abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:54:03 #201
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50217172
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:34 schreef Twinky het volgende:
ik zoek een kamer in Utrecht!

ik ben een Twinky, zoek een kamer die geschikt is voor mij. Dat houdt in (ruim) onder de 300 euro en heel erg groot (natuurlijk).
Volgend jaar begin ik met Pedagogiek aan de uni, en ik heb er veel zin in. Het liefst zou ik al in juli een kamer hebben, zodat ik alvast kan inrichten en gewoon iets heb.

ik ben nu nog 17, wordt in augustus 18. Dat is ook een reden van de dringendheid ende noodzaak, aangezien ik pas in oktober zowel stufi als OV krijg, en het dus heel veel geld zou kosten om op en neer te reizen.

Verder rook ik zellf niet maar heb ik niet echt problemen met wel-rokers, mits mijn kamer maar rookvrij blijft (als er een roker heeft gezeten waait dat vanzelf wel weg)

Heb of weet jij iets leuks? Dan ben ik bereikbaar via pm of twinky@fok.nl en dan krijgen we op die manier contact!
Onder de 300 E en groot gaat in Utrecht niet samen denk ik...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 8 juni 2007 @ 07:25:37 #202
92409 Twinky
Little star.
pi_50226141
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef Molluck het volgende:

[..]

Onder de 300 E en groot gaat in Utrecht niet samen denk ik...
nee, klopt. vanaf 10 m2 is eigenlijk ook wel okay
pi_50266816
Ik zoek per direct een kamer in Breda..

Wie ben ik? Een 19jarige, reislustige, babbelgrage meid
die van de 1 feb. regeling gebruikt heeft en de studie FBTR aan het NHTV in Breda
gestopt is, en weer thuis in het hoge noorden te gaan wonen..
Maar... ik mis lieflijk Breda en de vrijheidblijheid van het op mijzelf wonen!

Wie o wie helpt mij verder?

(Eisen? Tjah, het liefst natuurlijk goedkoopcentraalgezelligmeteigenkeukentje
maar vooral een eigen plekje!)

Kan met schoonmaakrooster omgaan, is praatgraag maar geniet ook van eigen ruimte.
Waarom ik een aanwinst voor jullie huis ben? Doet een satc-shoebox je iets?
pi_50309888
Kamer gezocht! Leeuwarden

Ik ga aankomend jaar bij de Hotelschool in leeuwarden beginnen, als ik slaag.
Dus ik zoek een kamer met meerdere huisgenoten, gezellig en dichtbij het centrum en CHN, word in september 18, hou van uitgaan, maar ook thuis een filmpje kijken, btje klooien met me laptop en verder sporten, wss ga ik me daar aanmelden bij de hockeyclub

email: bobboekhout89@hotmail.com, als je serieus wil reageren op deze vraag.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:22:03 #205
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_50629389
Ik zoek een kamer in Groningen !

Verwacht verder niet dat dit gaat werken, maar hee wie weet..
Enfin ik zoek een kamer van minstens 16m2 max 330 euro. Liefst vlakbij het centrum en met weinig huisgenoten, je kent het wel.. En jij wilt mij als huisgenoot omdat ik gewoon hartstikke tof ben
My mama didn't raise no fool
  maandag 25 juni 2007 @ 14:48:43 #206
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50821235
Ik HEB een kamer in Nijmegen

9m2, ligging perfect op kruising St.Annastraat/Groenewoudseweg, vlakbij Doornroosje.

Hoogslaper dien je over te nemen, inclusief fokking duur matras (maar daar heb ik toch weinig meer aan).

Mail of PM even!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:08:00 #207
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_50893569
A'dam kamertje gezocht voor een student die graag sport (18 jaar 1e jaars student).
Beetje goedkoop svp. Kom niet aan met kamers boven de 400 aan, want dat kan ik toch niet betalen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_50917470
Zeer mooie, grote en goedkope kamer in Eindhoven beschikbaar, liefst wel voor iemand die evt ook wil zweefvliegen!

http://www.studentenkamers.nl/kamer.asp?kmr_id=40180
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:44:59 #209
131278 moemoe
#teampanda
pi_51100450
In mijn studentenhuis (Zeist) komen 3 kamers vrij, omdat 3 huisgenoten samen een huis hebben gekocht. Je moet wel ingeschreven zijn bij de SSHU. De kamers zijn 15m2, 238 euro huur (+ 30 euro huishoudkosten), wastafel op de kamer en een eigen balkon.

Binnen 15 minuten ben je op de Uithof en het is hier groen .

Als het je wat lijkt kun je me een PM sturen.
pi_51321884
Van 1 augustus 2007 tot 15 maart 2008 een kamer te huur in Breda

Nette kamer dichtbij het centrum van Breda. Drie huisgenoten, een gezamenlijk ruim dakterras en een badkamer met een bad. Interesse? Mail of pm me.

Verdere info:
Afmeting: 14 m2
Brrutohuurprijs: ¤270,-

[ Bericht 16% gewijzigd door Sj0rs op 11-07-2007 22:16:21 (Kamer is vergeven.) ]
Live out of your imagination, not your history.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:15:50 #211
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_51374731
gezocht: kamer of appartement waarop ik huursubsidie kan krijgen in Zwolle per 1 september 2007, wie o wie
  donderdag 12 juli 2007 @ 00:35:42 #212
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_51381796
Ik zoek nog steeds iets leuks in Nijmegen .

Niet te duur (zeg max 300/maand all in) en ook weer niet te klein (12m2 toch wel minimaal).

Tevens liefst een beetje in de buurt van de HAN.

.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_51381878
Ik zoek een kamer in Leeuwarden. Prijs tot de 300 euro. Beetje in de buurt van CHN zou leuk zijn. Ben 's weekends niet aanwezig.

Iemand die nog wat zoekt en met mij wellicht iets wil regelen, pm maar.
Hoi.
pi_51517035
Ik zoek een 2- of 3-persoons appartement in Utrecht, maximaal 300 euro p.p. Per 1 september 2007. Een gezamelijke woonkamer en keuken en één slaapkamer per persoon is gewenst.

Mocht iemand iets weten..
pi_51525857
Ik ben met spoed op zoek naar een kamer in Eindhoven! Weet iemand nog wat leuks. Ben een 21 jarige jongen uit het oosten van het land, die aan de TU zijn master gaat volgen. Doordat ik 3 uur! moet reizen, enkele reis is het niet mogelijk om heen en weer te reizen.

Als iemand wat weet laat het horen!

Groetjes!
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:21:35 #216
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_51589082
Hallo!

Samen met mijn vriendin zoek ik nog woonruimte in Groningen. We komen van Texel en aangezien we volgend jaar gaan studeren aan de Hanzehogeschool te Groningen zullen we in Groningen woonruimte moeten hebben. Het liefst gewoon 1 woonruimte die we met z'n 2'en delen maar 2 kamers in 1 huis mag zegmaar ook

We zijn 18 en 19 jaar, allebei sportief en roken niet.

Als een van jullie iets voor ons heeft hoor ik dat graag en zal ik je heel dankbaar zijn! M'n emailadres is te vinden in m'n profiel

Thanx!
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:43:02 #217
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51620377
Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke kamer + gezellige huisgenoten in Utrecht! Vrouw, 20 jaar en student Geschiedenis (UU). Ik heb een jaar lang op en neer gereisd maar inmiddels vind ik het tijd om in Utrecht te gaan wonen. Het heeft geen haast omdat de te reizen afstand nog te doen is. Mocht je een kamer weten die pas in oktober/november vrijkomt, of pas in januari 2008, dan hoor ik ook graag van je!
Liever niet al te ver van het centrum van Utrecht, minimaal 14m2. Prijs: zo'n 350 euro per maand. In mijn voordeel spreekt natuurlijk dat ik een goede kok ben en zeer opruimig ben
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:07:53 #218
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_51627895
Ik ben op zoek naar een kamer in Enschede. Ben een rustige, maar gezellige meid van 19 en ik ga dit jaar Accountancy studeren op Saxion. Als je een kamer hebt van ongeveer 15m2 in de buurt van Saxion Enschede stuur me dan even een PB.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_51858145
Zijn er ook organisaties speciaal voor eerstejaars?

Ik heb al op veel kamers gereageerd, maar ik was meestal te jong. Ik ben net 18 jaar, terwijl die andere huurders vaak in de 20 zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_51966365
Ik zoek een kamer in Amsterdam. Het liefst in de wijk Oost/Watergraafsmeer of daaraan grenzend.

Ben 22 jaar, vrouw, niet-rokend, 3e jaars Technische Verpleegkunde aan Hogeschool INHOLLAND. Max ong 350 euro per maand. Het liefste zo snel mogelijk, maar uiterlijk eind oktober moet ik erin kunnen (dit ivm stage)
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_51969925
Ik zoek een kamer in Tilburg met gezellige huisgenoten. Mijn naam is Bjorn Coenen, 19 jaren oud en woon (nog) in Limburg. Ik ben van plan om komend collegejaar Nederlands Recht te gaan studeren aan de UvT. Daarbij wil ik ook graag op kamers, omdat ik niet te lang wil reizen en ik een gezellige studententijd wil hebben. Tilburg leek me een erg leuke stad. Mijn hobby's zijn sport (vooral voetbal en tennis), beetje tv-kijken, internet... beetje standaard hobby's . Ik rook niet en ik speel ook geen instrument. Dit was het wel zo'n beetje.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 02:11:20 #222
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_52158105
te huur: Kamer in Enschede

Omdat ik per 20 aug. verhuis naar Amsterdam is mijn kamer te huur, ik heb er een leuke tijd gehad en je kan er per 20 aug. in, bij de huurbaas moet je nog 1 keer extra je huur(235 incl) als borg betalen

het is een soort van studentenhuis met in totaal 6 kamers
24 m²
6 huisgenoten
2 gedeelde toiletten & 2 gedeelte douches, grote keuken met bank & tv & radio
internet tegen betaling (8¤ p/m)
wasbak + kraan op de kamer
4 stopcontacten aanwezig & televisie radio aansluiting

de kamer heeft als een van de enige van het huis 4 ramen en s'morgens wordt je heerlijk wakker met de zon op je kamer.
het is er gezellig, brandveilig en geluidsdicht!

De kamer ligt op precies 5 minuten van het centraal station lopen af (heb ik gemeten!), aan de kottendijk (deurningerstraat > aldi)
laat even weten als je wilt komen kijken (voor woensdag 15 aug!)

[ Bericht 2% gewijzigd door Erosjuhhh op 08-08-2007 23:02:53 ]
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 07:35:03 #223
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_52159075
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Erosjuhhh het volgende:

Omdat ik per 20 aug. verhuis naar Amsterdam is mijn kamer te huur, ik heb er een leuke tijd gehad en je kan er per 20 aug. in, bij de huurbaas moet je nog 1 keer extra je huur(235 incl) als borg betalen

24 m²
6 huisgenoten

de kamer heeft als een van de enige van het huis 4 ramen en s'morgens wordt je heerlijk wakker met de zon op je kamer.

De kamer ligt op precies 5 minuten van het centraal station lopen af (heb ik gemeten!), aan de kottendijk (deurningerstraat > aldi)
Klinkt niet verkeerd Deze hou ik even in gedachten

edit: is niet meer nodig, heb een kamer

[ Bericht 5% gewijzigd door Maraca op 07-08-2007 16:20:31 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:19:32 #224
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_52171441
Mensen die nog een (tijdelijke) kamer in Tilburg zoeken, ik heb iets voor jullie.

Ik heb hier laatst een ruime bezemkast leeggemaakt en ik heb 't opgemeten. Met een beetje geluk krijg je er precies een eenpersoonsbed in en hou je een klein beetje loopruimte over. Je kleding zou je in een lade onder je bed kunnen doen, bijvoorbeeld. Ik gok dat het 4,5 tot 5m2 is, netjes toch?

De reden dat ik deze kast wil verhuren is dat ik wel een extra zakcentje kan gebruiken en graag iets goeds doe voor mijn medestudenten.

Oh ja, de deur van de oversized bezemkast a.k.a. studentenkamer komt uit in mijn eigen kamer, maar ik hang er wel een gordijntje voor, ofzo.

Dit prachtigs gaat de huurder 150 euro per maand kosten. Elektriciteit is niet incl., niet excl., maar irrelevant! Want... dat is er nog niet. Maar deze week zorg ik dat er een stopcontact komt.
pi_52173759
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef BrauN het volgende:
Mensen die nog een (tijdelijke) kamer in Tilburg zoeken, ik heb iets voor jullie.

Ik heb hier laatst een ruime bezemkast leeggemaakt en ik heb 't opgemeten. Met een beetje geluk krijg je er precies een eenpersoonsbed in en hou je een klein beetje loopruimte over. Je kleding zou je in een lade onder je bed kunnen doen, bijvoorbeeld. Ik gok dat het 4,5 tot 5m2 is, netjes toch?

De reden dat ik deze kast wil verhuren is dat ik wel een extra zakcentje kan gebruiken en graag iets goeds doe voor mijn medestudenten.

Oh ja, de deur van de oversized bezemkast a.k.a. studentenkamer komt uit in mijn eigen kamer, maar ik hang er wel een gordijntje voor, ofzo.

Dit prachtigs gaat de huurder 150 euro per maand kosten. Elektriciteit is niet incl., niet excl., maar irrelevant! Want... dat is er nog niet. Maar deze week zorg ik dat er een stopcontact komt.
Ik wil, ik wil.
Istie al verhuurd?
Inspiratieloos!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:56:53 #226
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_52174017
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Ik wil, ik wil.
Istie al verhuurd?
Ik heb tot nu toe twee geinteresseerden, nu dus drie. Over een week beslis ik wie 'm krijgt.
pi_52177428
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef Sj0rs het volgende:
Van 1 augustus 2007 tot 15 maart 2008 een kamer te huur in Breda

Nette kamer dichtbij het centrum van Breda. Drie huisgenoten, een gezamenlijk ruim dakterras en een badkamer met een bad. Interesse? Mail of pm me.

Verdere info:
Afmeting: 14 m2
Brrutohuurprijs: ¤270,-
Jammer van die streepjes..
Iemand anders een fijn kamertje in Breda beschikpaar per..eh.. NU ?
pi_52183419
Kamer gezocht
waar: Rotterdam

Wie helpt me aan een kamer? Heb je zelf een kamer over in een studentenhuis of ken je iemand die dat heeft laat het me aub weten via pm of @ leonardo3107@hotmail.com.
pi_52193883
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Erosjuhhh het volgende:

24 m²
6 huisgenoten

relaxte huisgenoten?
pi_52212462
Hoi!

Ook ik ben dringend op zoek naar een kamer in Utrecht . Word per 1 september uit mijn flatje gezet...

Wat zoek ik?
* >10m²
* <325 euro, liefst lager
* liefst een klein beetje centraal
(binnenstad, lombok, oog in al, zuilen, pijlsweerd, tuinwijk, vogelenbuurt, wittevrouwen, oudwijk, oost oid..)

Ben 26, woon sinds een klein jaar in Utrecht en ben bezig met het afronden van een master Film- en Televisiewetenschap. Ik moet helaas mijn flatje uit en ben daarom op zoek naar kamer in een relaxed huis. Voor ik in Utrecht kwam wonen heb ik in Nijmegen Bedrijfscommunicatie gestudeerd. In de komende maanden zal ik stage lopen en mijn scriptie schrijven en daarnaast werken. Daarna waarschijnlijk eindelijk echt aan de slag, maar misschien komt er eerst nog een lange, verre reis tussendoor...

Behalve studeren doe ik aan klimmen (sport- en alpien) en loop ik af en toe hard. Ik ga geregeld op klimtrips naar Frankrijk, Zwitserland of elders, ik houd van goede films, muziek (60s/70s, alternatief, rock, soul, ska, beetje techno, etc..), goede, vnl. Engelstalig boeken en lekker eten/koken.

Wat ik zoek is een huis met een relaxte sfeer waar iedereen z'n ding doet: Je eigen gangetje kunnen gaan, maar wel gezelligheid en netjes als het even kan. Af en toe eens een espressootje, whisky of kop thee met een huisgenoot ben ik altijd voor in. Omdat ik zelf bijna uitgestudeerd ben vind ik het prima als er afgestudeerden/werkenden in huis wonen.

mailen kan op dit tijdelijk adres: eelseerpo@kriocoudek.mailexpire.com
pi_52262716
Kamer gezocht

Er is een vriendin die een kamer in Leiden zoekt, ze komt dus van België en heeft natuurlijk wat last met het op en neer rijden voor kamers te zoeken. Een standaard kamer, ong 10m² ofzo, of hoeveel het ook bedraagt.

Max 300 euro per maand (is dat haalbaar?)
Het is dus voor een meisje.

Iemand die zijn kamer kwijt wilt of nog een plaatsje weet zijn?
Het liefste in Leiden natuurlijk, maar als er geen andere oplossing is, dan zal het uiteindelijk Den Haag moeten worden.

Liefst zsm iets laten weten. Ik zal alles doorspelen naar de persoon in kwestie.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:42:37 #232
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_52264746
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef BrauN het volgende:

Sick...

Maar ja, waar vraag is is aanbod...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_52285112
Gezocht: Kamer in Amsterdam
Mag overal zijn behalve Noord en Zuidoost, liefst min. 10m2 max. 100000
Prijs: t/m 300 eur.
Iemand?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_52286880
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:19 schreef ASSpirine het volgende:
Kamer gezocht

Er is een vriendin die een kamer in Leiden zoekt, ze komt dus van België en heeft natuurlijk wat last met het op en neer rijden voor kamers te zoeken. Een standaard kamer, ong 10m² ofzo, of hoeveel het ook bedraagt.

Max 300 euro per maand (is dat haalbaar?)
Het is dus voor een meisje.

Iemand die zijn kamer kwijt wilt of nog een plaatsje weet zijn?
Het liefste in Leiden natuurlijk, maar als er geen andere oplossing is, dan zal het uiteindelijk Den Haag moeten worden.

Liefst zsm iets laten weten. Ik zal alles doorspelen naar de persoon in kwestie.
laat haar inschrijven bij SLS Wonen dan kan ze voorrang krijgen op kamers die in aug of juli vrijkomen...als ze eerstjaars is dan het helemaal mooi. 300 is wel haalbaar in Leiden. De vraag is altijd of er een kamer is.
verlegen :)
pi_52377819
Kamer gezocht in Amsterdam
Ben 18-jarige soon-to-be politicologie student(mannelijk).
Hou van bier en gezellig doen, maar natuurlijk ook van opruimen en afwassen( ).
Ben wel redelijk netjes enzo, en sociaal aangelegd.
Zoek een kamer van in ieder geval 14m2, meer is altijd welkom, niet te ver van het centrum, binnen de A10 zegmaar is goed. Prijs t/m ong. 400 euro.

Ben bereikbaar via PM en via mail: hpvs [at] hotmail [dot] com

[ Bericht 5% gewijzigd door HvS op 15-08-2007 14:14:58 ]
pi_52545386
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:16 schreef HvS het volgende:
verhaal
Jaaaa Politicologie! Goede keus, wel aan de UvA toch??
is een arbeider.
pi_52549339
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Jaaaa Politicologie! Goede keus, wel aan de UvA toch??
Jazeker, wil wel lekker in de binnenstad zitten natuurlijk Ook politicologie aan de UvA?
En hopelijk ook een kamertje voor mij ?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:29:44 #238
137831 RPD
'Forget about it'
pi_52566829
Kamer gezocht in UTRECHT

19 jarige man uit pitoreske oldenzaal zoekt per direct een kamer in utrecht, locatie en oppervlakte hebben weinig prioriteit als er maar een bed en bureau in past.
ik studeer rechten en ik ga rugby'en bij de USRS. een biertje en wat gezelligheid op z'n tijd is een pré maar geen vereiste!

mvg

rense
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
pi_52686144
bredaa bredaa, wie o wieee?
pi_52887534
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 03:00 schreef HvS het volgende:

[..]

Jazeker, wil wel lekker in de binnenstad zitten natuurlijk Ook politicologie aan de UvA?
En hopelijk ook een kamertje voor mij ?
Helaas, zoek er zelf een
is een arbeider.
  zondag 2 september 2007 @ 20:08:00 #241
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52898470
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53276510
Voor mijn vriendin

19jr studerend voor interieurstyliste in Utrecht gezocht naar een kamer tot 300 euro per maand. Hoe sneller hoe beter, verder niet veel eisen, ohja, buiten een parkeervergunnings gebied zou fijn zijn.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 19 september 2007 @ 16:17:16 #243
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_53302945
Voor de mensen die nog kamer in Amsterdam zoeken:
Het gaat om een appartement van 50 m2, twee kamers (slaapkamer en woonkamer met open keuken), eigen badkamer en toilet. De huur inclusief is 375 euro per maand. Het is tijdelijk, alle meubels laat de persoon, in overleg, staan, maar alle kasten etc. zal de persoonwel leeghalen. Het is vlakbij het Westerpark en het Westergasfabriekterrein. Amsterdam Centraal is tien minuutjes fietsen en winkels zijn op loopafstand. Vanaf 6 januari tot uiterlijk 22 maart, bij elkaar dus ruim 2 1/2 maand.

Mailtje kreeg ik gister van een vriendin van me, dus als er reacties zijn stuur ik ze wel door.
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:17:50 #244
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_53356356
* DEN BOSCH

knip en plak vanuit kamernet
quote:
Aangezien er mensen vertrokken zijn, hebben wij weer een kamertje vrij. Idyllisch gelegen in een industrieterrein, maar wel met een tuin en een winkelcentrum op 2 minuten fietsen.

De kamer heeft een grote inbouwkast, groot raam (2,5 x 1,3 m) en een eigen wasbak.

We delen een keuken, 2 wc’s en een ligbad/douche.

Er is helaas geen kabel aanwezig, maar een schotel staat gereed voor overname.

Heb je een wasmachine? Puik, hebben we ook een plekje voor.

Interesse? Stuur een berichtje met wat je kwijt wilt (naam, leeftijd, studie, muzieksmaak(belangrijk), hobby’s, haarkleur, schoenmaat, karaktertrekken, etc, enz) en dan gaan wij binnenkort een kijkavond organiseren.
aldus.
ongeveer 12m2, ¤ 201,01 (serieus... aparte huisbaas)
geen rokers aub. internetkabel ligt klaar tegen kleine meerprijs.

stuur maar een pmmetje als je interesse hebt.

edit.
Lompe actie timbob..

De kamer is in DEN BOSCH

[ Bericht 7% gewijzigd door timbob op 21-09-2007 20:30:32 ]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_53447379
Gevraagd: Een kamer in AMSTERDAM, voor ong. 325,- incl (meer kan ik nog niet betalen), liefst gesitueerd omstreeks het centrum, oud-west of Oost of oud-zuid (zeeburg, de pijp, etc iets wat niet te ver van het Science park ligt)

Inschrijven moet wel kunnen

Aardige nette jongen, relaxt in de omgang, 1e jaars biomedische wetenschappen aan de UvA. Woon al bij mijn ouders in Amsterdam maar wil erg graag weg van ouders en in een relaxt studentenhuis of iets van die orde.

Ik rook niet, en heb geen huisdieren, ben netjes en stel weinig hoge eisen.

Heb je toevallig iets beschikbaar of ken je iemand die dat heeft? Dan hoor ik dat graag!
graag op anoniem
pi_53546215
Gezocht kamer in Nijmegen! Studeer informatiekunde aan de Radboud Uni. Iemand tips of kennissen die een kamer vrij hebben?
Het liefst in een studentenhuis, prijs rond 300?
pi_53637974
Gezocht: kamer in Eindhoven, voor ongeveer 250,- incl. Inschrijven moet mogelijk zijn.

Ik ben een rustige, vrij nette jongen van 25 jaar oud. Ik ben pas begonnen aan een
masteropleiding (computer science) aan de TUe. Sporten probeer ik minimaal 1 keer per week te doen, zolang m'n studie het nog toelaat.

Meer info op aanvraag.

Heb jij een kamer voor mij, laat het dan maar weten, ik wil erg graag het ouderlijk huis uit!
My mind in a cloud of lily-white...
pi_53643483
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:13 schreef pmdomela het volgende:
Gevraagd: Een kamer in AMSTERDAM, voor ong. 325,- incl (meer kan ik nog niet betalen), liefst gesitueerd omstreeks het centrum, oud-west of Oost of oud-zuid (zeeburg, de pijp, etc iets wat niet te ver van het Science park ligt)

Inschrijven moet wel kunnen

Aardige nette jongen, relaxt in de omgang, 1e jaars biomedische wetenschappen aan de UvA. Woon al bij mijn ouders in Amsterdam maar wil erg graag weg van ouders en in een relaxt studentenhuis of iets van die orde.

Ik rook niet, en heb geen huisdieren, ben netjes en stel weinig hoge eisen.

Heb je toevallig iets beschikbaar of ken je iemand die dat heeft? Dan hoor ik dat graag!
http://www.duwo.nl/eCache/DEF/2/741.ZGlyZWN0PTE.html

Heb je een inschrijving bij Studentenwoningweb?
is een arbeider.
pi_54108504
Kamers in de aanbieding in Emmen, ivm met het studeren in evt een andere stad, vraag ik me af of er vraag is naar kamers in Emmen, ik heb 3 slaapkamers, luxe keuken, luxe badkamer met ligbad, evt mogelijkheid tot 4e slaapkamer, tuin en fietsenschuurtje.

Het is een koophuis en wil dus de mogelijkheid overwegen om het te verhuren aan meerdere studenten. Alleen is de vraag in Emmen & Omstreken niet enorm volgens mij?
  zondag 11 november 2007 @ 16:22:33 #250
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_54528813
Omdat ik ga verhuizen komt mijn kamer in Tilburg vrij per 1 januari (2008 dus)

40 m2 (ja echt) ongeveer ¤350, met aparte slaap (13m2) en woonkamer (27m2), 2 inbouwkasten en eigen wastafel.
Begane grond, 2 huisgenotes, grote tuin die gedeeld wordt met de buren. 5 minuten fietsen van centrum/ station, 20 min van uni/stappegoor.
Wasmachine, TV en internet tegen bijbetaling...
Verplichte overname van laminaatvloer (¤100), mogelijkheid tot overname koelkast.

PM maar, dan stuur ik het door naar mijn huisgenoten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')