Vergeet Groningen uit nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:50 schreef twi het volgende:
PSV, Praag, Brondby met grote druk op kwalificatie, Schotland. Zijn inderdaad de kleine clubjes waar 'ie tegen uitblinkt.
Wat mij betreft speelt Sneijder ook niet ini Oranje hoor, en houdt 'ie het lekker bij Ajax. Geen problemen mee.
En je reageert niet op andere stellingen dus je doet er zelf zo hard aan mee..en dan een beetje janken in FBquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja jij wijkt van het topic af. Discuseer mee of rot gewoon lekker op als je niet tegen kritiek kan.
Kritiek? kritiek die nergens op slaat is dit, zijn invalbeurten slecht? komop zeg, je zit hier allemaal dingen te verzinnen om je gelijk maar te halen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja jij wijkt van het topic af. Discuseer mee of rot gewoon lekker op als je niet tegen kritiek kan.
Het waren meningen over hoe ik hem vind spelen en meningen verschillen, maar ik snap dat jij met je iq dat niet snaptquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kritiek? kritiek die nergens op slaat is dit, zijn invalbeurten slecht? komop zeg, je zit hier allemaal dingen te verzinnen om je gelijk maar te halen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het waren meningen over hoe ik hem vind spelen en meningen verschillen, maar ik snap dat jij met je iq dat niet snapt
Dan blijven er weinig fokkers over die een oordeel mogen gevenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
idd want jij zit elke week in de Arena naar Ajax te kijken dus jij kan er een goed oordeel over geven!
Ik zeg niet dat ze dan geen oordeel mogen geven.. Maar hoe representatief en kwalitatief is dat oordeel dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig fokkers over die een oordeel mogen geven![]()
Ja, dat zeggen we toch ook maar over die invalbeurten en niet goed zijn in grote wedstrijden bij Ajax heeft ie geen gelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:17 schreef Erasmusch het volgende:
mbt Oranje heeft ie wel een punt natuurlijk
Je zegt wedstrijden.. dat is meervoud.. dan is het logisch dat je ook meer wedstrijden opnoemt ipv een collectieve offday voor heel Ajax.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Adothehague het volgende:
Nou ik heb hem bijna niet gezien in grote wedstrijden. Ik herinner even, Bayern Munchen uit 4-0
Toen was heel Ajax nergens, dus dat is niet echt een goede graadmeter.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Adothehague het volgende:
Nou ik heb hem bijna niet gezien in grote wedstrijden. Ik herinner even, Bayern Munchen uit 4-0
Dat is een grote wedstrijd en toen stond hij er zoals ik al zei in alle grote wedstrijden er niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen was heel Ajax nergens, dus dat is niet echt een goede graadmeter.
Nou noem er nog is een paar danquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is een grote wedstrijd en toen stond hij er zoals ik al zei in alle grote wedstrijden er niet.
Noem "alle grote wedstrijden" dan eens op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is een grote wedstrijd en toen stond hij er zoals ik al zei in alle grote wedstrijden er niet.
Die van Munchen had je al genoemd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Inter milan 1-0
Bayern Muncen 4-0
Gatorade finale.
feyenoord-ajax3-2
Moet ik nog even doorgaan?![]()
IOn al die wedstrijden stond hij er nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die van Munchen had je al genoemd.
Tegen Inter speelde hij niet eens zo slecht..wat vond je toen dan slecht aan hem? want hij deed niet mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |