Vuurtoren FTWquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je gaat naar Hollum![]()
Doe dan Nes of Buren
Ik op mijn rechterbilquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:23 schreef NanKing het volgende:
Ik heb een heel grote, stoute, zeer pijnlijke, onaangenaam jeukende muggenbult op mijn bovenbeen.
Zo 2 vrouwen zelfs? Dan blijf ik nog even.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:22 schreef Sebasser het volgende:
Hier is het allemaal al bezet, 2 man 2 vrouw
Dat ik daar zelf nou niet opgekomen ben zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je even een nieuwe tampon pakken.
Ik zou je bijna een kusje erop gevenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik op mijn rechterbil
Klotebeesten zijn het.
ik heb er een bij mijn hakquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik op mijn rechterbil
Klotebeesten zijn het.
Spare me the details,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
omfg, ik heb de hele tijd zo gezeten dat ik nu gewoon in mijn kont kan prikken met een scherp voorwerp maar ik er niks van voel
Doe eens niet mij uitscheldenquote:
Bijna maar niet helemaalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een kusje erop geven.
Omdat jij jij bentquote:
De kast?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bijna maar niet helemaal
Van wie/wat/waar was dat liedje ook al weer
Dank jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk,!
[afbeelding].
De kast, das toch een liedje van een of andere nederlandse band ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:27 schreef NanKing het volgende:
Dat ik dat nog weet ook.
Daar gaat mijn imago.
Kusje?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een kusje erop geven.
Albert heijn - hoest melange.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of juist niet.
Oh, die band heet zo ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
De kast heeft iig een liedje wat 'Bijna" heet.
Mand, vallen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:27 schreef NanKing het volgende:
Dat ik dat nog weet ook.
Daar gaat mijn imago.
Jij begon over het kleurtje wat je eigenlijk niets vind.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of juist niet.
Ziedaar, ik twijfel nog steeds.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij begon over het kleurtje wat je eigenlijk niets vind.
* Teleurgesteld afdruiptquote:
Goud kan je het kleurtje toch echt niet noemenquote:
* Zelf ff onbeschaamd krabtquote:
Misschien als je je monitorinstellingen behoorlijk verkloot?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goud kan je het kleurtje toch echt niet noemen![]()
Vast weer iets met bagger.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
Bijna vol, wat is het napraat topic voor we gaan slapen ?
Met dit tempo vermoed ik er nog zeker drie!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
Bijna vol, wat is het napraat topic voor we gaan slapen ?
Ik heb al het een ander verkloot dat ik niet meer goed krijgquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Misschien als je je monitorinstellingen behoorlijk verkloot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |