Adviseren het zo te doen dat ze zijn lichaam nooit zullen vinden! scheelt een hoop gezeik en leed voor mensen die wel graag door willen met hun levenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:22 schreef RicoRabbit het volgende:
Die wil zelfmoord plegen![]()
Wat moet ik zeggen of doen om hem van die gedachtes af te houden?![]()
Dan zit je weer met het probleem dat de familie geen afsluiting heeft.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:25 schreef mForce het volgende:
[..]
Adviseren het zo te doen dat ze zijn lichaam nooit zullen vinden! scheelt een hoop gezeik en leed voor mensen die wel graag door willen met hun leven![]()
"lang op vakantie" of een natuurlijke dood? jezelf laten opeten door leeuwen? hyena's![]()
zie editquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zit je weer met het probleem dat de familie geen afsluiting heeft.
"Geen lijk, geen zaak", je weet toch?
En dat is dus nóg erger voor de nabestaanden
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef RicoRabbit het volgende:
Jullie gaan me veelste ver.. jullie zoeken een methode om zelfmoord te plegen
Maar ik wil hem van die gedachtes af halen!![]()
Met vrienden zoals jou en hun gevoel voor humor zou ik mezelf ook van kant willen maken uit ellende.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef RicoRabbit het volgende:
Jullie gaan me veelste ver.. jullie zoeken een methode om zelfmoord te plegen
Maar ik wil hem van die gedachtes af halen!![]()
Ga is wegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:32 schreef HighLander het volgende:
[..]
Met vrienden zoals jou en hun gevoel voor humor zou ik mezelf ook van kant willen maken uit ellende.
Dat jouw humor nog altijd kutter is dan zijn leven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:22 schreef RicoRabbit het volgende:
Die wil zelfmoord plegen![]()
Wat moet ik zeggen of doen om hem van die gedachtes af te houden?![]()
(ga = weg) ---[ /g ] -> (a = we) ---> (a/w = e)quote:
Hoe komen jullie in hemelsnaam eraan dat dit 'humor' moet zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat jouw humor nog altijd kutter is dan zijn leven.
Omdat linksboven aan mijn brower staat "ONZ / Een vriend van me... - Mozilla Firefox"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:36 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Hoe komen jullie in hemelsnaam eraan dat dit 'humor' moet zijn![]()
Verrek! bij mij ook!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Omdat linksboven aan mijn brower staat "ONZ / Een vriend van me... - Mozilla Firefox"
Ja..en dat riep ik al als 2e post in dit topicquote:
Achut, moet je nou een prijs?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..en dat riep ik al als 2e post in dit topic![]()
Nou..ik kan wel een nieuwe televisie gebruikenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |