Leuk idee!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een lesbeau collega is binnenkort jarig, en er is mij opgedragen om een Tshirt te ontwerpen voor haar. Nu is ze zelf behoorlijk fout, en niet weg van een beetje zelfspot. Dus, ik dacht aan een zwart shirt met een grote roze potvis erop. (die overigens op een regenboogzee zwemt)
Of is dit wel heeel fout?
Doen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een lesbeau collega is binnenkort jarig, en er is mij opgedragen om een Tshirt te ontwerpen voor haar. Nu is ze zelf behoorlijk fout, en niet weg van een beetje zelfspot. Dus, ik dacht aan een zwart shirt met een grote roze potvis erop. (die overigens op een regenboogzee zwemt)
Of is dit wel heeel fout?
Ik wil feauteax zienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi! Kort haar voelt toffer dan te lang haar.
Brrr eng ensowquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Post jij ook eens een foto van jezelf?
Maar ik ben nieuwsgierig, wat ga je daar aan doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Brrr eng ensow.
ik heb ook geen recente foto's
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar ik ben nieuwsgierig, wat ga je daar aan doen?
Doosquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik was even naar de keuken om te kijken of het eten wat ik per ongeluk niet in de koelkast had gedaan nog goed was. Wat dus niet het geval is.
Wat voor eten was het, dan kan ik even beoordelen of ik medelijde moet krijgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik had er al zo'n spijt van dat ik naar m'n ouders was gegaan.![]()
Aww, dan heb ik wel een klein beetje medelijde hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Risotto.
Maar met ontbindende paddestoelen is het geen succes neem ik aan.
De boel is intussen weer ontsmet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |