Ja, ík wilde die LaPo ook wel hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef ehqo het volgende:
Weer ik.
Nog niet. Maar dat zal ik vanavond zeker gaan doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Ik wed dat Q nu droomt over vrouwen die rechtstreeks uit zijn tap komen drinken. Haha, die Q.
Dromen is fijn, nietwaar?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet. Maar dat zal ik vanavond zeker gaan doen.
Mijn ex, die ik al 5 maanden niet meer heb gezien, kwam vannacht in m'n dromen langs. Húúú.quote:
Leg het eens duidelijk uit, zoals minder ontwikkelden zoals ik het begrijpen?quote:
Mijn aardrijkskundeleraar laatst.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn ex, die ik al 5 maanden niet meer heb gezien, kwam vannacht in m'n dromen langs. Húúú.
Vraag je dat serieus? Want ik kan wel het een en ander verzinnen, denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn aardrijkskundeleraar laatst.. Kan het nog gekker, vraag ik je!
Ik mag jullie best wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Leg het eens duidelijk uit, zoals minder ontwikkelden zoals ik het begrijpen?
Go ahead.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vraag je dat serieus? Want ik kan wel het een en ander verzinnen, denk ik.
Waarom soms niet? Wij zijn toch altijd liev!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik mag jullie best wel.
Soms ook niet.
Kijk e. ik luister naar je.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom soms niet? Wij zijn toch altijd liev!.
Don't push it, L.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
Waarom soms niet? Wij zijn toch altijd liev!.
Ik wil gewoon lief gevonden worden, blegh.quote:
Een gek piepende neger met een fietsbel als linker oog, met een stoffen lamantijn aan zijn hoofd gelijmd en een vierkant als voet.quote:
Alsof je daar nog aan moet twijfelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
Ik wil gewoon lief gevonden worden, blegh.
Cool. Die ga ik painten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een gek piepende neger met een fietsbel als linker oog, met een stoffen lamantijn aan zijn hoofd gelijmd en een vierkant als voet.
Eigenlijk, ben ik niet zo goed in het painten van lamantijnen en vierkante voeten.quote:
quote:
Boeken
Prelude to Foundation - Isaac Asimov
Foundation - Isaac Asimov
Forward the Foundation - Isaac Asimov
Second Foundation - Isaac Asimov
Foundation's Edge - Isaac Asimov
Foundation and Empire - Isaac Asimov
Foundation and Earth - Isaac Asimov
1984 - George Orwell
Muziek
Warning - Hot Chip
Coming On Strong - Hot Chip
Nog maar drie dagen werken. Bijna, Q. Bijna.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef Q. het volgende:
Thuis! Bijna weekend!
Wie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Fok neemt een voorbeeld aan zhe-devill, qua stabiliteit.
Jij een jaar eerder, gemiddeld.quote:
idemquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog maar drie dagen werken. Bijna, Q. Bijna.
Nee hoor, God laat mensen graag lang in pijn, dus ik ga een lang leven tegemoet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij een jaar eerder, gemiddeld. [afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]!
god bestaat nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, God laat mensen graag lang in pijn, dus ik ga een lang leven tegemoet.
Net op tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
Hier ben ik al!
Waarvoor? Gaan we zingen op orgelmuziek?quote:
Jij. Ik bespeel het orgel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarvoor? Gaan we zingen op orgelmuziek?
Tof.quote:
Triangel is stoer, Q.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:14 schreef Q. het volgende:
Zijn er nog triangelspelers bij nodig? Daarin excelleer ik.
Ik kan er wel even een triangelsolo in componeren denk ik, ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:14 schreef Q. het volgende:
ik las ergens dat er een staking is en het bier op kan rakenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
De Albert Heijn is nog het tofste. Daar hebben ze bier, enzo.
*slik*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik las ergens dat er een staking is en het bier op kan raken
kom ik proeven. Maar nu eerst etenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:26 schreef Chowi het volgende:
Nou, weet je Fien. Als het bier op raakt, ga ik het gewoon zélf brouwen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:14 schreef Q. het volgende:
Dan word je nog goedkoper?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
Kutkortingskaart.
Tof, Amsterdam. Dat is waar ik gisteren mijn bier nuttigde. Best nog tof, aldaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:09 schreef cerror het volgende:
Ha, morgen amsterdam.
Half gezinsuitje. En ik moet niet vergeten langs de oldskool gameshop te gaan.
Hoi c..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:09 schreef cerror het volgende:
Ha, morgen amsterdam.
Half gezinsuitje. En ik moet niet vergeten langs de oldskool gameshop te gaan.
En bedankt, hè.quote:
Ik denk dat het bier daar ook best te versmaden is ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof, Amsterdam. Dat is waar ik gisteren mijn bier nuttigde. Best nog tof, aldaar.
quote:
ok, ik houd me inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
En for fuck's sake, betrek Stofje hier niet bij willen jullie?
Hihi, je zei trekken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
wie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:50 schreef ehqo het volgende:
Dood.
DD.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:55 schreef ehqo het volgende:
DD. BS. QyRoz.
Gelukkig is de Edah nog dichterbij, maar dat is een pauperwinkel en ik doe graag alsof ik geen pauper ben.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik las ergens dat er een staking is en het bier op kan raken
Comment?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:18 schreef jogy het volgende:
GHHZ
God Hebben Hun Ziel. Zet een kruisje onder je naam uit respect.quote:
Voor mezelf, "BS" en iemand die vijf minuten geleden nog in dit topic postte?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef jogy het volgende:
[..]
God Hebben Hun Ziel. Zet een kruisje onder je naam uit respect.
Zo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef jogy het volgende:
[..]
God Hebben Hun Ziel. Zet een kruisje onder je naam uit respect.
Straks ga je nog zweten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:22 schreef jogy het volgende:
Ja, fietsen, ik ga even actief banjeren in het lokale groen.
For fuck sake is mijn stopzinnetje mer..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Zelf uitgevonden, zeker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
For fuck sake is mijn stopzinnetje mer..![]()
Ik denk dat je op een gebakje lijkt in het roze.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:25 schreef Janetje het volgende:
En ik trek verdomme nooit meer een roze shirt aan.
"Awww.. you look so sweet in pink.. and you're not in black... "
Ik ben verdomme niet sweet![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
For fuck sake is mijn stopzinnetje mer..![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, ik reken mezelf en cc altijd als 1 persoon.
Neh, maar ik gebruik het om het half uurquote:
Ah, dat is het!quote:
Nou nog een toefje slagroom op m'n harses en je mag me opeten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat je op een gebakje lijkt in het roze..
*wekker zet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh, maar ik gebruik het om het half uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |