Das duidelijk, doe niet het een als je met het ander bezig bent en je ook nog wat moet afmaken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
daarom weet niemand dat je dat met dat niet moet doen als je dit en dat tegelijk doet !

Wat moet je afmaken dan ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das duidelijk, doe niet het een als je met het ander bezig bent en je ook nog wat moet afmaken?

quote:

Mijn dag... maar het lukt me maar nietquote:

Is goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hoeft mijn plekkie niet warm te maken hoor
Ik kruip wel tegen je aan

Waarom wensen we elkaar nu in 20 posts trustenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn dag... maar het lukt me maar niet

Lepeltje, lepeltje samenquote:

Omdat jij zo lief mij steeds antwoord geeftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom wensen we elkaar nu in 20 posts trusten?

Is ook een optiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb liever een gat en een tof voorwerp

Ik heb wel zin, maar ben niet moe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat jij zo lief mij steeds antwoord geeft
Plus dat je niet echt zin hebt om te gaan slapen denk ik

Bedenk wat je morgen moet doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar ben niet moe.
En het is hier te warm

Okeej... daarna slaap je sowieso lekkerquote:

hier ook, maar hier is het nog steeds warm.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bedenk wat je morgen moet doen?
Hier is het ook te warm, al zal de slaapkamer opzich wel meevallen, ramen staan tegen elkaar open en we hebben zowaar net een regenbui gehad

Ik ga nog ff koffie maken, wil je ook wat ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okeej... daarna slaap je sowieso lekker

Niet echt neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef Sebasser het volgende:
Oh, das eigelijk niet handig voor het slapengaan bedenk ik me opeens

ik neem nog een maagzuur tabletquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet echt nee
Ik neem nog een glas water

Boven is het hier koeler dan beneden dus dat is al gunstigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hier ook, maar hier is het nog steeds warm.
Wat moet ik woensdag doen dan ?

Hapt ook zo heerlijk wegquote:

Jij had het over morgen, nu is het dinsdagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Boven is het hier koeler dan beneden dus dat is al gunstig
Weet ik veel wat jij moet doen, en ik had het over dinsdag

Niet zo bijdehand hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij had het over morgen, nu is het dinsdag

Je slikt echt maagtabletten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
Anderhalf jaar lang alleen maar ice tea afgewisseld met bier is niet echt goed voor je maag denk ik me opeens in

Als ik "morgen" wakker word is het dinsdag middag een uur of half 3quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand hoor
Als ik morgen wakker word is het gewoon dinsdag bij mij

* Jaloers isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik "morgen" wakker word is het dinsdag middag een uur of half 3

Je moet die dingen niet nemen omdat ze lekker zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Van die Maagzuur dingen of zo ja, Renny's
En om het lekker En om dat het toch wel werkt..

Moet je er maar niet heengaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:07 schreef Pracissor het volgende:
Scheveningen is een bagger stad om uit te gaan, en ik kom er nog wel vandaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |