Nee dat niet, je geeft gewoon achterelkaar aan dat TRU bezoekers niet goed bij hun hoofd zijn..quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho eens even, ik maak niemand voor van alles en nog wat uit, zelfs dat wordt gewoon er bij verzonnen.
Je hebt ons wel dergelijk voor een hoop uitgemaakt, wel niet in scheldwoorden maar de strekking van je woorden is alles behalve vleiend te noemen, of wil je dat ook tegenspreken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho eens even, ik maak niemand voor van alles en nog wat uit, zelfs dat wordt gewoon er bij verzonnen. Heb je mij ergens zien schelden? Ik kan anders wel een paar van je mede TRU-users aanwijzen die dat wel doen, atuiniel bijvoorbeeld, zie het stukje hierboven.
[..]
Kijk, nou komen we dus weer bij de kern van de discussie, je mag gewoon in TRU niet zeggen dat je ergens niet in gelooft. Als ik er een apart topic over zou openen denk ik dat dat dichtgesmeten wordt zodra een modje het ziet met de mededeling "dat dat niet de insteek van TRU is". yvonne raadde mij ook al aan om de dit soort topics in WFL te openen. Prima zou je denken, alleen bereik je dan niet de mensen waar je mee wil discussiėren, die zitten namelijk in TRU.
Als we dit allemaal in ogenschouw nemen en daar mijn 6 maanden ban (ik heb PERM-bans gezien die nog niet de helft van 6 maanden duurden) bij optellen kan ik alleen maar concluderen dat je als non-believer dus gewoon niet wordt gepruimd. Dat kan, maar ik vraag me af waarom dat dan niet gewoon ruiterlijk toe wordt gegeven.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vergeet ook niet het stuk lood in je boxershort te stoppen, voor je het weet ben jij er de oorzaak van dat het buitenaardse ras zich op aarde kon voortplanten...
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verzinnen van al die onzin lijkt me idd een stuk tijdrovender.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeiteloos meer dan 90% van de verhalen/beweringen/fenomen die hier besproken worden onder onzin moet scharen.
[..]
Klopt, sommige dingen moet je aannemen, je kan niet alles zelf zien, snappen of uitproberen. Al denk ik dat het bewijs voor een ronde aarde iets harder is dan het "bewijs" wat hier in TRU vaak wordt aangedragen.
[..]
Ik heb een zeer open mind, daar ligt het hem niet aan. Een open mind hebben staat alleen niet gelijk aan geloven in geesten, aardstralen of whatever. Overigens vind ik dat juist de "believers" hier vaak blijk geven van een zeer gesloten geest. Al is er geen enkele aanwijzing die hun bewering ondersteunt, al zijn er bergen bewijs dat juist het tegendeel waar is, toch blijft men stevig vasthouden aan de eigen denkbeelden, al dan niet met een noodgreep. Een veelgebruikte noodgreep als er weer eens een paranormaal fenomeen ontmaskerd is is beweren dat dat specifieke geval dan wel een hoax of whatever was, maar dat er ook "echte" gevallen zijn.
[..]
Dat is heel makkelijk ja, maar niet vreemd als je soms ziet wat er hier af en toe beweerd wordt. Mijn commentaar is overigens in eerste instantie niet bedoeld om mensen uit te lachen, eerder om mensen zelf aan het denken te zetten. Maar goed, soms kom je zoveel stupiditeit tegen dat je niet anders kan dan erom lachen, een verbitterd lachje, omdat mensen zich zelf en anderen zoveel wijs maken...
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat arrogant is? De onzin die hier als harde waarheid verkocht wordt zonder ook maar een flintertje bewijs te hebben.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goh, laatst deed mijn telefoon het niet meer, en toen ik hem een keer aan en uit deed weer wel, en dat zomaar op deze kamer, ik denk dat het aliens waren, en jullie?
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heerlijk toch, zo'n apart subforum waar je maar wat mag raaskallen.
Ik had die moeite van het zoeken niet eens genomen omdat ik sterk het gevoel heb dat de boodschap toch niet gaat overkomen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef senesta het volgende:
Het is fijn dat jij met mensen uit truth wilt discuseren maar de users uit truth willen blijkbaar niet met jou discuseren, die willen gewoon met anderen praten over hetgeen zij ervaren of geloven.
Waarom denk jij dat mensen de behoefte voelen om jou te overtuigen?, het intresseert mij helemaal niets waar jij wel of niet in geloofd, ik wil gewoon een stukje ruimte om mijn ideeen kwijt te kunnen.
Dat is gewoon pertinent niet waar, dat is de interpretatie die jij en anderen er aan geven. Als ik zeg dat ik meer dan 90% van de onderwerpen in TRU beschouw als onzin is dat iets anders dan beweren dat alle believers psychiatrische patienten zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee dat niet, je geeft gewoon achterelkaar aan dat TRU bezoekers niet goed bij hun hoofd zijn..
Ik beticht veel TRU users ervan nogal vijandelijk te staan tegenover non-believers, iets waar ik ook bij blijf. Het is waar dat er in eerste instantie gewoon normaal gedaan werd, toen ik echter duidelijk maakte een "non-believer" te zijn sloeg de toon heel snel om. Sommige users struikelden over elkaar om me uit te maken voor arrogant, dom, laf, zielig, triest etc... En woorden van dat soort strekking heb je MIJ nooit zien gebruiken.quote:Je beticht ons van niet hulpvaardig, terwijl ik in eerste instantie gewoon netjes antwoord heb gegeven op je vragen.
Nou maak je me weer belachelijkquote:Nogmaals, je bent je er zelf niet bewust van hoe je toon is of overkomt, maar kruipt wel steeds weer in de slachtofferrol.
Nog even en je gaat ook nog melding maken bij het MDI zeker
Jammer, ik had graag jouw reactie op bovenstaande quotes nog wel gehoord.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon pertinent niet waar, dat is de interpretatie die jij en anderen er aan geven. Als ik zeg dat ik meer dan 90% van de onderwerpen in TRU beschouw als onzin is dat iets anders dan beweren dat alle believers psychiatrische patienten zijn.
[..]
Ik beticht veel TRU users ervan nogal vijandelijk te staan tegenover non-believers, iets waar ik ook bij blijf. Het is waar dat er in eerste instantie gewoon normaal gedaan werd, toen ik echter duidelijk maakte een "non-believer" te zijn sloeg de toon heel snel om. Sommige users struikelden over elkaar om me uit te maken voor arrogant, dom, laf, zielig, triest etc... En woorden van dat soort strekking heb je MIJ nooit zien gebruiken.[..]
Nou maak je me weer belachelijk![]()
Enfin, ik ben er klaar mee en maak er verder geen woord meer over vuil, ik zie je nog wel eens in TRU![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Enfin, ik ben er klaar mee en maak er verder geen woord meer over vuil, ik zie je nog wel eens in TRU![]()

Nog 1 keer dan:quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Je hebt ons wel dergelijk voor een hoop uitgemaakt, wel niet in scheldwoorden maar de strekking van je woorden is alles behalve vleiend te noemen, of wil je dat ook tegenspreken?
Verder is het dan dus voor mensen met een andere overtuiging dan jou onmogelijk om een topic te openen over hetgeen hen intresseert zonder meteen door sceptici aangevallen te worden?
Het is fijn dat jij met mensen uit truth wilt discuseren maar de users uit truth willen blijkbaar niet met jou discuseren, die willen gewoon met anderen praten over hetgeen zij ervaren of geloven.
Waarom denk jij dat mensen de behoefte voelen om jou te overtuigen?, het intresseert mij helemaal niets waar jij wel of niet in geloofd, ik wil gewoon een stukje ruimte om mijn ideeen kwijt te kunnen.
Het is vooral de toon waarop gediscuseert word, dat zie je toch zelf ook wel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier was het nog jij en Xebro?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat vind plaats in ONZ?![]()
De steun die aan mij en Xebro in die topics werd gegeven was overigens wel hartverwarmend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |