Bijna. Sans betekent 'zonder', d.w.z. zonder schreef (en dat is Joanna niet. Het is dus 'gewoon' Joanna, maar ik reken het goed. (Gill Sans is wel schreefloos.)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef CiQNiZ het volgende:
Joanna Sans?
Het product heet: CediTect BSEquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik ben een organisatie die monsters krijgt van geslachte koeien. Deze monster worden in de middag, of bij drukke dagen ook nog eens in de avond geleverd door een koerier via het slachthuis. Van deze koeien is onbekend of ze besmet zijn met BSE (De gekke koeienziekte). Mijn organisatie moet testen of deze monsters BSE bevatten. Ik ontwikkel deze testen niet, ik maak gebruik van 'methodes'/testen van een derde partij. Ik wil graag de beste test die er op dit moment verkrijgbaar is. Wel graag van een Nederlands bedrijf in verband met de levering van de componenten en de support op de test.
Bij welk Nederlands bedrijf kan ik het beste terecht? En wat is de handelsnaam van deze test bij dit bedrijf?
Wowquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:11 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Het product heet: CediTect BSE
Het bedrijf: Cedi Diagnostics uit Lelystadhttp://www.cedi-diagnostics.com/
Dat is dit seizoenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:26 schreef Bjoro het volgende:
Erik met 19 goals als topscorer van de Heeren van Servus
stand is (door mij) niet te vinden
het lijkt mij dat het seizoen nog niet is begonnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:40 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen
(zover was ik ook al gekomen)
aler votre corridor ( gaat uw Gang)quote:Op maandag 4 september 2006 11:02 schreef CiQNiZ het volgende:
Gezien het feit dat er geen nieuwe vragen komen, iemand vrijwilliger? Anders doe ik er wel weer een...
quote:Op maandag 4 september 2006 11:07 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
aler votre corridor ( gaat uw Gang)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |