Ben jij toevallig een vriend van RicoRabbit? *klik*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:27 schreef midje het volgende:
ik verwacht de hele dag al een pakje maar hij kwam maar niet. dus ik dacht ik ga even naar de winkel wat te snacken halen
kom ik thuis briefje aan de deur :
de zending kon niet worden uitgereikd.
IN DIE 5 MINUTEN DAT IK WEG WAS KWAMEN DIE BITCHES![]()
ik wil mn pakje nu en niet morgen![]()
Seaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Morgen wel heel de dag thuis blijven he!
reli's en hun lange tenenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waarom in godsnaam als topic titel: JEZUS?
Wat heb ik daar een hekel aan. GAat het topic over jezus? NEE!
*nieuw topic opent
Poeh, wat een klootzak is dat zeg! Met z'n baard, en z'n jurk!quote:Jezus![]()
Dat kan pas als hij morgen ook niet thuis is...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:44 schreef Dirman het volgende:
Waarom ga je niet even op het postkantoor langs. Dus niet aan de balie waar ze postzegels verpatsen, maar gewoon waar de postbodes hun post sorteren. Daar kan je het vaak ook wel ophalen.
Nee hoor, je kan altijd even aanbellen en zeggen dat je het pakje nu even op komt halen, zodat het de postbode morgen weer minder tijd kost. Doen ze echt niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kan pas als hij morgen ook niet thuis is...
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:28 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Het leven is kut.
Eerst komen ze altijd nog een keer langs rond 3 uur, en als je er dan weer niet bent kun je het de volgende werkdag vanaf 10 uur ophalen op t postkantoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:51 schreef Kw4Kje het volgende:
Je kunt toch gewoon bij postkantoor ophalen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |