waarom verkoop je het huis dan niet en koop je een nieuw huis in een andere stadquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:23 schreef JDx het volgende:
Kamers in de aanbieding in Emmen, ivm met het studeren in evt een andere stad, vraag ik me af of er vraag is naar kamers in Emmen, ik heb 3 slaapkamers, luxe keuken, luxe badkamer met ligbad, evt mogelijkheid tot 4e slaapkamer, tuin en fietsenschuurtje.
Het is een koophuis en wil dus de mogelijkheid overwegen om het te verhuren aan meerdere studenten. Alleen is de vraag in Emmen & Omstreken niet enorm volgens mij?
Ik heb iets in Zuidoost misschien voor je, is dat wat?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:22 schreef JustJap het volgende:
Worth a try:
Ik zoek een kamer in Amsterdam, max 300-350 in de maand. Bij voorkeur zuid, oost of west aangezien ik op de VU zit. Woon nu nog in Delft en dat is per dag wel iets van 3 uur reizen dus dat is best kut
kun je mij ook ff pm'em ik heb ook wel interesse misschienquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:51 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ik heb iets in Zuidoost misschien voor je, is dat wat?
Misschien, kamers of zelfstandig?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:51 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ik heb iets in Zuidoost misschien voor je, is dat wat?
Het is een kamer en je woont dan in een normaal appartement met iemand anders. Sorry voor mijn achterlijk late reactie trouwens.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:11 schreef JustJap het volgende:
Misschien, kamers of zelfstandig?
hoeveel kost het?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:48 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Het is een kamer en je woont dan in een normaal appartement met iemand anders. Sorry voor mijn achterlijk late reactie trouwens.
En hij of zij moet studeren.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zoeken een net, rustig iemand.
Nee, die kans is er nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:06 schreef Powerpritt het volgende:
Volgend jaar gaan 2 of 3 vrienden van mij en ik waarschijnlijk in Utrecht studeren. Is er een mogelijkheid om een gewoon huis te huren en daar met z'n 3/4'en te gaan wonen? Ik had gehoord dat verhuurders het meestal niet een goed idee vinden om aan studenten te verhuren. Ik wil graag weten of het de moeite waard is om er naar te zoeken of dat het lonender is om meteen op zoek te gaan naar een eigen kamer, omdat de slagingskans voor zo'n huis toch gigantisch klein is.
www.studentenwoningweb.nl voor amsterdam.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ga naar de zomer weer naar school. Ik twijfel nog of het Utrecht of Amsterdam wordt, aangezien ik nu in Venlo woon ga ik dus sowieso op kamers.
Weet iemand nog wat goede sites voor Amsterdam en/of Utrecht? Alvast bedankt.
In Utrecht zul je met heel veel minder voor heel veel meer genoegen moeten nemen ben ik bangquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:15 schreef single_queen het volgende:
hallo,
ik zoek per SNEL een kamer in Utrecht.. ik ga al via Hyves en kamernet aan de slag.. heeft iemand ook kamerzoek.nl geprobeerd?
ohja: ik ben natuurlijk leuke meid, 24 jaar, heel actief wezen studeren in Enschede, met veel activiteiten ernaast, nu wat rustiger omdat ik ga afstuderen
Bij voorkeur natuurlijk 30m2 voor 200 E incl in een grachtenpand.. maar goed, tegenwoordig neem ik met minder ook genoegen
Niet echt hequote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Twinky het volgende:
dit topic werkt niet.
Wat heb jij vandaag gedaan?quote:Op maandag 14 april 2008 23:13 schreef Twinky het volgende:
[..]
echt niet. Zullen we het vollullen? dan is het klaar
Ik ben een broek gaan kopen in Utrechtquote:Op maandag 14 april 2008 23:22 schreef Twinky het volgende:
en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |