+1 CiQNiZ Een fijn verhaaltje over moord en doodslag in Griekenland. Het gaat verder met Agamemon, wiens familie ook weer verder gaat met verkrachtingen, moord, incest etc.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef CiQNiZ het volgende:
Atreus en Thyestes?
Griekse mythologie is interessante stof altijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
+1 CiQNiZ Een fijn verhaaltje over moord en doodslag in Griekenland. Het gaat verder met Agamemon, wiens familie ook weer verder gaat met verkrachtingen, moord, incest etc.
Wie was die Nederlandse wiskundige en hoe heette zijn lezing in Wenen?quote:… het was fascinerend om te verandering die die avond over Wittgenstein was gekomen te aanschouwen […] hij was ontzettend spraakzaam en begon ideeën uit te tekenen die het begin van zijn latere geschriften vormden […] die avond vormde de terugkeer van Wittgenstein naar uitgesproken filosofische interesse en activiteiten.
1. San Marinoquote:Op donderdag 7 september 2006 15:12 schreef Reza-impreza het volgende:
Federico Gasperoni Is doelman bij een Nationaal voetbalelftal , mijn 3 vragen zijn:
- Bij welk nationaal elftal speelt deze man?
- Wat doet deze man in zijn dagelijks leven?
- Zijn land heeft in totaal 1 keer in de geschiedenis een wedstrijd gewonnen , wat voor soor wedstrijd was dat , hoeveel was de score , en tegen welk ander land was dat?
Luitzen Egbertus Jan Brouwerquote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef Iblis het volgende:
Wie was die Nederlandse wiskundige en hoe heette zijn lezing in Wenen?
goed Sitethief +1quote:Op donderdag 7 september 2006 15:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
1. San Marino
2. In het dagelijkse leven magazijnier in een supermarkt
3. Tegen Liechtenstein in een vriendschappelijke wedstrijd, score was 1-0
+1 zesje Kleine kanttekening: De lezing was in Wenen (uiteraard) in het Duits, dus 'Mathematik, Wissenschaft und Sprache was de oorspronkelijke titel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef zesje het volgende:
[..]
Luitzen Egbertus Jan Brouwer
'Mathematics, Science and Language'
Michel (M.J.F) Everts,quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:32 schreef Sitethief het volgende:
Oké :
Post mijn echte naam, adres en telefoonnummer
En ja dat is publiekelijk te vinden, makkelijk zelfs.
+1 Iblisquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Michel (M.J.F) Everts,
Fioringras 51
8043 KB ZWOLLE
Netherlands
+31 (0)384202266
En iedereen uit de financiële dienstverlening moet zijn smoel houdenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef Echo99 het volgende:
Het BKR registreert de kredieten van de nederlandse consumenten. Met welke code wordt er geregistreerd dat een klant niet betaald heeft en ook niet te bereiken of te vinden was voor het treffen van een betalingsregeling.
+1 Echo99quote:
A4?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef Echo99 het volgende:
Het BKR registreert de kredieten van de nederlandse consumenten. Met welke code wordt er geregistreerd dat een klant niet betaald heeft en ook niet te bereiken of te vinden was voor het treffen van een betalingsregeling.
het root wachtwoord?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:54 schreef CiQNiZ het volgende:
Mag ik een cryptische proberen?
Welke wortel kun je gebruiken om mee in te loggen?
ik wil graag de naam van mijn opa hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:58 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Sitethief +1
Kom maar op met je vraag
Nee, hij schreef trouwens wel over Louis Couperusquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:12 schreef CiQNiZ het volgende:
gok: Berry Dongelmans
Karel Reijndersquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:16 schreef Sitethief het volgende:
Op de site van "Letterkunde" is hij met twee klikken te vinden
Tsjakkaquote:
ROFLquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:27 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hmm... Daar zat ik dus ook een hele tijd
Ik reken het goed , mijn bron www.wunderground.com gaf 45 graden op .quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:35 schreef Iblis het volgende:
Op 20/07/2005 om 3pm was het 44ºC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |