Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan de dns-server van je provider.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:02 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kan je me ook heel simpel uitleggen wat er dan fout is gegaan? Waarom het met het gewone adres niet lukt?
Nog steeds.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:08 schreef ryan_atwood het volgende:
wikipedia ligt eruit
Hij doet het weer.quote:
Ja, erg kut als je met mensen in gesprek bent.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
I'm in...waren toch 20 dure minuten van mijn leven
KutHyves is té vaak kadoek..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hyves is ook kapot.
de hele middag al zo'n beetje, krijg niet eens een ip adres terug via nslookup.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hyves is ook kapot.
edit:quote:Server Error
We're sorry, but Gmail is temporarily unavailable. We're currently working to fix the problem -- please try logging in to your account in a few minutes.
Is er een speciale TAN-lijn dan ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:38 schreef Isegrim het volgende:
De TAN-codes van de Postbank doen het niet en als ik de TAN-lijn bel, wordt de verbinding verbroken na de mededeling "Uw gegevens worden nu opgehaald".
Ik normaal ook, maar als de sms niet aankomt kun je bellen en dan krijg je 'm via die lijn. Maar dat werkt nu dus ook niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is er een speciale TAN-lijn dan ?
Ik ontvang die dingen gewoon via SMS..
Oh ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar als de sms niet aankomt kun je bellen en dan krijg je 'm via die lijn. Maar dat werkt nu dus ook niet.
Dat nummer krijg je als je drukt op de knop "Geen TAN-code ontvangen?" o.i.d. 0800 - 8264636quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh ?
Dat wist ik helemaal niet
Welk nummer is dat ?
Ah, ze zijn er weer. Nu de werkdag voorbij isquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:03 schreef dvr het volgende:
Tiscali ADSL ligt al de hele dag plat, getverdrie.
Hier niet hoor.quote:
Hij heeft er hier niet uitgelegen.quote:
Nou tis alweer een paar uur geleden...maar op e-buddy.com werkt het welquote:Als een van deze berichten wordt getoond is het adresboek of de contactpersonenlijst niet beschikbaar of alleen-lezen. Wacht enkele minuten en probeer je opnieuw aan te melden.
Dit stond er dus niet bij in je vorige topic.... En dan is de link de algemene storing msn van vandaag snel gelegd.quote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef vinnie81 het volgende:
Dit probleem heb ik trouwens al een paar maandjes hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |