abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39790148
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Waxxer het volgende:
.....en ik wacht nog op de dag dat ze heer Ekkel aan het spit gaan grillen.
Sergio, Martin of Peter Ekkel
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:38:31 #52
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39790515
Lang geleden naast de Ekkels gewoond. Nu woont die vader op een woonboot geloof ik.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_39790842
Opgezwolle komt uit Zwolle, voor de rest is Zwolle niet interessant .
zakelijk
pi_39791202
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Sergio, Martin of Peter Ekkel
Sylvio, van Maxx Vg.
pi_39791353
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef Zuen het volgende:
Opgezwolle komt uit Zwolle, voor de rest is Zwolle niet interessant .
Zonder Zwolle geen Opgezwolle.
pi_39791405
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zonder Zwolle geen Opgezwolle.

En zonder Holtenbroek geen 'Ik, ik kom uit een achterstandswijk' van Opgezwolle...Dus koester onze Holtenbronx
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_39791509
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Sylvio, van Maxx Vg.
Geen goeie ervaringen met Maxx? (Dat heb ik nou nog nooit eerder gehoord )
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_39791654
Welkom bij Max Vastgoed. Aaah, je bent opzoek naar een woning. Schrijf je even in, hier heb je een formulier. Als je hier de gegevens op invult, kunnen we je zo snel mogelijk bellen.

*invullen*

Bedankt. Dat is dan 50 EURO

En dan nooit meer van ze horen. Sylvio Ekkel

[ Bericht 1% gewijzigd door Devlinsect op 13-07-2006 17:22:54 ]
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:16:49 #59
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39791938
Ach ja, zo vader........
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_39792507
Mjaaa Maxx Vastgoed heeft idd al meerdere malen voor opgefoktheid bij mij gezorgd. Eigenlijk alle keren dat ik met die toko te maken had.
pi_39792861
Tja, ik ben er ook twee keer ingetrapt en heb me ingeschreven. Oh nee wacht, de tweede keer was bij Dan. Ik vind de huizen gewoon veeeel te duur.

Wacht wel (niet zo) geduldig op de woningzoekerpuntjes die gespaard worden door mn vriend (ik spaar ook wel, maar ben ze kwijt geraakt toen ik twee jaar geleden een huisje aannam dus loop nogal achter op hem)
pi_39793925
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef annoylikethewind het volgende:
Tja, ik ben er ook twee keer ingetrapt en heb me ingeschreven. Oh nee wacht, de tweede keer was bij Dan. Ik vind de huizen gewoon veeeel te duur.

Wacht wel (niet zo) geduldig op de woningzoekerpuntjes die gespaard worden door mn vriend (ik spaar ook wel, maar ben ze kwijt geraakt toen ik twee jaar geleden een huisje aannam dus loop nogal achter op hem)
Mja idd ik begrijp best dat je in A'dam centrum 300 euro voor een kast moet betalen, maar of dat ook voor Zwolle moet gelden...

Mijn eerste kamer was via hen, en kwam ik bij een ex-junk en een psycho in huis, dus ik verhuizen en vond een kamer via v/d Reijd. Helemaal geweldig, 23 kamers in dat huis, écht dat je zegt zo hoor je te wonen als student. Goede sfeer, alles een beetje oud van binnen maar er was wel een vaste onderhoudsmonteur en een schoonmaker. Maarja, toen werd het huis verkocht, aan.... Maxx En jullie kennen het allemaal, want ze hebben daar nu zelf hun kantoor.

Dat was twee keer. De derde keer was toen bleek dat Maxx het verzekeringskantoor was van mijn inboedelverzekering, en ik moest even voor info bellen ivm lekkage, nou, echt, werd er zó schofterig behandeld en niet serieus genomen!

Oh en om terug te komen op dat huis: het was verkocht en alles ging mis: we moesten er uit en de mensen díe weggingen, werden vervangen door praktisch onplaatsbare mensen (lees: mensen die van de straat kwamen of misschien ergens anders hun huis waren uitgezet), alles ging stuk, kabels werden stukgesneden... Ik had die Sylvio nog nooit gezien of gesproken, maar toen ze het huis bekeken wist ik niet wie hij (met een paar anderen) was, ik had geen naambordje waar dan ook of een etiket op mijn voorhoofd, maar hij wist dat ik dus die andere kamer via hen had gehuurd en in welke straat dat was.

Je zou al argwaan moeten krijgen bij het horen van zo'n Italiaanse voornaam, volgens mij...
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:34:41 #63
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39794384
Nou ja, kga niet teveel zeggen maarre 't zijn geen lieverdjes iig. Zijn tevens van die figuren die denken dat omzet winst is.
pi_39794485
Ik houd er ook niet van om veel te zeggen hoor Maar die firma heeft bij mij persoonlijk alle krediet verspeeld. En naja, ik ben maar een individu tegenover de uiteraard honderden tevreden klanten!
pi_39800020
Dan Wil Je Wonen is ook een gigantisch pauper bedrijf. Bah. Nu via Direct Wonen gewerkt, dat ging wel stukken soepeler en professioneler.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_39801409
Mensen, maak even een apart topic aan in KLB hierover.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_39801532
Maar Misstique, het gaat over wonen in Zwolle en wie daar een grote vinger in de pap heeft. En ik was al klaar hoor...

Enfin. Zwolle. Woon nu in de Aa-landen, eerst in Hanzeland en de binnenstad gewoond.
pi_39802017
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Waxxer het volgende:

Enfin. Zwolle. Woon nu in de Aa-landen, eerst in Hanzeland en de binnenstad gewoond.
Hanzeland? In de studentenflats vlak voor het tunneltje naar Windesheim?

Hmm, Aa landen lijkt me op de een of andere manier niet zo gezellig als Assendorp
pi_39802028
Ik ben ook een keer in Zwolle geweest.
pi_39802593
Meid !
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_39802649
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Kook het volgende:
En heeft dat je leven op slag veranderd?
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:24:12 #72
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_39802754
Zwolle is zwaar gedaald wat mij betreft ... Subway is weg !!!

* Double-U heeft 3 jaar tegenover het pannenkoekenschip doorgebracht
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_39802785
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Kook het volgende:
Do tell!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_39804041
Zwolle heeft een sliertige hoofdstraat. Vind ik, met veel zijsprongen. Winkelen met vrouwen is er het ergst, omdat ze waarschijnlijk tóch naar het winkeltje aan het andere uiteinde van de straat moeten zijn.
Din jävla kuk!
pi_39804323
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Hanzeland? In de studentenflats vlak voor het tunneltje naar Windesheim?

Hmm, Aa landen lijkt me op de een of andere manier niet zo gezellig als Assendorp

Ja idd! Heb daar jaren op kamers gezeten... Daarna mijn eerste eigen woning aan de Buitenkant (Brug, rechtdoor V&D maar daar dus rechts met de bocht mee, aan het water) en ik kreeg deze via de woningzoeker aangeboden: bijna twee keer zo groot als in de binnenstad én een tuin! Daar kon ik geen nee tegen zeggen... Het is ook geen flat of een tussenwoning, en binnen tien minuten sta ik in de stad. Niet te rustig, dus niet doodstil, maar wel echt hartstikke relaxt met alle voorzieningen die ik nodig heb om de hoek. Verder is de wijk idd een beetje een eenheidsworst, ik woon hier nu een half jaar en ben er nog steeds errrg blij mee! De tuin is 100 m2 en dat voor een eeuwige student als ik...
pi_39804326
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef ehqo het volgende:
Zwolle heeft een sliertige hoofdstraat. Vind ik, met veel zijsprongen. Winkelen met vrouwen is er het ergst, omdat ze waarschijnlijk tóch naar het winkeltje aan het andere uiteinde van de straat moeten zijn.
Dat overkomt me inderdaad regelmatig, mijn 2 favoriete platenwinkels zitten precies aan weerszijden van die lange straat.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:37:25 #77
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39805526
Expedient in Berkum is ook een bagger bedrijf en Heco computer systems bij de Hanos is ook een klote bedrijf

veel meer ervaring heb ik niet met klote bedrijven
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39805643
Maar weet je wat echt een tof bedrijf is? Het pakkettensorteercentrum van de TPG!
pi_39805703
Ohja, ik wil ook nog even toevoegen dat alleen mannen die niet zittend plassen met mooie meisjes met krullen afspreken in Zwolle.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:46:08 #80
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39805773
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:43 schreef Kook het volgende:
Ohja, ik wil ook nog even toevoegen dat alleen mannen die niet zittend plassen met mooie meisjes met krullen afspreken in Zwolle.
pi_39805798
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:46 schreef WEST het volgende:

[..]

Zeker een date opgepikt bij de plaszuil aan de Voorstraat Meer kan ik er ook niet van maken.
pi_39805804
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:46 schreef WEST het volgende:

[..]

Zo klaar als een klontje.
pi_39806070
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:47 schreef Kook het volgende:

[..]

Zo klaar als een klontje.
Zo blijkens het is.
pi_39806095
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:

[..]

Zo blijkens het is.
Moi, je suis quotable.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:16:25 #85
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39806716
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Zeker een date opgepikt bij de plaszuil aan de Voorstraat Meer kan ik er ook niet van maken.
denk eerdere een hoer opgepikt daar zo is Kook een hoereloper het ware aard komt boven
pi_39806761
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef WEST het volgende:

[..]

denk eerdere een hoer opgepikt daar zo is Kook een hoereloper het ware aard komt boven
Het is "de aard", zak hooi. En het dienstdoende meisje was er niet een van lichte zeden, in tegendeel zelfs.
pi_39806816
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef Kook het volgende:

[..]

Het is "de aard", zak hooi. En het dienstdoende meisje was er niet een van lichte zeden, in tegendeel zelfs.
Ze keek stiekum over de rand van de plaszuil, toen ze naast je stond tijdens het plassen om ook, net als jij, haar behoefte te doen?

Kelly was een keer in de Roots! Een vriend van me had haar gezien!

Alleen Kelly kan niet meer staand plassen en heeft bovendien geen krullen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Integrity op 14-07-2006 00:25:28 ]
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:48:37 #88
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39807759
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:41 schreef Integrity het volgende:
Maar weet je wat echt een tof bedrijf is? Het pakkettensorteercentrum van de TPG!
Nu word het echt spannend, ik werk daar sinds kort.
pi_39813352
Oh oh, lang niet gereageerd hier.
Tot 1 augustus mag ik mijzelf Zwollenaar noemen, daarna... zie ik wel wat ik word.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:36:13 #90
62512 Smurfin
Curiositá
pi_39815986
Lekker eten?

Heerlijk op een terrasje bij Tapasbar Vengo,
met een wijntje en een hapje...heerlijk

'K ga er het weekend weer lekker een vorkje prikken
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_39816026
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:36 schreef Smurfin het volgende:
Lekker eten?

Dit lijkt wel spam.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:45:20 #92
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39816253
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:37 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dit lijkt wel spam.
Lijkt er wel op he, ik zie dat het in het voormalig Balkan restaurant is gevestigd.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:47:42 #93
62512 Smurfin
Curiositá
pi_39816332
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:37 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dit lijkt wel spam.
Vertel, hoe kom je aan die ondertitel
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_39817783
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:36 schreef Smurfin het volgende:
Lekker eten?

Ik heb iets heel anders gehoord: dat je beter naar la bodega aan het bethlehemskerkplein kunt gaan omdat die beter is....
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:23:32 #95
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39821192
Eens een avondje daar vertoefd met tapa's en wijn, veel wijn. Allejezus wat een rekening krijgen we aan het einde van de avond.
pi_39821871
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:48 schreef navvy het volgende:

[..]

Nu word het echt spannend, ik werk daar sinds kort.
Welkom bij de club. Ik werk er bijna 9 jaar nu. Ik werk nu bij de businessbalie 2/3 avondjes in de week en ben momenteel op zoek naar werk voor overdag, omdat ik sinds vandaag mn diploma heb. Wat voor werk doe je allemaal nu?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:50:28 #97
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39821993
Dan weet ik wie jij bent!!!!!!!!! En jji kent mij ook, al negen jaar. Rara wie ben ik
pi_39822642
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:50 schreef navvy het volgende:
Dan weet ik wie jij bent!!!!!!!!! En jji kent mij ook, al negen jaar. Rara wie ben ik
Ik heb geen idee, maar jij gaat het me vast wel vertellen. Ik ken geen jordi uit 1975 bij de TPG.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:19:47 #99
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39822911
Think again, je kwam 2 weken geleden nog op me af. Destijds (8, 9 jaar geleden) kreeg ik wat met Victoria. Nu zal je het wel weten I presume.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:20:41 #100
137079 Chowi
Lonerism.
pi_39822943
Wat leuk, die herkenning.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: