14 secondenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef __Saviour__ het volgende:
19.01 seconden tot nu toe. Dat zou veel sneller kunnen, ik maak alleen 'fouten' omdat dat ding m'n cijfers soms niet herkent
Bij alle mediamarkten, volgens de folderquote:Op maandag 17 juli 2006 15:00 schreef ikookhier het volgende:
DS lite voor 140E mm Alkmaarvoor die ene die hem nog niet heeft
D'r zit standaard een reserve stylus bij. En als je die ook kwijtraakt:quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat zit er eigenlijk allemaal bij als je hem koopt? als ik zo'n pennetje zou slopen, hoe duur is een nieuwe?
Zit een extra pennetje bijquote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij alle mediamarkten, volgens de folder
wat zit er eigenlijk allemaal bij als je hem koopt? als ik zo'n pennetje zou slopen, hoe duur is een nieuwe?
COOL nice one!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik ben heeeeeeeeel blij
Ik heb mijn Nintendo WiFi stick omgetoverd naar een volledig werkende Software Accesspoint en nu kan ik door middel van homebrew zelfs mijn PC besturen![]()
![]()
ooit eens op Fok!Games geweest, zo'n programma
volgens die site komt er ook een roze DS Litequote:Op maandag 17 juli 2006 15:14 schreef Yngwie het volgende:
[..]
D'r zit standaard een reserve stylus bij. En als je die ook kwijtraakt:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=279&products_id=9221&
Foto: http://nds.tweaking.nl/1.jpgquote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
COOL nice one!
Ben zelf nog mijn server aan het configureren zodat het gaat werken...
[DS]Homebrew topic [deel 1]quote:Op maandag 17 juli 2006 16:30 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Foto: http://nds.tweaking.nl/1.jpg
En dit gaat gewoon via mijn Nintendo WiFi adapter die nu als accesspoint werkt door andere drivers e.d.
Onderste scherm ziet er wat raar uit, maar komt gewoon door de hoek, het is een oude DS he
Dat topic is gesloten inderdaad, maar je doelt erop dat ik dit hier niet mag zeggen?quote:
Als ie vandaag in de winkel had gelegen had ik wel even 14 seconden neergezetquote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef __Saviour__ het volgende:
19.01 seconden tot nu toe. Dat zou veel sneller kunnen, ik maak alleen 'fouten' omdat dat ding m'n cijfers soms niet herkent
Ik weet dat er niets illegaals aan is, maar op fok geld er een regel: PSP homebrew mag wel, DS homebrew mag niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Dat topic is gesloten inderdaad, maar je doelt erop dat ik dit hier niet mag zeggen?
Er is niks illegaals aan zover ik weet![]()
Daar mogen ze dan toch iets aan doen, corrupte zooiquote:Op maandag 17 juli 2006 17:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet dat er niets illegaals aan is, maar op fok geld er een regel: PSP homebrew mag wel, DS homebrew mag niet.
Logisch toch?![]()
---------
The damn dog ate my Nintendo DS!
steun de gameshops.. betaal 5 euro meer!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:17 schreef mini-lellan het volgende:
DSLitte 139¤ bij mediamarkt![]()
en NSMB 35¤![]()
Nedgame is normaal ook ¤10 goedkoper (heb ¤389 voor mijn 360 betaald)quote:
Daar zijn ze helaas laatst mee gestopt. De consoles zijn daar tegenwoordig de gewone prijs. Nog altijd geen reden om het daar niet te gaan halen.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nedgame is normaal ook ¤10 goedkoper (heb ¤389 voor mijn 360 betaald)
Jammer, vond het altijd wel fijn om naar Nedgame te gaan. Morgen eens kijken voor Titan Quest.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar zijn ze helaas laatst mee gestopt. De consoles zijn daar tegenwoordig de gewone prijs. Nog altijd geen reden om het daar niet te gaan halen.
Gameshops FTW
Komen er nou nog mensen tetrissen
Met die prijs had Nedgame maar 5 euro winst op iedere 360quote:Op maandag 17 juli 2006 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nedgame is normaal ook ¤10 goedkoper (heb ¤389 voor mijn 360 betaald)
Ach, zolang ze daar games buget maken 2 maanden voor andere winkels vind ik het echt niet erg om daar voor een spelletje te kijken. Helaas woon ik aan de andere kant van het landquote:Op maandag 17 juli 2006 18:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jammer, vond het altijd wel fijn om naar Nedgame te gaan. Morgen eens kijken voor Titan Quest.
Je hebt zelf geen mening ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef netto_m het volgende:
- Advance Wars:Dual Strike
Kunnen jullie mij helpen? Welke game is hier het best geschikt voor. Of welke game is simpelweg het best.
IMO kun je het beste AW:DS kopen. De LostMagic is boring as hel, electroplankton is leuk voor 10 min & sonic is sonic.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef netto_m het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik wil me nog één game kopen voor dat ik (donderdag) op vakantie ga met de auto, en 20 uur in de auto moet zitten. Ik ben aan het twijfelen tussen de volgende games:
- Sonic Rush
- Electroplankton
- Lost Magic
Kunnen jullie mij helpen? Welke game is hier het best geschikt voor. Of welke game is simpelweg het best.
Weet ik niet, weet jij mischien of ik een mening hebquote:Op maandag 17 juli 2006 18:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen mening ofzoIk zou ze gewoon allemaal halen verder
Advance Wars!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef netto_m het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik wil me nog één game kopen voor dat ik (donderdag) op vakantie ga met de auto, en 20 uur in de auto moet zitten. Ik ben aan het twijfelen tussen de volgende games:
- Sonic Rush
- Electroplankton
- Lost Magic
Voor een lange autorit is dan AW:DS veruit geschikt.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef netto_m het volgende:
- Sonic Rush
- Electroplankton
- Lost Magic
Het is wel bagger gesteld met de accesoires... voor de lite... lik-sang heeft zelfs voor en case leverings problemen. Maar ik wacht wel ff het is wel een gave casequote:Op maandag 17 juli 2006 21:04 schreef nlboy het volgende:
Pfff wat zijn er weinig winkels die accesoires voor de Lite verkopen. Gister Media Markt Amsterdam had alleen autolader en zo'n starterskit voor de Lite (die allebei uitverkocht waren) en de ToysRus had alleen maar accesoires voor de GBA.![]()
Dacht dat er niks aan de hand was, tot ik opeens wat voelde..quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Roi het volgende:
AAAAAARG OMG, heb net mijn DS Lite met de bovenkant buiten op de tegelgrond laten vallen...
Hoe zo zuigt sonic ?? volgens mij was dit een leuke gamequote:Op maandag 17 juli 2006 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor een lange autorit is dan AW:DS veruit geschikt.
Sonic zuigt en Electroplankton is een non-game die je na 15 minuten al beu bent.
Het was een mening natuurlijk. Ik vind de hele sonic-stijl niks, maar even gekeken en in review scoorde de game wel aardig.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef ikookhier het volgende:
Hoe zo zuigt sonic ?? volgens mij was dit een leuke game![]()
Nintendo bellen voor een nieuwe L knop. DS open schroeven, L-knop erin drukken en klaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Dacht dat er niks aan de hand was, tot ik opeens wat voelde..
[[url=http://static.flickr.com/54/191952599_6d6861f9a9.jpg?v=0]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/70/191952598_65dff3af5f.jpg?v=0]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/46/191952597_294723fd6e.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Hmm dan ga ik daar ook maar s kijken. Waar zit dat precies in Utrecht??quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef Cadfael het volgende:
Het is nog slecht gesteld met beschermhoesjes voor de Lite ja. Ik heb er zelf een gehaald bij Dr Games in Utrecht. Die hadden er een hoop geimporteerd van Airform Game Pouch. Er handig ding met verstevigt plastic boven en onder en rits. Je kan er ook 3 games in kwijt, en een netje waar je evt nog wat losse dingetjes in kan doen (vb meer games:P)
Kostte ook maar 9,95 dus viel erg mee.
Ik wilde eigenlijk een volledig metalen case maar daar kunnen we nog wel even op wachten ben ik bang.
Ze zitten in de Amsterdamsestraatweg vanuit het centrum aan de rechterkant, zo ongeveer bij nr 300.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:38 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik daar ook maar s kijken. Waar zit dat precies in Utrecht??
En Maraca waar heb jij dat setje gekocht?
Pfff. Jammer zeg.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Dacht dat er niks aan de hand was, tot ik opeens wat voelde..
[[url=http://static.flickr.com/54/191952599_6d6861f9a9.jpg?v=0]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/70/191952598_65dff3af5f.jpg?v=0]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/46/191952597_294723fd6e.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Heb je wel eens naar de schroeven gekeken? Het lijkt me ook dat je dan de DS meer schade toebrengt!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo bellen voor een nieuwe L knop. DS open schroeven, L-knop erin drukken en klaar.
Oei.. extra voorzichtig zijn dan maar.. 50 dollarquote:
*poetst bril*quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo bellen voor een nieuwe L knop. DS open schroeven, L-knop erin drukken en klaar.
Media Markt Hengeloquote:Op maandag 17 juli 2006 22:38 schreef Sannelie het volgende:
[..]
En Maraca waar heb jij dat setje gekocht?
Lenzen spiegelen alles. Standaardnatuurkundequote:
spiegelt een lens dan ook een L naar een Rquote:Op maandag 17 juli 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lenzen spiegelen alles. Standaardnatuurkunde
Er komen meerdere nieuwe delen aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Marble het volgende:
Net Phoenix Wright uitgespeeld. Het was mooi maar ook jammer, want nu zijn mijn dagen als homicide investigator definitief ten einde(nou ja, tot deel 2 verschijnt dan). Lang over gedaan, maar aan alles moet toch eens een einde komen he. Kan niet wachten op deel 2!
Er zijn momenten dat ik wou dat ik japans kon lezen....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er komen meerdere nieuwe delen aan.![]()
Begin 2007 een port van een ouder GBA deel (vergelijkbaar met de eerste missies van het huidige spel) en halverwege 2007 een echt vervolg (vergelijkbaar met de laatste missie van het huidige spel).
Phoenix Wright
Verkoop je 'm ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Marble het volgende:
Net Phoenix Wright uitgespeeld. Het was mooi maar ook jammer, want nu zijn mijn dagen als homicide investigator definitief ten einde(nou ja, tot deel 2 verschijnt dan). Lang over gedaan, maar aan alles moet toch eens een einde komen he. Kan niet wachten op deel 2!
hijs op vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
Thomper! Wat is er met ds-gamer.nl aan de hand!
Ik wil het ook nog eens een keer leren... alleen het is wel erg moeilijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik wou dat ik japans kon lezen....
Trek er maar een jaartje of zes voor uit !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog eens een keer leren... alleen het is wel erg moeilijk![]()
Maar wie weet een.... LOI cursusje en klaar.....
volgens mij zijn alle admins op vakantie en juist tijdens deze periode werd de site gehacktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
Thomper! Wat is er met ds-gamer.nl aan de hand!
1)Geheugenkaart is niet nodig bij een DS, die kan er uberhauft niet eens inquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef damian25 het volgende:
Ik ben van plan om een DS te kopen maar ik vroeg me wat het verschil is tussen een lite en een gewone DS. En of er ook standaard een geheugenkaart bij zit.
Je vergeet er een.... hij is VEEEEEEEEEEEEEEEL mooierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
1)Geheugenkaart is niet nodig bij een DS, die kan er uberhauft niet eens in
2) Verschillen DSlite-DS:
-Helderder scherm (super helder, games \zien er stukken beter uit)
-betere batterij
-kleiner
-mooier
-mic zit op een betere plek
En dat zijn denk ik wel de belangrijkste voordelen van de DS lite
Ach een leuke hobbyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef netto_m het volgende:
[..]
Trek er maar een jaartje of zes voor uit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |