Ik denk dat je je beter af kunt vragen of je dat soort overduidelijke winnaar awards wel moet doen. Ik bedoel die brengen totaal geen spanning of iets met zich mee. Digger wint de Italie awards, DG de Engeland....quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
Over clubs zit ik te dubben. Wellicht beter een eredivisie-award, voor de grootste eredivisievolger. Naast de award voor vrijdagavond, Duitsland, Italië, Spanje, Engeland, België, amateurs en de rest.
Nee, maar ik moet een beetje anoniem blijven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Bombardier weer in de ijskast???
Tja, zo zijn er wel meer. Zjroentje zal Duitsland ook wel winnen, ik zal wel bij de amateurs winnen, maar goed, het zijn wel echt voetbalgerelateerde awards. Overigens heeft DIGGER nieuwe concurrenten qua Italië volgers toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter af kunt vragen of je dat soort overduidelijke winnaar awards wel moet doen. Ik bedoel die brengen totaal geen spanning of iets met zich mee. Digger wint de Italie awards, DG de Engeland....
ik wil wel een kans om mijn award te verdedigenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
Over clubs zit ik te dubben. Wellicht beter een eredivisie-award, voor de grootste eredivisievolger. Naast de award voor vrijdagavond, Duitsland, Italië, Spanje, Engeland, België, amateurs en de rest.
ach PSV wordt ook weer kampioen daarom schaffen we de Eredivisie niet afquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter af kunt vragen of je dat soort overduidelijke winnaar awards wel moet doen. Ik bedoel die brengen totaal geen spanning of iets met zich mee. Digger wint de Italie awards, DG de Engeland....
Ik ben al hard aan het denken eendje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil wel een kans om mijn award te verdedigen
Goede vergelijking!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach PSV wordt ook weer kampioen daarom schaffen we de Eredivisie niet af
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben al hard aan het denken eendje.
Anders doen we de Tapie-award: Voor de user die mij het meest biedt om zijn award te houden
Deze zou ook prima de Franck Ribery-award kunnen heten.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sven-Göran Erikson-Award (voor de minst deskundige user)
Meest koppige user?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef cultheld het volgende:
Komt er ook nog een soort Zidane-award?
Die is wel leuk jaquote:
zeg maar overschatte user dus, daar hadden we er toch één voor?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef Bombardier het volgende:
Of de Ruud Gullit award.
Ontzettend veel aanzien en kennis, weinig kijk op het spelletje.
Iemand?
Was toch een voorstel om die samen met de Materazzi award te doen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef cultheld het volgende:
Komt er ook nog een soort Zidane-award?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |