Sergio, Martin of Peter Ekkelquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Waxxer het volgende:
.....en ik wacht nog op de dag dat ze heer Ekkel aan het spit gaan grillen.
Zonder Zwolle geen Opgezwolle.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef Zuen het volgende:
Opgezwolle komt uit Zwolle, voor de rest is Zwolle niet interessant.
quote:
Geen goeie ervaringen met Maxx? (Dat heb ik nou nog nooit eerder gehoordquote:
Mja idd ik begrijp best dat je in A'dam centrum 300 euro voor een kast moet betalen, maar of dat ook voor Zwolle moet gelden...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef annoylikethewind het volgende:
Tja, ik ben er ook twee keer ingetrapt en heb me ingeschreven. Oh nee wacht, de tweede keer was bij Dan. Ik vind de huizen gewoon veeeel te duur.![]()
Wacht wel (niet zo) geduldig op de woningzoekerpuntjes die gespaard worden door mn vriend (ik spaar ook wel, maar ben ze kwijt geraakt toen ik twee jaar geleden een huisje aannam dus loop nogal achter op hem)
Hanzeland? In de studentenflats vlak voor het tunneltje naar Windesheim?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Waxxer het volgende:
Enfin. Zwolle. Woon nu in de Aa-landen, eerst in Hanzeland en de binnenstad gewoond.
En heeft dat je leven op slag veranderd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Kook het volgende:
Ik ben ook een keer in Zwolle geweest.
Do tell!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Kook het volgende:
Ik ben ook een keer in Zwolle geweest.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Hanzeland? In de studentenflats vlak voor het tunneltje naar Windesheim?
Hmm, Aa landen lijkt me op de een of andere manier niet zo gezellig als Assendorp![]()
Dat overkomt me inderdaad regelmatig, mijn 2 favoriete platenwinkels zitten precies aan weerszijden van die lange straat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef ehqo het volgende:
Zwolle heeft een sliertige hoofdstraat. Vind ik, met veel zijsprongen. Winkelen met vrouwen is er het ergst, omdat ze waarschijnlijk tóch naar het winkeltje aan het andere uiteinde van de straat moeten zijn.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:43 schreef Kook het volgende:
Ohja, ik wil ook nog even toevoegen dat alleen mannen die niet zittend plassen met mooie meisjes met krullen afspreken in Zwolle.
Zo blijkens het is.quote:
denk eerdere een hoer opgepikt daarquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeker een date opgepikt bij de plaszuil aan de VoorstraatMeer kan ik er ook niet van maken.
Het is "de aard", zak hooi. En het dienstdoende meisje was er niet een van lichte zeden, in tegendeel zelfs.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef WEST het volgende:
[..]
denk eerdere een hoer opgepikt daarzo is Kook een hoereloper het ware aard komt boven
![]()
Ze keek stiekum over de rand van de plaszuil, toen ze naast je stond tijdens het plassen om ook, net als jij, haar behoefte te doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef Kook het volgende:
[..]
Het is "de aard", zak hooi. En het dienstdoende meisje was er niet een van lichte zeden, in tegendeel zelfs.
Nu word het echt spannend, ik werk daar sinds kort.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:41 schreef Integrity het volgende:
Maar weet je wat echt een tof bedrijf is? Het pakkettensorteercentrum van de TPG!![]()
Dit lijkt wel spam.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:36 schreef Smurfin het volgende:
Lekker eten?
Heerlijk op een terrasje bij Tapasbar Vengo,
met een wijntje en een hapje...heerlijk![]()
'K ga er het weekend weer lekker een vorkje prikken![]()
Lijkt er wel op he, ik zie dat het in het voormalig Balkan restaurant is gevestigd.quote:
Vertel, hoe kom je aan die ondertitelquote:
Ik heb iets heel anders gehoord: dat je beter naar la bodega aan het bethlehemskerkplein kunt gaan omdat die beter is....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:36 schreef Smurfin het volgende:
Lekker eten?
Heerlijk op een terrasje bij Tapasbar Vengo,
met een wijntje en een hapje...heerlijk![]()
'K ga er het weekend weer lekker een vorkje prikken![]()
Welkom bij de club. Ik werk er bijna 9 jaar nu. Ik werk nu bij de businessbalie 2/3 avondjes in de week en ben momenteel op zoek naar werk voor overdag, omdat ik sinds vandaag mn diploma heb. Wat voor werk doe je allemaal nu?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:48 schreef navvy het volgende:
[..]
Nu word het echt spannend, ik werk daar sinds kort.
Ik heb geen idee, maar jij gaat het me vast wel vertellen. Ik ken geen jordi uit 1975 bij de TPG.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:50 schreef navvy het volgende:
Dan weet ik wie jij bent!!!!!!!!! En jji kent mij ook, al negen jaar. Rara wie ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |