vergis je niet in de snelheid van "the iceman"quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:21 schreef LogicalPsycho het volgende:
Volgens mij gaat Silva makkelijk van Chuck Lidell winnen. ...
![]()
Silva is ook snelquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef THCees het volgende:
[..]
vergis je niet in de snelheid van "the iceman"
ik denk dat chuck wint by knock out 1e ronde na zo'n 58 sec![]()
ben benieuwd
De finale word dus in ieder geval een submitter tegen een KOerquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:22 schreef Unstoppable het volgende:
OWGP Semi-Finals zijn bekend:
Wanderlei Silva vs Mirko Cro-Cop
Nog vs Josh Barnett
http://www.prideofficial.com/free/news/details.php?id=1152778316
Ik hoop dat barnett doorgaat! Vind hem altijd wel spectaculair met zijn commentaar en altijd heel respectvol naar de japaners toe! Al vind ik het wel de minst spectaculaire vechter van deze 4.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:20 schreef Dacide het volgende:
finale wordt silva-noguiera..... of mirko-barnett
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:22 schreef Unstoppable het volgende:
OWGP Semi-Finals zijn bekend:
Wanderlei Silva vs Mirko Cro-Cop
Nog vs Josh Barnett
http://www.prideofficial.com/free/news/details.php?id=1152778316
WFAquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef THCees het volgende:
ik haal alles van mininova
22 juli MFA ? waar staat dat voor MFA.
ben benieuwd ( basje rules)
en verder word het wachten tot 28 augustus dan is pas de volgende UFC toch?
Nieuwsgroepen, alle (grote) events worden wel in alt.binaries.mma gepost.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:08 schreef SinCerEly het volgende:
Ok ok ... ik ben 4 maanden uit de MMA shows geweest omdat ik verhuisd ben en mn internet aansluiting is pas sinds gisteren weer helemaal ok ... nu ben ik van alle sites afgegooid die private trackers hadden en NOG erger is dat sommige helemaal verdwenen zijn, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te laten weten waar ze hun shows vandaan halen, want ik loop echt goed achter inmiddels![]()
Inderdaad. Hier kun je checken wat er zoal gepost wordt:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:34 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen, alle (grote) events worden wel in alt.binaries.mma gepost.
Geen gekut met ratio's enzo, altijd downloaden met je max speed
En hoe moet je dan dwnldn?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:08 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier kun je checken wat er zoal gepost wordt:
http://www.binsearch.info/browse.php?bg=alt.binaries.mma
www.binaries4all.nlquote:
Wat gaan ze uitzenden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Katsujinken het volgende:
Overigens: vanavond op Eurosport: K-1 MMA Heros om 23:30
oh my god... check de oude ufc's maar eens (volgens mij zo vanaf deeltje 4 ofzo)quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:26 schreef BB_Koning het volgende:
Ligt het aan mij of was Vitor vroeger echt goed! Zn felheid doet me denken aan de Wanderlei van nu!
Ja, ik keek net een hl van hem![]()
Is hij een match voor Fedor? Hij was ooit TKO door Couture.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef Dacide het volgende:
[..]
oh my god... check de oude ufc's maar eens (volgens mij zo vanaf deeltje 4 ofzo)
Hij was zooooooooo ontzettend snel en fel.. ongelofelijk. Hij kreeg zelfs tank abbot plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |