Onder de 300 E en groot gaat in Utrecht niet samen denk ik...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:34 schreef Twinky het volgende:
ik zoek een kamer in Utrecht!
ik ben een Twinky, zoek een kamer die geschikt is voor mij. Dat houdt in (ruim) onder de 300 euro en heel erg groot (natuurlijk).
Volgend jaar begin ik met Pedagogiek aan de uni, en ik heb er veel zin in. Het liefst zou ik al in juli een kamer hebben, zodat ik alvast kan inrichten en gewoon iets heb.
ik ben nu nog 17, wordt in augustus 18. Dat is ook een reden van de dringendheid ende noodzaak, aangezien ik pas in oktober zowel stufi als OV krijg, en het dus heel veel geld zou kosten om op en neer te reizen.
Verder rook ik zellf niet maar heb ik niet echt problemen met wel-rokers, mits mijn kamer maar rookvrij blijft (als er een roker heeft gezeten waait dat vanzelf wel weg)
Heb of weet jij iets leuks? Dan ben ik bereikbaar via pm of twinky@fok.nl en dan krijgen we op die manier contact!
nee, klopt. vanaf 10 m2 is eigenlijk ook wel okayquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Onder de 300 E en groot gaat in Utrecht niet samen denk ik...
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
te huur: Kamer in Enschede
Omdat ik per 20 aug. verhuis naar Amsterdam is mijn kamer te huur, ik heb er een leuke tijd gehad en je kan er per 20 aug. in, bij de huurbaas moet je nog 1 keer extra je huur(235 incl) als borg betalen
het is een soort van studentenhuis met in totaal 6 kamers
24 m²
6 huisgenoten
2 gedeelde toiletten & 2 gedeelte douches, grote keuken met bank & tv & radio
internet tegen betaling (8¤ p/m)
wasbak + kraan op de kamer
4 stopcontacten aanwezig & televisie radio aansluiting
de kamer heeft als een van de enige van het huis 4 ramen en s'morgens wordt je heerlijk wakker met de zon op je kamer.
het is er gezellig, brandveilig en geluidsdicht!
De kamer ligt op precies 5 minuten van het centraal station lopen af (heb ik gemeten!), aan de kottendijk (deurningerstraat > aldi)
laat even weten als je wilt komen kijken (voor woensdag 15 aug!)
Ik wil, ik wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef BrauN het volgende:
Mensen die nog een (tijdelijke) kamer in Tilburg zoeken, ik heb iets voor jullie.
Ik heb hier laatst een ruime bezemkast leeggemaakt en ik heb 't opgemeten. Met een beetje geluk krijg je er precies een eenpersoonsbed in en hou je een klein beetje loopruimte over. Je kleding zou je in een lade onder je bed kunnen doen, bijvoorbeeld. Ik gok dat het 4,5 tot 5m2 is, netjes toch?
De reden dat ik deze kast wil verhuren is dat ik wel een extra zakcentje kan gebruiken en graag iets goeds doe voor mijn medestudenten.
Oh ja, de deur van de oversized bezemkast a.k.a. studentenkamer komt uit in mijn eigen kamer, maar ik hang er wel een gordijntje voor, ofzo.
Dit prachtigs gaat de huurder 150 euro per maand kosten. Elektriciteit is niet incl., niet excl., maar irrelevant! Want... dat is er nog niet. Maar deze week zorg ik dat er een stopcontact komt.
Ik heb tot nu toe twee geinteresseerden, nu dus drie. Over een week beslis ik wie 'm krijgt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik wil, ik wil.
Istie al verhuurd?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef Sj0rs het volgende:
Van 1 augustus 2007 tot 15 maart 2008 een kamer te huur in Breda
Nette kamer dichtbij het centrum van Breda. Drie huisgenoten, een gezamenlijk ruim dakterras en een badkamer met een bad. Interesse? Mail of pm me.
Verdere info:
Afmeting: 14 m2
Brrutohuurprijs: ¤270,-
relaxte huisgenoten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
te huur: Kamer in Enschede
Omdat ik per 20 aug. verhuis naar Amsterdam is mijn kamer te huur, ik heb er een leuke tijd gehad en je kan er per 20 aug. in, bij de huurbaas moet je nog 1 keer extra je huur(235 incl) als borg betalen
het is een soort van studentenhuis met in totaal 6 kamers
24 m²
6 huisgenoten
2 gedeelde toiletten & 2 gedeelte douches, grote keuken met bank & tv & radio
internet tegen betaling (8¤ p/m)
wasbak + kraan op de kamer
4 stopcontacten aanwezig & televisie radio aansluiting
de kamer heeft als een van de enige van het huis 4 ramen en s'morgens wordt je heerlijk wakker met de zon op je kamer.
het is er gezellig, brandveilig en geluidsdicht!
De kamer ligt op precies 5 minuten van het centraal station lopen af (heb ik gemeten!), aan de kottendijk (deurningerstraat > aldi)
laat even weten als je wilt komen kijken (voor woensdag 15 aug!)
Sick...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef BrauN het volgende:
Mensen die nog een (tijdelijke) kamer in Tilburg zoeken, ik heb iets voor jullie.
Ik heb hier laatst een ruime bezemkast leeggemaakt en ik heb 't opgemeten. Met een beetje geluk krijg je er precies een eenpersoonsbed in en hou je een klein beetje loopruimte over. Je kleding zou je in een lade onder je bed kunnen doen, bijvoorbeeld. Ik gok dat het 4,5 tot 5m2 is, netjes toch?
De reden dat ik deze kast wil verhuren is dat ik wel een extra zakcentje kan gebruiken en graag iets goeds doe voor mijn medestudenten.
Oh ja, de deur van de oversized bezemkast a.k.a. studentenkamer komt uit in mijn eigen kamer, maar ik hang er wel een gordijntje voor, ofzo.
Dit prachtigs gaat de huurder 150 euro per maand kosten. Elektriciteit is niet incl., niet excl., maar irrelevant! Want... dat is er nog niet. Maar deze week zorg ik dat er een stopcontact komt.
laat haar inschrijven bij SLS Wonen dan kan ze voorrang krijgen op kamers die in aug of juli vrijkomen...als ze eerstjaars is dan het helemaal mooi. 300 is wel haalbaar in Leiden. De vraag is altijd of er een kamer is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:19 schreef ASSpirine het volgende:
Kamer gezocht
Er is een vriendin die een kamer in Leiden zoekt, ze komt dus van België en heeft natuurlijk wat last met het op en neer rijden voor kamers te zoeken. Een standaard kamer, ong 10m² ofzo, of hoeveel het ook bedraagt.
Max 300 euro per maand (is dat haalbaar?)
Het is dus voor een meisje.
Iemand die zijn kamer kwijt wilt of nog een plaatsje weet zijn?
Het liefste in Leiden natuurlijk, maar als er geen andere oplossing is, dan zal het uiteindelijk Den Haag moeten worden.
Liefst zsm iets laten weten. Ik zal alles doorspelen naar de persoon in kwestie.
Jaaaa Politicologie! Goede keus, wel aan de UvA toch??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:16 schreef HvS het volgende:
verhaal
Jazeker, wil wel lekker in de binnenstad zitten natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Jaaaa Politicologie! Goede keus, wel aan de UvA toch??
Helaas, zoek er zelf eenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:00 schreef HvS het volgende:
[..]
Jazeker, wil wel lekker in de binnenstad zitten natuurlijkOok politicologie aan de UvA?
En hopelijk ook een kamertje voor mij?
aldus.quote:Aangezien er mensen vertrokken zijn, hebben wij weer een kamertje vrij. Idyllisch gelegen in een industrieterrein, maar wel met een tuin en een winkelcentrum op 2 minuten fietsen.
De kamer heeft een grote inbouwkast, groot raam (2,5 x 1,3 m) en een eigen wasbak.
We delen een keuken, 2 wc’s en een ligbad/douche.
Er is helaas geen kabel aanwezig, maar een schotel staat gereed voor overname.
Heb je een wasmachine? Puik, hebben we ook een plekje voor.
Interesse? Stuur een berichtje met wat je kwijt wilt (naam, leeftijd, studie, muzieksmaak(belangrijk), hobby’s, haarkleur, schoenmaat, karaktertrekken, etc, enz) en dan gaan wij binnenkort een kijkavond organiseren.
http://www.duwo.nl/eCache/DEF/2/741.ZGlyZWN0PTE.htmlquote:Op maandag 24 september 2007 23:13 schreef pmdomela het volgende:
Gevraagd: Een kamer in AMSTERDAM, voor ong. 325,- incl (meer kan ik nog niet betalen), liefst gesitueerd omstreeks het centrum, oud-west of Oost of oud-zuid (zeeburg, de pijp, etc iets wat niet te ver van het Science park ligt)
Inschrijven moet wel kunnen
Aardige nette jongen, relaxt in de omgang, 1e jaars biomedische wetenschappen aan de UvA. Woon al bij mijn ouders in Amsterdam maar wil erg graag weg van ouders en in een relaxt studentenhuis of iets van die orde.
Ik rook niet, en heb geen huisdieren, ben netjes en stel weinig hoge eisen.
Heb je toevallig iets beschikbaar of ken je iemand die dat heeft? Dan hoor ik dat graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |