Zelfs wanneer ik mijn best doe, lukt het me niet om te baggerenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:06 schreef Zyggie het volgende:
Bagger? Wasda? Ik zie slechts kwaliteit dat tot bloei komt.
Dat probleem heb ik ook, er komen enkel informatieve posts uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:07 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ik mijn best doe, lukt het me niet om te baggeren [afbeelding] .
De keerzijde van je talent.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:07 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ik mijn best doe, lukt het me niet om te baggeren [afbeelding] .
ik ben er ook gewoon hoor dus dat is geen excuusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:09 schreef cyberstalker het volgende:
Hmm, nog niet echt een stormloop. Waarschijnlijk is het woord 'gedecentraliseerd' in de TT te moeilijk voor de gemiddelde bierdrinkende FOK!user.
neh, das een of andere kutaapquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:14 schreef cyberstalker het volgende:
Zeg Sebasser, ben jij nou een kloon van die Sebroekplasser?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
plupke ?
die gozer die er bij was ?
Ben jij dat
Sebasser is meer iemand voor de naam Sebaggerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:14 schreef cyberstalker het volgende:
Zeg Sebasser, ben jij nou een kloon van die Sebroekplasser?
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je kijken en beoordelen of actie gewenst is.quote:
Stiekem in het diepste geheim issie dat best welquote:
Neeheequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stiekem in het diepste geheim issie dat best wel![]()
http://forum.essel.nl/showthread.php?s=&threadid=3363quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stiekem in het diepste geheim issie dat best wel![]()
Baggertopic's met dit soort TT's zijn tofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:56 schreef Biogarde het volgende:
Verder een keigoed baggertopic natuurlijk![]()
Dit soort topic's dienen te worden over gelaten aan de echte baggeraars![]()
* Stampvoet om gelijk te krijgenquote:
NIETUS!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Stampvoet om gelijk te krijgen
WELLUS![]()
Je hebt niet altijd gelijk PSquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Stampvoet om gelijk te krijgen
WELLUS![]()
KAPPUH nou... ik weet het beterder dan jijquote:
Truequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd gelijk PS![]()
Ik ben immers een keurig user, ik bagger nooit.
ik scheld nooit.
ik plaats nooit TVP's..
Jij weet geen kont, biatchquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
KAPPUH nou... ik weet het beterder dan jij![]()
Doe GVD eens wat ik wil zodat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd gelijk PS![]()
Ik ben immers een keurig user, ik bagger nooit.
ik scheld nooit.
ik plaats nooit TVP's..
Ik krijg steeds meer de dreiging te roepen, dat je een kloon van Stofje bentquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:59 schreef Sebasser het volgende:
Zoals jullie zien, dat waren voorbeelden van wat ik normaal nooit zal doen.
Maar wel van wantenquote:
ik ga over 5 minuutjes naar bed PS.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe GVD eens wat ik wil zodat ik gelijk heb![]()
Ow, je vergat te vermelden dat je nooit liegt
Heerlijk zo een baan waar je gewoon kan Fok!ken en er nog voor betaald krijgt ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Biogarde het volgende:
Overigens ben ik gewoon keigaaf,koel, vetjes, the bomb, aan het werk![]()
![]()
Dus?quote:
Mjn beste vriend Biobak,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de dreiging te roepen, dat je een kloon van Stofje bent![]()
Je krijgt toch wel betaald?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk zo een baan waar je gewoon kan Fok!ken en er nog voor betaald krijgt ook![]()
Ik doe dit in mijn pauzequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk zo een baan waar je gewoon kan Fok!ken en er nog voor betaald krijgt ook![]()
Jazekerquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mjn beste vriend Biobak,
Ik krijg soms de neiging u mijn lief te noemen en PS de de eeh.. een ijsje te geven.
Maar zoiets zal ik natuurlijk nooit doen.
En hierna neem je pauze?quote:
Keejquote:
Jokkebrokquote:
Ze zijn nu aan het laden en lossenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Komt hier met bakken tegelijk binnen. Dit om mijn hobby: kindersokken en stringsnuffelen te bekostigen![]()
Nee, ik stop met 5 minuutjes en ga me klaarmaken voor m'n ritje naar huisquote:
Je bent een vaste klant bij Zeeman?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Komt hier met bakken tegelijk binnen. Dit om mijn hobby: kindersokken en stringsnuffelen te bekostigen![]()
Wat ga je daarna met die minuten doen dan ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik stop met 5 minuutjes en ga me klaarmaken voor m'n ritje naar huis![]()
O.a. En de Olily sjopquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent een vaste klant bij Zeeman?
Rare werktijden heb jijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik stop met 5 minuutjes en ga me klaarmaken voor m'n ritje naar huis![]()
Bruine trui breienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat ga je daarna met die minuten doen dan ?
Lekker fleurig jahquote:
Ploegendienstenquote:
Zal een bolletjestrui worden denk ikquote:
ik dacht meer aan zoiets.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal een bolletjestrui worden denk ik![]()
Daar ben ik in opgegroeid, vandaar dat ik het een vreemde tijd vindquote:
* krijgt een hele foute gedachte met iets van in ploegendienst verwekt kindje, ik zal maar niet verder in details tredenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar ben ik in opgegroeid, vandaar dat ik het een vreemde tijd vind
Like this?quote:
De melkboer was wel altijd erg aardig tegen mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
* krijgt een hele foute gedachte met iets van in ploegendienst verwekt kindje, ik zal maar niet verder in details treden
Trusten baggertjequote:
Ksssst, slapen jijquote:
Op de kop afquote:
Sweet dreams sweetiequote:
Tot morgenquote:
Dank jequote:
Das duidelijk, doe niet het een als je met het ander bezig bent en je ook nog wat moet afmaken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
daarom weet niemand dat je dat met dat niet moet doen als je dit en dat tegelijk doet !
Wat moet je afmaken dan ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das duidelijk, doe niet het een als je met het ander bezig bent en je ook nog wat moet afmaken?
quote:
Mijn dag... maar het lukt me maar nietquote:
Is goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hoeft mijn plekkie niet warm te maken hoor
Ik kruip wel tegen je aan
Waarom wensen we elkaar nu in 20 posts trustenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn dag... maar het lukt me maar niet
Lepeltje, lepeltje samenquote:
Omdat jij zo lief mij steeds antwoord geeftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom wensen we elkaar nu in 20 posts trusten?
Is ook een optiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb liever een gat en een tof voorwerp
Ik heb wel zin, maar ben niet moe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat jij zo lief mij steeds antwoord geeft
Plus dat je niet echt zin hebt om te gaan slapen denk ik
Bedenk wat je morgen moet doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar ben niet moe.
En het is hier te warm
Okeej... daarna slaap je sowieso lekkerquote:
hier ook, maar hier is het nog steeds warm.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bedenk wat je morgen moet doen?
Hier is het ook te warm, al zal de slaapkamer opzich wel meevallen, ramen staan tegen elkaar open en we hebben zowaar net een regenbui gehad
Ik ga nog ff koffie maken, wil je ook wat ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okeej... daarna slaap je sowieso lekker
Niet echt neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef Sebasser het volgende:
Oh, das eigelijk niet handig voor het slapengaan bedenk ik me opeens
ik neem nog een maagzuur tabletquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet echt nee
Ik neem nog een glas water
Boven is het hier koeler dan beneden dus dat is al gunstigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hier ook, maar hier is het nog steeds warm.
Wat moet ik woensdag doen dan ?
Hapt ook zo heerlijk wegquote:
Jij had het over morgen, nu is het dinsdagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Boven is het hier koeler dan beneden dus dat is al gunstig
Weet ik veel wat jij moet doen, en ik had het over dinsdag
Niet zo bijdehand hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij had het over morgen, nu is het dinsdag
Je slikt echt maagtabletten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
Anderhalf jaar lang alleen maar ice tea afgewisseld met bier is niet echt goed voor je maag denk ik me opeens in
Als ik "morgen" wakker word is het dinsdag middag een uur of half 3quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand hoor
Als ik morgen wakker word is het gewoon dinsdag bij mij
* Jaloers isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik "morgen" wakker word is het dinsdag middag een uur of half 3
Je moet die dingen niet nemen omdat ze lekker zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Van die Maagzuur dingen of zo ja, Renny's
En om het lekker En om dat het toch wel werkt..
Moet je er maar niet heengaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:07 schreef Pracissor het volgende:
Scheveningen is een bagger stad om uit te gaan, en ik kom er nog wel vandaan.
Ja maar...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neh, lijkt me niks.
Denken dat er een groentenmonster in je wasautomaat leeft lijkt me niks.
Dat is een tweede redenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je moet die dingen niet nemen omdat ze lekker zijn![]()
![]()
quote:
Ik ben overgehaald, ben wel zo verstandig geweest om op een gegeven moment, na een afschuwelijke shot van tobasco en wodka etc. veel water te drinken.quote:
Dan beginnen we vast, ook met jou.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:08 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat ik rond een uur of half 4 nog slaap sebasser.
Das wel erg liefquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben voor veel in maar voor dat nou net niet
Lijkt me opzich wel tof om bi te zijn
Bent u werkelijk oriental?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou, probeer het eensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is te hopen voor jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan beginnen we vast, ook met jou.
je wordt vanzelf wel wakker
In wat voor opzicht bedoel je dat?quote:
Of je van chop suey afkomst bent denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In wat voor opzicht bedoel je dat?
je avatar/foto ..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zijn er meerdere mogelijkheden dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... ik zorg echt wel dat ik op geen enkele manier op internet terug te vinden benquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, probeer het eens
Die ameland meeting foto's op het esselforum sta jij daar nou wel of niet op ?
Subtiel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of je van chop suey afkomst bent denk ik.
Raciaal, wat een raar ktwoord eigelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zijn er meerdere mogelijkheden dan?
Raciaal bedoelde ik.![]()
hmquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... ik zorg echt wel dat ik op geen enkele manier op internet terug te vinden ben![]()
Aan de hand van ava?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zijn er meerdere mogelijkheden dan?
Raciaal bedoelde ik.![]()
Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
Dus er zijn mensen die denken dat PS dr avatar een foto is van haarzelf?
Serianaal?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Raciaal, wat een raar ktwoord eigelijk
Lijkt op serianaal [afbeelding]
Je zei anaalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Raciaal, wat een raar ktwoord eigelijk
Lijkt op serianaal [afbeelding]
Ik heb een ballon opgeblazen van de week.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Aan de hand van ava?
Die komt van de animatrix
Ze zijn er echt bij bosjes die dat denkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik moest eerst denken aan serial, maar dat lijkt niet genoeg.quote:
Spannnuntquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een ballon opgeblazen van de week.
Laat me raden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze zijn er echt bij bosjes die dat denken
Ik hou dus ook meteen van bondage enzo
Hipquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hou dus ook meteen van bondage enzo
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
Ik heb een bellenblaas blaasgedoe gedaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een ballon opgeblazen van de week.
Geil hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik moest eerst denken aan serial, maar dat lijkt niet genoeg.
Daarom deed ik dat woord maar [afbeelding]
Je hebt een puntquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neen, ik heb ook de Animatrix gezien, doch zijn er mensen die eerder een representatieve avatar nemen, ééntje die gelinkt kan worden naar de etnische/raciale achtergrond van het persoon die achter de Fokuser schuilt.![]()
Oh, dat deed ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een bellenblaas blaasgedoe gedaan.
T_T weet dan wel wie ik benquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat me raden.
The_terminator heeft je al een aantal maal benaderd?
Kusje, welkomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:15 schreef bolivian het volgende:
En, is de nacht vriendelijk voor julliemedefokkers
?
Hihi.quote:
Welkomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:15 schreef bolivian het volgende:
?
Ik heb ook een blazend kitten gehad, refereert meer naar mij maar daar kreeg ik uit alle hoeken commentaar opquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neen, ik heb ook de Animatrix gezien, doch zijn er mensen die eerder een representatieve avatar nemen, ééntje die gelinkt kan worden naar de etnische/raciale achtergrond van het persoon die achter de Fokuser schuilt.![]()
Dus ik ben blauw irlquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kusje, welkom
Neem plaats en pak ook wat popcorn.
Hm, laat me raden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb ook een blazend kitten gehad, refereert meer naar mij maar daar kreeg ik uit alle hoeken commentaar op
Ja, nadat ik mijzelf heb weggetrokken uit een orgie van intellectueel lager bedeelde geile mensvormen, jazeker!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:15 schreef bolivian het volgende:
?
Je mag ook wel een mug hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:16 schreef bolivian het volgende:
[..]!
Maar dan zonder de popcorn, dat kriebelt zo,.
In scheveningen wonen ook toffe mensjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:17 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja, nadat ik mijzelf heb weggetrokken uit een orgie van intellectueel lager bedeelde geile mensvormen, jazeker!
Ik zit hier te stuiteren van de slaap dus jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:15 schreef bolivian het volgende:
?
Wat moet ik even voor je smurfen ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:16 schreef NanKing het volgende:
Smurf jij.
Dus nu doe je je maar voor als geile, van bondage houdende, excotische schoonheid...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb ook een blazend kitten gehad, refereert meer naar mij maar daar kreeg ik uit alle hoeken commentaar op
Ha PS!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zit hier te stuiteren van de slaap dus ja
Heej
Een mens moet wat toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus nu doe je je maar voor als geile, van bondage houdende, excotische schoonheid...
Wil je er een afstandbediening bij danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Da's een niet-controleerbare kriebel.
Ik ben een control-freak,.
Die andere soort is 'pure evil'!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In dit soort topic's ?
Zeker..
Die andere soort topic's ?
Daar niet.
Jazeker, ik ben er geboren, alleen in de tenten waar ik mijzelf zo juist bevond... neen, de blanke onderklasse was rijkelijk vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In scheveningen wonen ook toffe mensjes
Waarom kom je daar dan ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben er geboren, alleen in de tenten waar ik mijzelf zo juist bevond... neen, de blanke onderklasse was rijkelijk vertegenwoordigd.
En dat zegt een user met een tof tagjequote:
Gaarne!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je er een afstandbediening bij dan![]()
die heb ik niet op voorraad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gaarne!
Lever jij de exo-skeleton bio-morphed-vlieg erbij?
Ik ga u vergezellen in uw reis naar een wereld van fantasie, illusie en schijnwerkelijkheid.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zit hier te stuiteren van de slaap dus ja
Heej
Close enoughquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Straks ben je iemand van een jaar of 83
Het zou helemaal jottem zijn ware het niet dat het kleurtje me niet echt aanstaat,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dat zegt een user met een tof tagje
Tof is een tof woord, stom fok! dat toffe tagjes aan mensen geeft terwijl ik altijd al tof zeg en er geen hebquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dat zegt een user met een tof tagje
Wat dacht je van het roggefeest?quote:
Stop ze in een voorraad stuifmeel bij de eerste de beste zuidwester en ik zal er naar uit kijken,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
die heb ik niet op voorraad.
Wel de batterijtjes die er bij horen..
Genoeg geld voor andere dingen heb ik nietquote:
Het kleurtje is idd strontquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het zou helemaal jottem zijn ware het niet dat het kleurtje me niet echt aanstaat,.
Ga je eens melden in dat andere topic.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
samson.jpg : Dag iedereeeeeen!
Je schoffeert me,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:21 schreef NanKing het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan zo'n jottem tagje?
Je gaat naar Hollumquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Genoeg geld voor andere dingen heb ik niet
Ik verblijf ergens in hollum (zo goed toch ?) dus als iemand langs wil komen
Long story cut short: right time, right place.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je schoffeert me,.
Alsof het niet voordehandliggend is dat juist ik daarvoor in aanmerking kom!
En stront isquote:
Vuurtoren FTWquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je gaat naar Hollum![]()
Doe dan Nes of Buren
Ik op mijn rechterbilquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:23 schreef NanKing het volgende:
Ik heb een heel grote, stoute, zeer pijnlijke, onaangenaam jeukende muggenbult op mijn bovenbeen.
Zo 2 vrouwen zelfs? Dan blijf ik nog even.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:22 schreef Sebasser het volgende:
Hier is het allemaal al bezet, 2 man 2 vrouw
Dat ik daar zelf nou niet opgekomen ben zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je even een nieuwe tampon pakken.
Ik zou je bijna een kusje erop gevenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik op mijn rechterbil
Klotebeesten zijn het.
ik heb er een bij mijn hakquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik op mijn rechterbil
Klotebeesten zijn het.
Spare me the details,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
omfg, ik heb de hele tijd zo gezeten dat ik nu gewoon in mijn kont kan prikken met een scherp voorwerp maar ik er niks van voel
Doe eens niet mij uitscheldenquote:
Bijna maar niet helemaalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een kusje erop geven.
Omdat jij jij bentquote:
De kast?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bijna maar niet helemaal
Van wie/wat/waar was dat liedje ook al weer
Dank jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk,!
[afbeelding].
De kast, das toch een liedje van een of andere nederlandse band ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:27 schreef NanKing het volgende:
Dat ik dat nog weet ook.
Daar gaat mijn imago.
Kusje?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een kusje erop geven.
Albert heijn - hoest melange.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of juist niet.
Oh, die band heet zo ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
De kast heeft iig een liedje wat 'Bijna" heet.
Mand, vallen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:27 schreef NanKing het volgende:
Dat ik dat nog weet ook.
Daar gaat mijn imago.
Jij begon over het kleurtje wat je eigenlijk niets vind.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of juist niet.
Ziedaar, ik twijfel nog steeds.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij begon over het kleurtje wat je eigenlijk niets vind.
* Teleurgesteld afdruiptquote:
Goud kan je het kleurtje toch echt niet noemenquote:
* Zelf ff onbeschaamd krabtquote:
Misschien als je je monitorinstellingen behoorlijk verkloot?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goud kan je het kleurtje toch echt niet noemen![]()
Vast weer iets met bagger.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
Bijna vol, wat is het napraat topic voor we gaan slapen ?
Met dit tempo vermoed ik er nog zeker drie!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
Bijna vol, wat is het napraat topic voor we gaan slapen ?
Ik heb al het een ander verkloot dat ik niet meer goed krijgquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Misschien als je je monitorinstellingen behoorlijk verkloot?
Ik heb zelf's een aantal nog weggehaaltquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:35 schreef NanKing het volgende:
Die ingezoomde haren zijn misschien nog wel iets enger als de wond zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |