Op sherdog wordt gezegd dat hij geen langblijvende blessure heeft opgelopen....dus geen breuken of iets in die richting.quote:Op maandag 11 september 2006 18:01 schreef LedZep het volgende:
Ik denk ook dat a. Fedor zich niet door dergelijke takedowns naar de grond laat werken en b. zijn incasseringsvermogen een stuk groter is. Ik gok dan ook op een (split) decision. Silva vond ik overigens uitermate beroerd verdedigen tegen die middle kicks. Er zat niet eens een spoortje (mislukte) verdediging in, alsof ie het gewoon liet gebeuren. Is er overigens laatste nieuws ergens te vinden over zijn toestand?
Ik heb ook (al) twee invites verdiend. Eén ervan kan ik wel missen, dus in de sfeer van het topic: geef je e-mail maar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil nog net niet smeken maar kan ik ook een invite krijgen?![]()
jimmy.marga at gmail punt comquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb ook (al) twee invites verdiend. Eén ervan kan ik wel missen, dus in de sfeer van het topic: geef je e-mail maar.
(en niet alleen maar leechen....)
Ik weet niet precies wanneer je een invite krijgt. Op het forum daar staat één invite voor elke 20 GB (up), maar ik sta pas op 38 GB en heb er toch al twee....quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef Dacide het volgende:
wanneer krijg je eigenlijk invites? Na een bepaalde tijd of na een bepaalde upload ratio?
en war vind ik die invites dan ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:59 schreef Paxlie het volgende:
voor de liefhebbers:
in alt.binaries.mma staat een vale tudo dvd
zoeken op extremefighting
Heb je een link? Kan em niet vinden en die nieuwsgroepen zijn niet aan mij besteedt...quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef Bombardier het volgende:
Ik heb het gevecht pas gezien via youtube.
de MOEITE waard!!!! Voor mij denk ik het mooiste gevecht ooit!
Je hebt gelijk, had alleen de zoekfunctie van youtube geprobeertquote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef Unstoppable het volgende:
Men gaat naar www.google.nl => je typt in "youtube silva crocop"
Een **POEF** eerste google result; http://www3.youtube.com/watch?v=ButtVOM8hz4
Thnx!! Zal em vanaaft eens bekijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef LedZep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4ltulN-8y5A
Dat is 'em.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |