nee maar als je een Maserati onder je volvo spoilert zet welquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:05 schreef raphidae het volgende:
Ik ga een volvo spoiler op m'n maserati zetten, heb ik dan ook een stratenmakers ferrari?
Lijkt wel fucking Transformers.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef Zwaffel het volgende:
http://i1.tinypic.com/1zx1nde.jpg
de kleur is het enige wat leuk is aan die auto
wat een pauperbakken
een transformer die op de 1e pagina al is gepostquote:
ja was in de uitverkoop bij de Aldiquote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef De_Delph het volgende:
Lijkt wel alsof 'ie polyester over had, die eigenaar
Het blijft gewoon een Rover 25 met wat veel ambitie hoor, een echte MG liefhebber wil hier niet levend in gezien wordenquote:
Ja dat zegt ie. Een Rover 25 met straaljagerambitie.quote:
dat mensen zo veel geld willen uitgeven aan dat soort troepquote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef Zwaffel het volgende:
http://i1.tinypic.com/1zx1nde.jpg
de kleur is het enige wat leuk is aan die auto
wat een pauperbakken
mwoah, de kleuren ogen best aardigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:13 schreef eer-ik het volgende:
om maar weer eens een plaatje te posten:
[afbeelding]
Ik vind het net een speelgoedauto met die kleuren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mwoah, de kleuren ogen best aardig
My first carquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het net een speelgoedauto met die kleuren.
Daar zou je bijna expres tegenaan rijden. Om de de rest van de automobilisten te verlossen van die regenboog auto.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:13 schreef eer-ik het volgende:
om maar weer eens een plaatje te posten:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef HansU het volgende:
[..]
Daar zou je bijna expres tegenaanoverheen rijden. Om de de rest van de automobilisten te verlossen van die regenboog auto.
Dit gaat Alex je niet in dank afnemen ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:47 schreef GSi het volgende:
Zie hier een voorbeeld van een StratenmakerJeep.
Het wel willen, maar het niet kunnen betalen idee.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |