www.studentenwoningweb.nl voor amsterdam.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ga naar de zomer weer naar school. Ik twijfel nog of het Utrecht of Amsterdam wordt, aangezien ik nu in Venlo woon ga ik dus sowieso op kamers.
Weet iemand nog wat goede sites voor Amsterdam en/of Utrecht? Alvast bedankt.
In Utrecht zul je met heel veel minder voor heel veel meer genoegen moeten nemen ben ik bangquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:15 schreef single_queen het volgende:
hallo,
ik zoek per SNEL een kamer in Utrecht.. ik ga al via Hyves en kamernet aan de slag.. heeft iemand ook kamerzoek.nl geprobeerd?
ohja: ik ben natuurlijk leuke meid, 24 jaar, heel actief wezen studeren in Enschede, met veel activiteiten ernaast, nu wat rustiger omdat ik ga afstuderen
Bij voorkeur natuurlijk 30m2 voor 200 E incl in een grachtenpand.. maar goed, tegenwoordig neem ik met minder ook genoegen
Niet echt hequote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Twinky het volgende:
dit topic werkt niet.
Wat heb jij vandaag gedaan?quote:Op maandag 14 april 2008 23:13 schreef Twinky het volgende:
[..]
echt niet. Zullen we het vollullen? dan is het klaar
Ik ben een broek gaan kopen in Utrechtquote:Op maandag 14 april 2008 23:22 schreef Twinky het volgende:
en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |