Je weet niet precies waarom...maar het is een 'waarom' vraag en je hebt wél het antwoord?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:09 schreef dartfanaat het volgende:
Grond onstabiel vond ik heel erg in de buurtZou ook een reden kunnen zijn.
Weet het antwoord, maar weet niet precies "waarom"
Een harde ondergrond?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:11 schreef dartfanaat het volgende:
Hintje: In Ijsland hebben ze iets niet.........
Het staat er erg onduidelijk, maar als je het antwoord weet........snap je precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niet precies waarom...maar het is een 'waarom' vraag en je hebt wél het antwoord?
![]()
Et voila........quote:
O, jij wilt een vraag van niveau......zeg dat dan. Als ik het volgende punt heb stel ik een vraag van niveauquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:15 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn God
Q: "Het is rood met gele stipjes en het is geen aarbei"
A: "stiekum toch een aardbei"
Beetje dat niveau
Persoonlijk denk ik dat ze dat allemaal niet hebben is omdat het gewoon compleet onrendabel is
Hoeft niet persé hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
O, jij wilt een vraag van niveau......zeg dat dan. Als ik het volgende punt heb stel ik een vraag van niveau
Hoelang wilde je dat deze vraag bleef openstaan ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeft niet persé hoor
Maar deze was gewoon heel erg flauw
Heb me ook maar even aan een flauwe vraag tegoed gedaan.
Deze is al bijna opgelost hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoelang wilde je dat deze vraag bleef openstaan ?
Misschien weet iemand het, ik iig niet
Hoe parkeer je een giraffe?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:25 schreef Soempie het volgende:
hoe mag het niet?? op de invalideplek?
Ik reken deze goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:27 schreef dartfanaat het volgende:
Ergens niet aan vastbinden?
Ik zeg maar iets
Mwoah...jij wilde voorlopige je giraffe onbeheerd en onaangelijnd achter een lantaarnpaal verstoppen. Das pas vaagquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...jij wilde voorlopige je giraffe onbeheerd en onaangelijnd achter een lantaarnpaal verstoppen. Das pas vaag![]()
Alleen als je in Oklahoma bent...mét een giraffequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
nu weet ik in elk geval hoe het wel hoort
Aan de naam van de eerste man van Bette Davis...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef dartfanaat het volgende:
Nieuwe vraag:
Waaraan dankt de "Oscar" zijn naam?
Van die man wist ik niet......quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Aan de naam van de eerste man van Bette Davis...
Althans dat kregen we op school, maar er schijnen meer kanten aan t verhaal te zitten
die ik ff niet meer weet....
Bij Wikipedia lees je dat welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:39 schreef Berkery het volgende:
Iemand van the Academy vond dat het beeldje leek op haar oom Oscar. Maar je leest nooit wie, anders zou je zo weten wie die Oscar nou was.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:39 schreef Berkery het volgende:
Iemand van the Academy vond dat het beeldje leek op haar oom Oscar. Maar je leest nooit wie, anders zou je zo weten wie die Oscar nou was.
quote:is een erfelijke aandoening die bepaalde delen van de hersenen aantast. De eerste symptomen openbaren zich meestal tussen het 35e en 45e levensjaar, maar kunnen ook eerder of later in het leven optreden. Zij uit zich o.a. in onwillekeurige bewegingen die langzaam verergeren, verstandelijke achteruitgang en een verscheidenheid van psychische symptomen. De ziekte leidt gemiddeld na een zestiental jaren tot de dood van de patiënt(e), meestal door bijkomende oorzaken zoals longontsteking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |