abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:08:33 #76
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_41249054
Kerel, echt ontzettend veel sterkte toegewenst aan je pa en aan jullie. Het klinkt idd als een loodzware behandeling, maar het is goed om te horen dat je vader zo sterk en positief blijft.

Succes en sterkte man!
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:12:05 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41249128
Mên, dat is geen kattepis .

Heel veel sterkte gewenst!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 10:12:16 #78
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41249129
Duidelijke uitleg Coolguy,

Heel veel sterkte gewenst.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_41249874
Sterkte, Coolguy. Ik kan me de acrobaat debiele beweging goed inbeelden
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_41250295
Klinkt allemaal heel futuristisch als je het zo leest. En idd, die straling in je lijf kan natuurlijk niet gezond zijn, maar kanker is nog veel ongezonder.
En wat goed dat je vader zo optimistisch en vrolijk blijft. Volgens mij betekent zo'n instelling heel veel voor je genezing.
pi_41250629
Waar radioactieve stof al niet nuttig voor kan zijn.
Ik hoop dat de behandeling goed aanslaat.
Ik wens jouw en jullie famillie en vrienden heel veel sterkte toe !
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 11:20:41 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41250728
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:17 schreef Smittend het volgende:
Waar radioactieve stof al niet nuttig voor kan zijn.
Ik hoop dat de behandeling goed aanslaat.
Ik wens jouw en jullie famillie en vrienden heel veel sterkte toe !
Het spul komt rechtstreeks van kerncentrale Borssele Ik heb begrepen dat deze behandeling alleen in A'dam, R'dam en Perth (Australie) wordt gegeven, waarbij ze hiermee in R'dam het verst zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41251823
goed om te horen man!

weet nog van mijn eigen behandelingen dat ik toen ook opgewekter was, was wel ziek, maar goed, voelde gewoon goed om geholpen te worden! het is lullig voor je ouders dat ze niet naast elkaar kunnen slapen, maar als dit er voor zorgt dat de tijd die ze daarna nog naast elkaar kunnen slapen langer maakt is het een klein offer

hoop dat de stijgende lijn blijft bestaan en ik zou je vader gewoon overvoeden met boterkoek
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:30:11 #84
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_41252581

Het is hem gegund

Veel sterkte met je pa de komende tijd Coolguy..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:51:32 #85
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41253120
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het spul komt rechtstreeks van kerncentrale Borssele Ik heb begrepen dat deze behandeling alleen in A'dam, R'dam en Perth (Australie) wordt gegeven, waarbij ze hiermee in R'dam het verst zijn.
over een jaar is je pa op tv bij een medisch programma om uitleg te geven hoe een nieuwe techniek zijn leven redde

veel sterkte jullie allemaal
ik ben lief :)
pi_41254822
Sterkte!
You are something, untill you're not...
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 14:18:14 #87
16180 crew  CoolGuy
pi_41255763
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

over een jaar is je pa op tv bij een medisch programma om uitleg te geven hoe een nieuwe techniek zijn leven redde

veel sterkte jullie allemaal
Hmm nee, dat gaat helaas niet gebeuren... Ze hebben aangegeven dat dit puur een levensrekkend iets is, ze kunnen hem niet meer redden..
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:47:44 #88
98593 KlappernootatWork
pi_41256646
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hmm nee, dat gaat helaas niet gebeuren... Ze hebben aangegeven dat dit puur een levensrekkend iets is, ze kunnen hem niet meer redden..
hoop doet leven, geef de moed niet op, jong..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:17:01 #89
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41310787
He GoolGuy,

Ook van mijn kant, bijzonder veel sterkte toegewenst de komende tijd!
pi_41311150
Sterkte..
Een heer met stijl
pi_42070482
Hi CoolGuy,

Ik volg het topic ook al een tijdje...Hoe is het inmiddels?
  Moderator zaterdag 23 september 2006 @ 18:21:18 #92
16180 crew  CoolGuy
pi_42081702
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:57 schreef xxgirlxx het volgende:
Hi CoolGuy,

Ik volg het topic ook al een tijdje...Hoe is het inmiddels?
Er is nog geen verandering. We mogen inmiddels weer bij elkaar in de buurt komen etc, en mijn pa voelt zich nog steeds goed eigenlijk. Verder geen echte update te vermelden
  maandag 25 september 2006 @ 08:26:01 #93
98593 KlappernootatWork
pi_42106299
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Er is nog geen verandering. We mogen inmiddels weer bij elkaar in de buurt komen etc, en mijn pa voelt zich nog steeds goed eigenlijk. Verder geen echte update te vermelden
Geen nieuws is goed nieuws... volhouden zo!
Shit! werken zuigt...
pi_42106386
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:47 schreef KlappernootatWork het volgende:

[..]

hoop doet leven, geef de moed niet op, jong..
Inderdaad, houd hoop! Heel veel sterkte!
  maandag 25 september 2006 @ 10:19:08 #95
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_42107545
Coolguy,

Ik heb in dit topic nog niet op je gereageerd. Wel eerder in een ander topic.
Kanker bij jezelf/geliefden; hoe ga je er mee om?

We zaten zo'n beetje in dezelfde situatie. Ik liep alleen wat voor op je, in de tijd gezien.
Mijn vader is vorige week maandag overleden. Afgelopen zaterdag hebben we hem begraven. Het was beter zo. Hij heeft het lang volgehouden, maar vooral zijn laatste week heeft hij het erg zwaar gehad.

Wat ik je nog kan adviseren: geniet nog zoveel mogelijk van jullie tijd samen. Er komt straks een moment waarop alles in een stroomversnelling terecht komt. En dan gaat het snel. Als je nog dingen wilt doen of zeggen, doe het dan nu. Fixeer je niet alleen op de behandelingen, maar vooral op elkaar. Praat ook niet alleen over die behandelingen, maar over zoveel mogelijk andere zaken die ook van belang zijn. Zorg dat je weet wat zijn wensen zijn met betrekking tot zijn uitvaart bijvoorbeeld. Erg moeilijk allemaal, maar ik was afgelopen zaterdag erg blij dat ik zeker wist dat de hele dag precies zo verlopen is als mijn vader gewild zou hebben, simpelweg omdat hij zijn wensen kenbaar gemaakt had aan ons. En zorg dat je weet wat hij in de toekomst nog van je verwacht. Of je nog bepaalde dingen moet doen voor hem, of namens hem. Maak afspraken, doe beloftes, indien nodig. En tussen al die belangrijke dingen door, ook gewoon genieten van elkaar.

Zet 'm op!
Een pauw is een kip die in bloei staat
  maandag 25 september 2006 @ 10:30:18 #96
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42107733
De tering wat een enorm lastig drama is dit , sterkte kerel.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 10:35:38 #97
16180 crew  CoolGuy
pi_42107823
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Hihat het volgende:
Coolguy,

Ik heb in dit topic nog niet op je gereageerd. Wel eerder in een ander topic.
Kanker bij jezelf/geliefden; hoe ga je er mee om?

We zaten zo'n beetje in dezelfde situatie. Ik liep alleen wat voor op je, in de tijd gezien.
Mijn vader is vorige week maandag overleden. Afgelopen zaterdag hebben we hem begraven. Het was beter zo. Hij heeft het lang volgehouden, maar vooral zijn laatste week heeft hij het erg zwaar gehad.

Wat ik je nog kan adviseren: geniet nog zoveel mogelijk van jullie tijd samen. Er komt straks een moment waarop alles in een stroomversnelling terecht komt. En dan gaat het snel. Als je nog dingen wilt doen of zeggen, doe het dan nu. Fixeer je niet alleen op de behandelingen, maar vooral op elkaar. Praat ook niet alleen over die behandelingen, maar over zoveel mogelijk andere zaken die ook van belang zijn. Zorg dat je weet wat zijn wensen zijn met betrekking tot zijn uitvaart bijvoorbeeld. Erg moeilijk allemaal, maar ik was afgelopen zaterdag erg blij dat ik zeker wist dat de hele dag precies zo verlopen is als mijn vader gewild zou hebben, simpelweg omdat hij zijn wensen kenbaar gemaakt had aan ons. En zorg dat je weet wat hij in de toekomst nog van je verwacht. Of je nog bepaalde dingen moet doen voor hem, of namens hem. Maak afspraken, doe beloftes, indien nodig. En tussen al die belangrijke dingen door, ook gewoon genieten van elkaar.

Zet 'm op!
Hihat,

Heel erg spijtig om te horen dat je vader is overleden. Gecondoleerd. Natuurlijk, je weet dat dat moment komt, maar toch...Tja wat je zegt, dat doen we al wel een beetje eigenlijk. Hij ligt niet op zijn sterfbed, want hij loopt gewoon rond, en er is eigenlijk niets te merken, maar het is er wel natuurlijk.

Afgelopen zaterdag begraven? Dat is ook zoiets geks aan de dood he...iemand gaat dood, maar de wereld draait door. Neem nou afgelopen zaterdag. Ik ben een decoder gaan halen voor digitale tv, wat kabeltjes gekocht, ondertussen denkend "wat is het toch lekker weer" terwijl op datzelfde moment jij aan het graf van je vader stond. Je zou je bijna schuldig gaan voelen

Tja, als ik denk aan 'het einde' dan weet ik niet hoe ik moet beschrijven wat ik zie...een groot zwart gat eigenlijk. Het gevoel dat je totaal alleen bent op de wereld, en ik heb ook heel erg het gevoel dat ik de eerste weken niet aanspreekbaar ben, dat ik gewoon apatisch ben, maar ik weet dus niet of dat reëel is. Ik zie mij bijvoorbeeld niet een week nadat hij is overleden een dergelijke post als jij plaatsen hierboven die van zoveel samenhang getuigd. Ik zie gewoon niet dat ik in de eerste weken daarna hoe dan ook in staat ben tot wat dan ook.

[edit]
Ik zie nu net dat je uit '71 bent. Dan ben je een stuk ouder dan ik. Ik ben 25 maar woon nog niet op mezelf. Ik heb het tot nu toe niet kunnen betalen (in ieder geval niet met het stukje luxe dat ik me wil kunnen permiteren ) Nu kan ik dat wel, en nu begint het ook wel te kriebelen. In ieder geval, waar ik heen wil, is dat mijn pa en ik altijd bij elkaar in de buurt zijn, en dat als je thuis woont een andere relatie hebt dan dat je op jezelf woont....hechter of zo.

Ik weet eigenlijk niet of dat het juiste woord is, immers, je kunt ook een hele hechte band hebben als je niet thuis woont, maar ik het is toch wel anders als je nog thuis woont. Tja, en met mijn pa kan ik in de meeste gevallen wel goed praten, met mijn moeder minder. Op het moment dat zij het ergens niet mee eens is loopt het fout. Schat van een mens, maar wij botsen nogal eens Toch zou ik het nu denk ik niet over mijn hart verkrijgen om te verhuizen. We weten niet hoe het met mijn pa zal gaan, en mijn moeder heeft het met de hele situatie heel heel heel erg moeilijk. Als ik nu zou verhuizen zou zij dat denk ik zien als "nu ben ik straks helemaal alleen", en dat kan ik haar niet aandoen.

Natuurlijk, uiteindelijk zal ik dan daarna toch verhuizen een keer, en dan zit ze ook met die situatie maar toch...tja...mja, heb maar even opgeschreven wat er nog in me op kwam.

[ Bericht 21% gewijzigd door CoolGuy op 25-09-2006 10:41:43 ]
pi_42108033
Heel veel sterkte Coolguy!
  † In Memoriam † maandag 25 september 2006 @ 10:55:25 #99
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42108138
moeilijk is dat allemaal he? ik ken dat: de boosheid dat de wereld gewoon doorgaat, terwijl voor jou de wereld stilstaat. het willen schreeuwen dat het niet eerlijk is dat ze bij albert heijn de vlaggen buiten hangen, terwijl jij ze wel van de muur wil scheuren.
het is allemaal zo onwerkelijk.

en over het feit dat je niet weet hoe en wat over het " einde ".
het klinkt gek, maar je groeit er naar toe. (dat heb ik bij mezelf wel gemerkt)

moeilijk is dat, die situatie tussen jou en je moeder. heb ik ook helaas. mijn moeder en ik hebben elkaar nooit zo begrepen. ik hoop voor jou dat het uiteindelijk beter uitpakt dan het hier gedaan heeft.
ik heb uiteindelijk besloten het contact zo minimaal mogelijk te houden.

maar in ieder geval veel sterkte en wijsheid toegewenst
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 11:05:41 #100
16180 crew  CoolGuy
pi_42108274
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef lady-wrb het volgende:
moeilijk is dat allemaal he? ik ken dat: de boosheid dat de wereld gewoon doorgaat, terwijl voor jou de wereld stilstaat. het willen schreeuwen dat het niet eerlijk is dat ze bij albert heijn de vlaggen buiten hangen, terwijl jij ze wel van de muur wil scheuren.
het is allemaal zo onwerkelijk.

en over het feit dat je niet weet hoe en wat over het " einde ".
het klinkt gek, maar je groeit er naar toe. (dat heb ik bij mezelf wel gemerkt)

moeilijk is dat, die situatie tussen jou en je moeder. heb ik ook helaas. mijn moeder en ik hebben elkaar nooit zo begrepen. ik hoop voor jou dat het uiteindelijk beter uitpakt dan het hier gedaan heeft.
ik heb uiteindelijk besloten het contact zo minimaal mogelijk te houden.

maar in ieder geval veel sterkte en wijsheid toegewenst
Oke, ik merk dat ik toch even iets recht moet zetten Ik heb geen 'slechte' relatie met mijn moeder. Helemaal niet zelfs. Maar mijn moeder zit wel zo in elkaar dat werkelijk overal over kan zeiken als ze geen goede zin heeft. Een voorbeeld, ik had vorige week een nieuw toetsenbord gekocht van 15 euro. Komt ze boven, ziet ze dat toetsenbord, en dan begint ze daar over te zeuren. Ik had zo iets van "get real, tis 15 euro, maak je om iets anders druk".

Goed, zaterdagmiddag digitale tv 'aangelegd'. Nu wil ik dat pakketje van 9 euro p.m. erbij, en toen begon ze te zeiken van "belachelijk, er zijn nu al meer zenders dan waar je naar kunt kijken, je bent bijna 3 dagen in de week niet huis (hotel voor werk), de rest van de week ben je savonds 2 uur trainen en daarna zit je achter de pc, en je wil nu ineens 150 tv kanalen hebben?".

Nu heeft ze op zich een puntje natuurlijk, maar punt is meer dat we het hebben over 9 fucking euro, en dat ze daar niet constant over bezig hoeft te blijven. Het is toch zeker mijn geld zeg, en DAT zijn nou exact het soort dingen waar je met haar niet over kunt praten. Met mijn pa dus weer wel, mijn moeder stoort zich aan dat soort dingen enorm, en als ze zich ergens aan stoort gaat ze heel hard praten, doet ze haar zegje en daarna 'wil ze er niets meer over horen'. Dan loopt ze dus weg, maar komt dan wel nog een paar x voorbij en roept dan heel kwaad dat ik eoa iets moet doen, of iets moet opruimen of wat dan ook, gewoon om nog even te kunnen laten merken dat ze kwaad is.

Eigenlijk is dat gewoon een beetje sneu, maar goed, dat is mijn moeder. Nu lijkt het natuurlijk alsof ze een verschikkelijk mens is, maar het tegendeel is waar. Ze doet alles voor me, echt alles, maar wij zien dingen gewoon...anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')