Hadden ze een goed seizoen dan...quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer over tot de orde van de dag lijkt me, een slecht resultaat in een oefenpotje zegt weinig. Vorig jaar hadden ze er ook zo een tussen zitten.
Feyenoord - Chelseaquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef Trancelocator het volgende:
Vorig seizoen hadden ze ook problemen tegen de kleine clubs en dat lijkt zich nu door te gaan zetten.
Tot en met speelronde 34 best wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hadden ze een goed seizoen dan...
Waar staat dat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:25 schreef daaaaan het volgende:
Koeman gaat Mtilliga weer een kans geven
Die man is echt een ramp
Weg met jou. Irritant kutventje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:44 schreef daaaaan het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article465596.ece
,,Royston mag het nu laten zien, net als Patrick Mtiliga die ook weer helemaal terug is.’’weg met Koeman!
Zie liever Been, als ie een beetje presteert met NEC.
Hij zet zich tenminste wel in .. Kan je van sommige niet zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:25 schreef daaaaan het volgende:
Koeman gaat Mtilliga weer een kans geven
Die man is echt een ramp
hmm tja, ik zie het liever als dat ze zwaar boven verwachting presteerdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
En die werden derde, ik weet niet of je daar als doelstelling genoegen mee neemt
Katwijk heeft ook spelers met inzet. Ik wel verdomme goede spelers...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij zet zich tenminste wel in .. Kan je van sommige niet zeggen.
Drenthequote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Katwijk heeft ook spelers met inzet. Ik wel verdomme goede spelers...
Kom op, het is de voorbereiding, iedereen een kans geven enzo. Wat heeft Been dan nu al gepresteerd (natuurlijk een echte Feyenoorder, maar geen garantie voor succes). Het elftal is vorig jaar echt wel gegroeid vergeleken met het jaar daarvoor, Koeman is echt geen slechte trainer hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:44 schreef daaaaan het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article465596.ece
,,Royston mag het nu laten zien, net als Patrick Mtiliga die ook weer helemaal terug is.’’weg met Koeman!
Zie liever Been, als ie een beetje presteert met NEC.
Ja, maar Mtiliga...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef chrisgyan het volgende:
Iedereen die het toernooi van Toulon afgelopen zomer gezien heeft, heeft kunnen zien dat Roysten Drenthe de beste speler van Nederland was. Dus volkomen terecht dat hij een kans krijgt zich te bewijzen...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
Commentaar van Dirk Kuyt op Rijnmond vanochtend:
'Ik heb hier nog nooit verloren, dus ik ben teleurgesteld in mijn collega’s. Het is sowiezo schandalig als je van een amateurploeg verliest, dat kan absoluut niet. Soms is het ook goed om te zien waar de zwakheden liggen in het team en daar zullen zaken aan moeten veranderen.'
ja hoor, want zo is Dirkquote:Denk dat Dirk gisteravond gelijk Rob Jansen gebeld heeft![]()
Het zou van invloed kunnen zijn op zn beslissing om wel of niet te blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
'Ik heb hier nog nooit verloren, dus ik ben teleurgesteld in mijn collega’s. Het is sowiezo schandalig als je van een amateurploeg verliest, dat kan absoluut niet. Soms is het ook goed om te zien waar de zwakheden liggen in het team en daar zullen zaken aan moeten veranderen.'
Denk dat Dirk gisteravond gelijk Rob Jansen gebeld heeft![]()
Hij is in ieder geval weer verzekerd van een basisplaats.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het zou van invloed kunnen zijn op zn beslissing om wel of niet te blijven natuurlijk.
Ik ben het gewoon eens met Dirk eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
quote:Beste Marcel,
Hartelijk dank voor je bericht. Op dit moment ben ik op reis en kan vanwege een te langzame verbinding de site www.fr-fotopage.nl niet bezoeken.
Omdat ik al een aantal jaren niet meer verantwoordelijk ben voor de dagelijkse gang van zaken, wordt het geven van commentaar overgelaten aan de directie. Uitsluitend incidenteel en als situaties daar in het belang van de club aanleiding toe geven, geef ik extern commentaar.
Ik ga er vanuit dat hiervoor begrip is.
Vriendelijke groet en zal zodra ik weer in de “bewoonde” wereld ben de site bezoeken.
Jorien Van den Herik
zal blijken he...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn jullie nou blij met Huysegems?
We bouwen het rustig op he....dit was nog maar een oefenpotje...strax in de CL...euuuh....rechterrijtje gaan we pas echt losquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Merkie het volgende:
Wat zijn de Ajaciedjes mild voor ons. Had een topic vol met "Feyenoord
"-reacties verwacht, valt mee
.
feyenoordquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Merkie het volgende:
Wat zijn de Ajaciedjes mild voor ons. Had een topic vol met "Feyenoord
"-reacties verwacht, valt mee
.
Dan zul je van club moeten switchen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Katwijk heeft ook spelers met inzet. Ik wel verdomme goede spelers...
Euh .. Sjah.. Dan tieft'ie toch gewoon op?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
quote:De blessure van Romeo Castelen leek dinsdagavond ernstiger dan die uiteindelijk was. De rechtsbuiten van Feyenoord bleef in het verloren oefenduel met Katwijk na een harde charge lang op de grond liggen, maar hij zal slechts een week van de voorbereiding missen.
"Het is een kneuzing aan de enkel, ik denk dat ik er een paar dagen last van heb", zo vertelt Castelen op de officiele website van Feyenoord.
In je dromen, ja.quote:
Zit niet echt te wachten op elf spelers met een bloed aan de paal mentaliteit. Grootste gedeelte mag er uit bestaan, niet allemaal. Moeten op zijn minst nog spelers tussen zitten die iets meer dan alleen een vechtersmentaliteit met zich meebrengen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zul je van club moeten switchen.
Ik hoef niet eens goede spelers, spelers met inzet.. Die er vol voor gaan..
Bloed aan de paal mentaliteit ..
Met zulk soort spelers zijn wij ook kampioen geworden, kwalitatief zijn we altijd minder geweest dan ajax en psv.. Maar we waren altijd "Sterker Door Strijd".
quote:,,Ik zie een paar jongens rondlopen die het niet waard zijn om voor Feyenoord te voetballen. Ze beseffen niet wat dat betekent. Ik ben echt kwaad.''
Bron: De Gelderlander.quote:,,Ik wil niet van Katwijk verliezen, vroeger niet, nu niet. Schandalig!''
begint er op te lijkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Die vertrekt, joh.
Ik ben er nog niet zo zeker van. Dit heeft ie vorig jaar ook al een aantal keer geroepen. Denk wel dat jullie 'm nog hard nodig gaan hebben. Wie moet anders de ploeg op sleeptouw gaan nemen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Die vertrekt, joh.
Misschien dat ie nog in onderhandeling is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef Nellid het volgende:
tsja, had ie niet zo'n lange vakantie moeten nemen en gewoon mee moeten voetballen
Ik snap alleen niet waaroim we moeten wachten tot de 24ste... Ik bedoel, je weet of je weg wilt of niet. Daar veranderen 2 weken echt niets aan. En als er een grote club geinteresseerd is had t nu toch al zo'n beetje bekend moeten zijn lijkt me.
Op basis van wat hij tot nu toe voor jullie club heeft betekend heeft hij wel het recht daartoe, niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:29 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die af en toe een beetje moe wordt van het vingertje van Kuijt na een wanprestratie?Hij speelt zelf ook niet altijd geweldig (nu heeft ie helemaal niet gespeeld, maar oké).
Ik heb het niet in ieder geval. Hij heeft toch gewoon gelijk? Als het onterecht zou zijn ok, maar hij zegt zelf ook vaak zat dat z'n eigen optreden niet goed was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:29 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die af en toe een beetje moe wordt van het vingertje van Kuijt na een wanprestratie?Hij speelt zelf ook niet altijd geweldig (nu heeft ie helemaal niet gespeeld, maar oké).
en dan gaat Pauwe ook nog wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Nellid het volgende:
[..]
Hadden we er daar nog maar wat meer van...
Kan jij niet weer terug naar dat hol waar je uit komt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
en dan gaat Pauwe ook nog weg![]()
of wacht....oh nee....die vind zichzelf erg goed
Dat zeg ik: je miste mequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan jij niet weer terug naar dat hol waar je uit komt?
precies, en het is ook volkomen terechtquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ik heb het niet in ieder geval. Hij heeft toch gewoon gelijk? Als het onterecht zou zijn ok, maar hij zegt zelf ook vaak zat dat z'n eigen optreden niet goed was.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zul je van club moeten switchen.
Ik hoef niet eens goede spelers, spelers met inzet.. Die er vol voor gaan..
Bloed aan de paal mentaliteit ..
Met zulk soort spelers zijn wij ook kampioen geworden, kwalitatief zijn we altijd minder geweest dan ajax en psv.. Maar we waren altijd "Sterker Door Strijd".
Ow?quote:
nee, jullie zijn feyenoordquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow?
Wij hebben altijd de beste spelers gehad?
Das...ff tellen hoor.....7 jaar terugquote:In '98/'99 wonnen we ...
Het is bullshit dat "wij" (spreek voor jezelfquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow?
Wij hebben altijd de beste spelers gehad?
Tijdens de UEFA Cup was onze selectie, kwalitatief beter dan Inter/Dortmund/PSV?
In '98/'99 wonnen we ook niet op kwaliteit, maar meer omdat we een hechte groep hadden die voor elkaar wilden vechten ...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nee, jullie zijn feyenoord
[..]
Das...ff tellen hoor.....7 jaar terug![]()
welke geruchten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:13 schreef chrisgyan het volgende:
Volgens verschillende geruchten zou Pascal Bosschaart geen deel meer uitmaken van de A-selectie.
Gisteren niet gespeeld (terwijl 23 man gebruikt) en ook op het trainingsveld niet te zien. Heeft geen blessure.
Zelfde geldt overigens voor Pardo, Gyanen Biseswar.
Je hoort wel is wat van langs het trainingsveld. Daarom zijn het ook geruchtenquote:
je bron is dus die oude mannetjes daar?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Je hoort wel is wat van langs het trainingsveld. Daarom zijn het ook geruchten
En voor technisch, mooi voetbal ga je maar naar de jodenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is bullshit dat "wij" (spreek voor jezelf) alleen maar vechters willen zien die er voor gaan en dat "we" geen kwaliteit hebben. Ik mag dat toch wel willen?
Als jij alleen maar vechters wil zien, ga je maar naar de Engelse derde divisie ofzo
Dit heb ik nou gemist aan fokquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef Nellid het volgende:
*weg* is op naar je eigen topic joh
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
En voor technisch, mooi voetbal ga je maar naar de joden![]()
en (kluivert)quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
![]()
Probeer het maar bij AZ, die nemen 'supporters' van elke club aan.
Bosschaart is nog altijd beter dan Mtiliga, Pardo kan je nog wel eens op creativiteit betrappen en Gyan klaagt nooit. Biseswar schijnt een talent te zijn. Ik zou het niet slim vinden, maar dus ook niet ergquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:13 schreef chrisgyan het volgende:
Volgens verschillende geruchten zou Pascal Bosschaart geen deel meer uitmaken van de A-selectie.
Gisteren niet gespeeld (terwijl 23 man gebruikt) en ook op het trainingsveld niet te zien. Heeft geen blessure.
Zelfde geldt overigens voor Pardo, Gyanen Biseswar.
Gyan krijgt te veel geld, verkoop maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bosschaart is nog altijd beter dan Mtiliga, Pardo kan je nog wel eens op creativiteit betrappen en Gyan klaagt nooit. Biseswar schijnt een talent te zijn. Ik zou het niet slim vinden, maar dus ook niet erg
inderdaad, kost teveelquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gyan krijgt te veel geld, verkoop maar
Ja, stel je voor, er zouden eens goede voetballers komen he. De angst...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
En voor technisch, mooi voetbal ga je maar naar de joden![]()
Hetzelfde figuur als dat jij bent die mij zegt dat ik naar de Engelse derde divisie moet om werkers te zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, er zouden eens goede voetballers komen he. De angst...
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik naar de joden moet als ik gewoon normale voetballers wil zien?
Met 11 werkers in het veld word je geen kampioen. Noem mij eens een Feyenoord wat elf werkers had en kampioen werd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hetzelfde figuur als dat jij bent die mij zegt dat ik naar de Engelse derde divisie moet om werkers te zien.
Man, net of het nu allemaal zo slecht is ... Huilies altijd![]()
93-94 ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Met 11 werkers in het veld word je geen kampioen. Noem mij eens een Feyenoord wat elf werkers had en kampioen werd.
toen bestond het elftal voornamelijk uit werkers jaquote:
Er spelen nu normale voetballers bij Feijenoord, wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, er zouden eens goede voetballers komen he. De angst...
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik naar de joden moet als ik gewoon normale voetballers wil zien?
ouder en wijzer, je weet toch.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zie wel dat cart de afgelopen jaren wat rustiger is geworden![]()
Het loopt triest met hem af, Pascal Bosschaartquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Mogen weg:
Maikel Aerts
Chris Gyan
Karim Saidi
Pascal Bosschaart
Sebastian Pardo
Diego Biseswar
Ali Boussaboun
Misschien is Sparta iets voor hem...quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het loopt triest met hem af, Pascal Bosschaart
Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar Bosz/Woerts.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
DIt zouw ik doen
weg
Maikel Aerts
Chris Gyan
Pascal Bosschaart
Sebastian Pardo
Ik kan me nog die prachtige goal herinneren van Pardo bij Newcastle uit. Wat een grote toekomst had hij voor zich.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
DIt zouw ik doen
weg
Maikel Aerts
Chris Gyan
Pascal Bosschaart
Sebastian Pardo
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar Bosz/Woerts.
dat was wel zo'n beetje z'n toppuntquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik kan me nog die prachtige goal herinneren van Pardo bij Newcastle uit. Wat een grote toekomst had hij voor zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |