quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:57 schreef Asics het volgende:
Kom ik de MC Drive ingereden zegt die paal: 'goeiemiddag welkom bij MC Donalds mag ik uw bestelling alstublieft?'
Ik: Ja ik wil graag een quarterpound(chchchchchcht)al frietsau(chchchchcht)cola, PLUS (chchchchchchcht)macmenu met Ice T en mc Sa(chchchchchct) alstublieft.
En (chchchcht) is dan het geluid van een storing.
Dus die paal vraagt of ik het wil herhalen en dan doe ik dat natuurlijk, maar wel MET storingen, en dat gaat zo ff door en dan mag ik doorrijden naar het eerste raam om daar mijn bestelling te doen.![]()
HAAAAAAAAHAHAH HAHA HA !!!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef iamredleader het volgende:
Vragen of er in de buurt een Burgerking is...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:02 schreef Irritinus het volgende:
Leuk McDrive geintjes,
Heb een paar jaar geleden nog in de Drive gewerkt, beetje bestellingen opnemen enzo, hadden we ook van die standaard geintjes zoals: "Welkom bij Burger King, mag ik uw bestelling opnemen?"
Had ook een keer dat iemand met de auto achteruit de drive in reed was wel een grappig gezicht.
ik heb Wayne's World ook gekekenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:57 schreef Asics het volgende:
Kom ik de MC Drive ingereden zegt die paal: 'goeiemiddag welkom bij MC Donalds mag ik uw bestelling alstublieft?'
Ik: Ja ik wil graag een quarterpound(chchchchchcht)al frietsau(chchchchcht)cola, PLUS (chchchchchchcht)macmenu met Ice T en mc Sa(chchchchchct) alstublieft.
En (chchchcht) is dan het geluid van een storing.
Dus die paal vraagt of ik het wil herhalen en dan doe ik dat natuurlijk, maar wel MET storingen, en dat gaat zo ff door en dan mag ik doorrijden naar het eerste raam om daar mijn bestelling te doen.![]()
HAAAAAAAAHAHAH HAHA HA !!!
Dan zeg je toch,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat werd hier altijd geweigerd. Zeiklijers.
quote:
Ga dood, noob.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
Big Mac bestellen, op de grond gooien en erop stampen.
Vrouwke: "de big mac, wat doe"
ik: "ja ik had hem toch gekocht"
mehehe!!!!!!11!!!!Een11!!!Eins![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[andre van duin toon]quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
PAAL: goede middag welkom bij....... enz.
IK:: kan ik die donkere collega even spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |