Echo99 +1quote:Op maandag 4 september 2006 12:43 schreef Echo99 het volgende:
Cocaïne
quote:Op maandag 4 september 2006 13:09 schreef Iblis het volgende:
Libië, helemaal groene vlag. Het is 'officieel' denk ik een Islamitische Volksrepubliek, maar ik zou het zelf een dictatuur noemen.
zeker goeie vraagquote:Op maandag 4 september 2006 13:33 schreef Echo99 het volgende:
Het fenomeen heet in ieder geval: miscegenation. Verder kom ik nog effe niet. Goeie vraag...
jawel...goed gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:40 schreef Mas het volgende:
Het programma in kwestie lijkt mij Ti Ta Tovenaar. De stemmen werden gedaan door Corry van der Linden, terwijl de poppen (de Grobbebollen) bespeeld werden door de families Brugman en Massee.
[afbeelding]
Er van uit gaande dat dit het juiste antwoord is plant ik alvast een niewe vraag:quote:Op maandag 4 september 2006 14:05 schreef Reza-impreza het volgende:
Ghehehe,
Alice Jones , en de rechtzaak heette : Rhinelander v. Rhinelander
Mensen ik zei vanuit NEDERLAND ( volledige nummer)quote:Op maandag 4 september 2006 14:33 schreef littledrummergirl het volgende:
8103 3563-5557?
Keur ik ook goed + of 00 CiQNiZ+1quote:Op maandag 4 september 2006 14:33 schreef CiQNiZ het volgende:
+81-3-3475-8053
Plus dat mijn nummer sterk afwijkend was dan die van littledrummergirlquote:Op maandag 4 september 2006 14:44 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Keur ik ook goed + of 00 CiQNiZ+1![]()
Dit is het adres + nummer :quote:Op maandag 4 september 2006 14:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Plus dat mijn nummer sterk afwijkend was dan die van littledrummergirl
Maarre... Ben nieuwe opgave aan het voorbereiden...
ik zal m in mijn telefoon zettenquote:Op maandag 4 september 2006 14:48 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dit is het adres + nummer :
Tsukiji Sushisey Aoyama Shop
Restaurants -Japanese (SUSHI)
2-14-6-5F Kita-aoyama, Minato-ku, Tokyo
tel:03-3475-8053
+1 Reza-impreza.quote:Op maandag 4 september 2006 14:05 schreef Reza-impreza het volgende:
Ghehehe,
Alice Jones , en de rechtzaak heette : Rhinelander v. Rhinelander
Jij was eerst... Dus Reza-impreza +1quote:Op maandag 4 september 2006 15:21 schreef Reza-impreza het volgende:
85023
Foutquote:Op maandag 4 september 2006 15:50 schreef wimbo het volgende:
KARR?
quote:Op maandag 4 september 2006 15:52 schreef wimbo het volgende:
KNI 667
das de goeie
KARR was de prototype van KITT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef CiQNiZ het volgende:
Koud.
Persoon en oorlog zijn fout.
Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef Bjoro het volgende:
Is het Steve van Jerry Springer?....ff zonder google, uit mijn blote hoofd
Wij wachten met smartquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:00 schreef Echo99 het volgende:
kick. nieuwe vraag van Bjoro...
Doe jij er dan maar 1quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Alleen natuurlijk is ie nog niet online
+1 CiQNiZ Een fijn verhaaltje over moord en doodslag in Griekenland. Het gaat verder met Agamemon, wiens familie ook weer verder gaat met verkrachtingen, moord, incest etc.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef CiQNiZ het volgende:
Atreus en Thyestes?
Griekse mythologie is interessante stof altijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
+1 CiQNiZ Een fijn verhaaltje over moord en doodslag in Griekenland. Het gaat verder met Agamemon, wiens familie ook weer verder gaat met verkrachtingen, moord, incest etc.
Wie was die Nederlandse wiskundige en hoe heette zijn lezing in Wenen?quote:… het was fascinerend om te verandering die die avond over Wittgenstein was gekomen te aanschouwen […] hij was ontzettend spraakzaam en begon ideeën uit te tekenen die het begin van zijn latere geschriften vormden […] die avond vormde de terugkeer van Wittgenstein naar uitgesproken filosofische interesse en activiteiten.
1. San Marinoquote:Op donderdag 7 september 2006 15:12 schreef Reza-impreza het volgende:
Federico Gasperoni Is doelman bij een Nationaal voetbalelftal , mijn 3 vragen zijn:
- Bij welk nationaal elftal speelt deze man?
- Wat doet deze man in zijn dagelijks leven?
- Zijn land heeft in totaal 1 keer in de geschiedenis een wedstrijd gewonnen , wat voor soor wedstrijd was dat , hoeveel was de score , en tegen welk ander land was dat?
Luitzen Egbertus Jan Brouwerquote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef Iblis het volgende:
Wie was die Nederlandse wiskundige en hoe heette zijn lezing in Wenen?
goed Sitethief +1quote:Op donderdag 7 september 2006 15:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
1. San Marino
2. In het dagelijkse leven magazijnier in een supermarkt
3. Tegen Liechtenstein in een vriendschappelijke wedstrijd, score was 1-0
+1 zesje Kleine kanttekening: De lezing was in Wenen (uiteraard) in het Duits, dus 'Mathematik, Wissenschaft und Sprache was de oorspronkelijke titel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef zesje het volgende:
[..]
Luitzen Egbertus Jan Brouwer
'Mathematics, Science and Language'
Michel (M.J.F) Everts,quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:32 schreef Sitethief het volgende:
Oké :
Post mijn echte naam, adres en telefoonnummer
En ja dat is publiekelijk te vinden, makkelijk zelfs.
+1 Iblisquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Michel (M.J.F) Everts,
Fioringras 51
8043 KB ZWOLLE
Netherlands
+31 (0)384202266
En iedereen uit de financiële dienstverlening moet zijn smoel houdenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef Echo99 het volgende:
Het BKR registreert de kredieten van de nederlandse consumenten. Met welke code wordt er geregistreerd dat een klant niet betaald heeft en ook niet te bereiken of te vinden was voor het treffen van een betalingsregeling.
+1 Echo99quote:
A4?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef Echo99 het volgende:
Het BKR registreert de kredieten van de nederlandse consumenten. Met welke code wordt er geregistreerd dat een klant niet betaald heeft en ook niet te bereiken of te vinden was voor het treffen van een betalingsregeling.
het root wachtwoord?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:54 schreef CiQNiZ het volgende:
Mag ik een cryptische proberen?
Welke wortel kun je gebruiken om mee in te loggen?
ik wil graag de naam van mijn opa hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:58 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Sitethief +1
Kom maar op met je vraag
Nee, hij schreef trouwens wel over Louis Couperusquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:12 schreef CiQNiZ het volgende:
gok: Berry Dongelmans
Karel Reijndersquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:16 schreef Sitethief het volgende:
Op de site van "Letterkunde" is hij met twee klikken te vinden
Tsjakkaquote:
ROFLquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:27 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hmm... Daar zat ik dus ook een hele tijd
Ik reken het goed , mijn bron www.wunderground.com gaf 45 graden op .quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:35 schreef Iblis het volgende:
Op 20/07/2005 om 3pm was het 44ºC.
Nope... De man die ik zoek leefde iets minder lang geledenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:55 schreef Sitethief het volgende:
Jan Hus?
Ook dat is het niet... Maar qua jaar zit je warmquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:57 schreef Reza-impreza het volgende:
Thomas Müntzer
27-5-1525 in Mühlhausen onthoofd ( dat wordt je niet als je geliefd bent)![]()
Ook niet...quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:10 schreef Reza-impreza het volgende:
Jakob Wehe
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Martin Luther ooohh die!
nopequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:50 schreef Iblis het volgende:
Niels Bohr staat op de Deense 500 kroon dacht ik.
Hij mag iets minder algemeen..quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:24 schreef Reza-impreza het volgende:
Welke natuur- en scheikundige geboren tussen 1850 en 1900 staat op een bankbiljet ergens in de wereld.
Ok , hij komt uit hetzelde continent als die whoohoo pijlstaartroggenventquote:
is goed Iblis +1quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef Iblis het volgende:
Rutherford dan? Die komt uit Nieuw-Zeeland en staat op de $100.
quote:bron
"Right Reverend Fathers, date operam ut illa nefanda schisma eradicetur," exclaims Sigismund, intent on having the Bohemian Schism well dealt with, - which he reckons to be of the feminine gender. To which a Cardinal mildly remarking, "Domine, schisma est generis neutrius (Schisma is neuter, your Majesty)," -Sigismund loftily replies, "Ego sum Rex Romanus et super grammaticam (I am King of the Romans, and above Grammar)!" [Wolfgang Mentzel, Geschichte der Deutschen, i. 477.] For which reason I call him in my Note-books Sigismund SUPER GRAMMATICAM, to distinguish him in the imbroglio of Kaisers.
Op Everything2 wordt de aartsbisschop Placentinus genoemd – dat lijkt me incorrect. Een aartsbisschop kan uiteraard wel een kardinaal zijn, dat is geen probleem, maar de Latijnse naam van Piacenza is Placentia, dus ik denk dat daar iets mis is gegaan. Degene die het gezegd moet hebben zal dan Branda Castiglione geweest moeten zijn volgens informatie uit de Katholieke Encyclopedie.quote:Caesar non supra grammaticos (Lat.), de keizer gaat niet boven de spraakkunstenaars (volgens de anekdote is het spreekwoord ontstaan doordat keizer Sigismund eens het onzijdige woord schisma ten onrechte als vrouwelijk gebruikte, en daar door de kardinaal van Piacenza opmerkzaam gemaakt werd).
Okay,quote:Op donderdag 14 september 2006 14:45 schreef zesje het volgende:
Ik had 'm niet goed hoorheb het echt niet kunnen vinden. Zonder het woord error kom je er dus echt niet. Hij was uitdagend Iblis
Jij mag als je wil Sitethief, en anders kijk ik of ik vanavond iets kan verzinnen. Zit nu op mijn werk en is niet handig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |