Dacht ik al.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef navvy het volgende:
Think again, je kwam 2 weken geleden nog op me af. Destijds (8, 9 jaar geleden) kreeg ik wat met Victoria. Nu zal je het wel weten I presume.
Zijn hier volgens mij nog wel aardig meer (ex) Windesheimers jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:59 schreef Integrity het volgende:
Anders maakte ik er wel een Windesheim topic van, maar goed.. daar ben ik nu mee klaar. Hey tot vanavond, als ik je zie. Want als je mag sorteren in het begin van je werkavond, dan denk ik niet dat ik je tegenkom. Ik ben vooral bij de doks waar ze lossen te vinden.
Ik verdien ongeveer 11,30 Euro netto in het uur bij de TPG. Vind dat wel relax hoor, voor een bijbaantje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
Ahold verdient beter en volgens mij zijn de werkzaamheden diverser
Als je pallats sorteren en collen diverse en leuke werkzaamheden vindt wel ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
Ahold verdient beter en volgens mij zijn de werkzaamheden diverser
Ik (op zaterdag) 14. 60 euro!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik verdien ongeveer 11,30 Euro netto in het uur bij de TPG. Vind dat wel relax hoor, voor een bijbaantje.
11,30 ?? hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik verdien ongeveer 11,30 Euro netto in het uur bij de TPG. Vind dat wel relax hoor, voor een bijbaantje.
ik neem aan dat het niet in de supermarkt zelf is?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik (op zaterdag) 14. 60 euro!bij de AHold
Nee, in t distributiecentrumquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik neem aan dat het niet in de supermarkt zelf is?
Waar de mannen nog echte mannen zijn!! 10 jaar geleden een tijdje gewerkt daar. Vond het best wel relaxed.quote:
En je moet opschieten, want je moet over een uur werkenquote:
Over 15 minuten vertrek ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:30 schreef navvy het volgende:
[..]
En je moet opschieten, want je moet over een uur werken
Edit: half uur
Heb je je al een beetje opgefrisd? Je moet er wel strak uitzien voor al die begeerlijke vrouwen daar.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:32 schreef navvy het volgende:
[..]
Heb je je al een beetje opgefrisd? Je moet er wel strak uitzien voor al die begeerlijke vrouwen daar.
Dan moet jij weg!quote:
TPGquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:15 schreef WEST het volgende:
ik zoek nog een bijbaantjedus als iemand surgesties heeft
![]()
Sligroquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:15 schreef WEST het volgende:
ik zoek nog een bijbaantjedus als iemand surgesties heeft
![]()
is dat avond werk? en hoe en wat moet je doen om er te komen. is er een website waar wat staat?quote:
Het vliegende paard voor warmetenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:43 schreef koele het volgende:
om ff op mn lijstje met goede eettentjes terug te komen... wie weet er nog 1?![]()
Kreta (al zijn hier ook minder goede verhalen over) Toko Bali Sparerib store MichelAngelo in de Sassenstraat Vito's
Joe champsquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Joe Jamp?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!~~!~!~!!~!!!1111
![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!1!%:DD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!@211!12!111 EINSZ!!
JOY JAM DIE HOUDEN WE ERIN!!12!11!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Heb je wel eens van een uitzendbureau gehoord?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef WEST het volgende:
[..]
is dat avond werk? en hoe en wat moet je doen om er te komen. is er een website waar wat staat?
Op blauwvingerdag was stickz ook nog te vindenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:53 schreef Devlinsect het volgende:
Veerallee!Misschien kom je Rico nog tegen.
Ik was dus neit bij de meet DIE IK ZELF HAD GEORGANISEERD. Balen natuurlijk. Wie wil de volgende organiseren? Ff een post maken met wie er wel komen / niet komen / waarschijnlijk komen / plaats, datum + tijdstip?
Misschien heeft het dan meer suc6![]()
Die helemaal opgepimpt is!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:01 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
![]()
En zonder Holtenbroek geen 'Ik, ik kom uit een achterstandswijk' van Opgezwolle...Dus koester onze Holtenbronx![]()
Daar wil ik werkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:41 schreef Integrity het volgende:
Maar weet je wat echt een tof bedrijf is? Het pakkettensorteercentrum van de TPG!![]()
okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb je wel eens van een uitzendbureau gehoord?Je moet Randstad hebben als ik me niet vergis.
Ze hebben meerdere malen via folders mensen gevraagd, nummer is 038-4209030quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef WEST het volgende:
[..]
is dat avond werk? en hoe en wat moet je doen om er te komen. is er een website waar wat staat?
het gaat me ook niet om vakantie werk, maar meer voor 1 of 2 avonden in de week gewoon vast (zoiets als vakkenvullerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:01 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere malen via folders mensen gevraagd, nummer is 038-4209030
Maar een vriendin van me zei dat ze geen mensen meer zochten voor de vakantie.
Ik zou deze dinsdag naar de rondleiding gaan om me daarna in te schrijven, I totally forgot !![]()
Dan moet je bij Tempo-team wezen: 038-4669390 (uit m'n hoofd ja). Nu is het vakantieperiode dus erg rustig, binnenkort komt Van Dijk weer met z'n schoolboekjes en hebben ze echt mensen nodig. Capac (onderdeel van Randstad) zit er ook, maar heeft over 't algemeen minder werk. En vaste dagen is geen probleem. Damn, ik lijk wel een intercedent.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:05 schreef WEST het volgende:
[..]
het gaat me ook niet om vakantie werk, maar meer voor 1 of 2 avonden in de week gewoon vast (zoiets als vakkenvuller) ik heb al Vakantie werk namelijk (ben eigen baas
)
Ja, 't schijnt, ben er al tijden niet meer geweest. Maar eens kijken op een zinloze zondagmiddag.quote:
Ja; vanmiddag zit ik er weer; lekker rondrijden op zo'n karretje en af en toe wat aanvegen. (ik maak de handel schoon daar) Het vebaast me altijd hoe snel ze die karren in die vrachtwagens weten te krijgen; zo staat t hele dock vol en zo is t leeg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:25 schreef navvy het volgende:
[..]
Waar de mannen nog echte mannen zijn!! 10 jaar geleden een tijdje gewerkt daar. Vond het best wel relaxed.
Dat is dan de Diezerpoort AH toch? Daar heb ik ook (nog geen) 100 meter bij vandaan gewoond. Ken je de Warmoesstraat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:15 schreef navvy het volgende:
Wel in Dieze, of het nou oost is geen idee. 100 meter van de AH woon ik.
Ken jij een zijstraat van de Warmoesstraat: de Hofstraat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat is dan de Diezerpoort AH toch? Daar heb ik ook (nog geen) 100 meter bij vandaan gewoond. Ken je de Warmoesstraat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |