.
Alleen valt sneijder niet aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Litmanen deed dat ook altijd, aanvallen en verdedigen.
Volgende keer zou ik me eens gaan verdiepen in de speler, alvorens je een topic opent..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |