Tja, en hoe zou dat nou toch komen dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:49 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Omdat westerse allochtonen wel volledig geaccepteerd worden. Niemand die naar een blanke Amerikaan wijst en op basis van z'n uiterlijk al roept "Kutbuitenlander".
Niemand die bij het horen van de naam "Smith" de sollicitatiebrief in de prullebak gooit.
Niemand die bij het horen van een Australische migrant denkt aan een analfabeet uit het rifgebergte.
Nee, maar waarom iemand op z'n afkomst beoordelen en niet op z'n woorden en daden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:49 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Tja iemands afkomst is nu eenmaal een feit. Maar jij hebt natuurlijk liever dat er feiten worden verzwegen ten gunste van de integratie van de allochtoon?
Nederlandse moslims bestaan niet ofzo?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Als men zich gewoon als NLer gedraagt en eens kapt met theedoeken en allerhande andere religieuze/culturele onzin (zelfs als 3e generatie) uit te dragen is er niets aan de hand.
Maar nee: men WIL zich onderscheiden, er MOET en ZAL getoond worden dat ze geen NLer zijn maar een MOSLIM.
Prima, maar als je je dan perse wil onderscheiden, moet je ook niet zeuren dat je daarop een reactie krijgt.
Ik heb mijn antwoord al gepost. Ik zie er geen probleem in dat de autochtone bevolking de allochtone bevolking niet accepteert.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik graag van DenniZZ gekregen
Klopt, kloptquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:49 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, dat is pure logica: is het nou het woord van god of niet? Of is het een beetje het woord van god? Of zijn sommige stukken het woord van god en andere niet? Beetje raar dat een opperwezen slechts een beetje gelijk heeft he?
Ik zie genoeg immigranten, ook mensen die recent naar Nederland gekomen zijn, die al volledig opgenomen zijn in Nederland en vollop meedraaien. De problemen die die mensen hebben met Nederland is vooral het klimaat en de ondermaatse eetcultuur.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar een integratie zal nooit en te nimmer slagen als de autochone bevolking de ingeburgerde allochtone bevolking niet volledig accepteerd.![]()
Landverraders had je in WOII ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nederlandse moslims bestaan niet ofzo?
LOLquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn antwoord al gepost. Ik zie er geen probleem in dat de autochtone bevolking de allochtone bevolking niet accepteert.
Omdat er een kleine groep tuig rondhangt wat onze overheid laat lopen en waardoor lui zoals jij dat kleine groepje tuig compleet onterecht als lichtend voorbeeld neemt voor de hele groep en vervolgens puur op basis van de afkomst mensen bij voorbaat al veroordeelt.quote:
Een klein groepje?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:54 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Omdat er een kleine groep tuig rondhangt wat onze overheid laat lopen en waardoor lui zoals jij dat kleine groepje tuig compleet onterecht als lichtend voorbeeld neemt voor de hele groep en vervolgens puur op basis van de afkomst mensen bij voorbaat al veroordeelt.
Vervolgens pleit je niet voor het aanpakken van het tuig, maar van de hele groep, waarmee je niet alleen onschuldige burgers treft, maar ook nog eens, terecht, een hele bevolkingsgroep tegen je in het harnas jaagt en dan komen we weer op het punt van mislukte integratie.
Ga nou geen vergelijkingen met WOII maken, want dan heb ik er ook nog wel wat voor je met jouw gedachtegoed en dat lijkt me niet bevordelijk voor de discussiequote:
Je hebt je NSB embleempje al opgespeld?quote:
Je bedoelt de Hanschar-disvisie?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ga nou geen vergelijkingen met WOII maken, want dan heb ik er ook nog wel wat voor je met jouw gedachtegoed en dat lijkt me niet bevordelijk voor de discussie![]()
Zou jou toch aan moeten spreken.quote:
Ik sluit mijn ogen helemaal niet. Dat doe jij juist volgens mij.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
LOL
sluit je ogen maar, en wijs maar naar hunnie
Een klein groepje? Geloof je daar nou nog steeds in? Ga toch weg dat punt zijn we toch allang voorbij. Ja de overheid beweert altijd dat het een klein groepje betreft. Maar dit is natuurlijk niet zo, en zo'n beetje iedereen in de Randstad weet dat inmiddels.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:54 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Omdat er een kleine groep tuig rondhangt wat onze overheid laat lopen en waardoor lui zoals jij dat kleine groepje tuig compleet onterecht als lichtend voorbeeld neemt voor de hele groep en vervolgens puur op basis van de afkomst mensen bij voorbaat al veroordeelt.
Vervolgens pleit je niet voor het aanpakken van het tuig, maar van de hele groep, waarmee je niet alleen onschuldige burgers treft, maar ook nog eens, terecht, een hele bevolkingsgroep tegen je in het harnas jaagt en dan komen we weer op het punt van mislukte integratie.
Moeten in zijn ogen toch prachtig geïntegreerde moslims zijn geweestquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zou jou toch aan moeten spreken.
Anjaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh.. je kan de context van de opmerking teruglezen.
[..]
Ook hiervoor geldt: je kan even het weblog van Meulenbelt erop nakijken, je hoeft echt niet alle 15 delen van het weblog door te lezen om een indruk te krijgen van de insteek van Meulenbelt.
Linkje vind je in de OP.
Ik zie dat het probleem aan twee kanten zit, iets dat jij zojuist duidelijk hebt bewezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ik sluit mijn ogen helemaal niet. Dat doe jij juist volgens mij.
Zij accepteren ook niet dat dit van origine ons land is en dat zij zich hier moeten aanpassen en zich naar onze maatstaven zullen moeten gedragen.
ik verwacht gewoon een minimum aan intellectuele integriteit. Daarbij zijn juist dergelijke verwerpelijke passages het bewijs dat er niets verhevens is aan de koran, en zeker niet "het woord" van een almachtig en goed opperwezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Logica is soms een recept voor gezeik.
In geval van godsdienstige overtuiging is logica logischerwijs een recept voor gezeik.
Nee, jij gelooft dat elke niet westerse migrant een Bin Laden-in-de-dop is en durft mij ongeloofwaardig te noemen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:00 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Een klein groepje? Geloof je daar nou nog steeds in? Ga toch weg dat punt zijn we toch allang voorbij. Ja de overheid beweert altijd dat het een klein groepje betreft. Maar dit is natuurlijk niet zo, en zo'n beetje iedereen in de Randstad weet dat inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |