Wel, vrijdagmiddag was ie weer thuis. Nu moeten de leefregels in acht worden genomen. Zijn reststraling is opgenomen met een geigerteller die voor zijn buik werd gehouden. De straling bedroeg 20,5. Dit is herberekend naar 18, wat betekent dat de leefregels 13 dagen in acht genomnen moeten worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
hoe staat het er voor op dit moment?
Het spul komt rechtstreeks van kerncentrale Borsselequote:Op maandag 28 augustus 2006 11:17 schreef Smittend het volgende:
Waar radioactieve stof al niet nuttig voor kan zijn.
Ik hoop dat de behandeling goed aanslaat.
Ik wens jouw en jullie famillie en vrienden heel veel sterkte toe !![]()
over een jaar is je pa op tv bij een medisch programma om uitleg te geven hoe een nieuwe techniek zijn leven reddequote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het spul komt rechtstreeks van kerncentrale BorsseleIk heb begrepen dat deze behandeling alleen in A'dam, R'dam en Perth (Australie) wordt gegeven, waarbij ze hiermee in R'dam het verst zijn.
Hmm nee, dat gaat helaas niet gebeuren...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
over een jaar is je pa op tv bij een medisch programma om uitleg te geven hoe een nieuwe techniek zijn leven redde![]()
veel sterkte jullie allemaal
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmm nee, dat gaat helaas niet gebeuren...Ze hebben aangegeven dat dit puur een levensrekkend iets is, ze kunnen hem niet meer redden..
Er is nog geen verandering. We mogen inmiddels weer bij elkaar in de buurt komen etc, en mijn pa voelt zich nog steeds goed eigenlijk. Verder geen echte update te vermeldenquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:57 schreef xxgirlxx het volgende:
Hi CoolGuy,
Ik volg het topic ook al een tijdje...Hoe is het inmiddels?
Geen nieuws is goed nieuws...quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er is nog geen verandering. We mogen inmiddels weer bij elkaar in de buurt komen etc, en mijn pa voelt zich nog steeds goed eigenlijk. Verder geen echte update te vermelden![]()
Inderdaad, houd hoop!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:47 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
hoop doet leven, geef de moed niet op, jong..
Hihat,quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Hihat het volgende:
Coolguy,
Ik heb in dit topic nog niet op je gereageerd. Wel eerder in een ander topic.
Kanker bij jezelf/geliefden; hoe ga je er mee om?
We zaten zo'n beetje in dezelfde situatie. Ik liep alleen wat voor op je, in de tijd gezien.
Mijn vader is vorige week maandag overleden. Afgelopen zaterdag hebben we hem begraven. Het was beter zo. Hij heeft het lang volgehouden, maar vooral zijn laatste week heeft hij het erg zwaar gehad.
Wat ik je nog kan adviseren: geniet nog zoveel mogelijk van jullie tijd samen. Er komt straks een moment waarop alles in een stroomversnelling terecht komt. En dan gaat het snel. Als je nog dingen wilt doen of zeggen, doe het dan nu. Fixeer je niet alleen op de behandelingen, maar vooral op elkaar. Praat ook niet alleen over die behandelingen, maar over zoveel mogelijk andere zaken die ook van belang zijn. Zorg dat je weet wat zijn wensen zijn met betrekking tot zijn uitvaart bijvoorbeeld. Erg moeilijk allemaal, maar ik was afgelopen zaterdag erg blij dat ik zeker wist dat de hele dag precies zo verlopen is als mijn vader gewild zou hebben, simpelweg omdat hij zijn wensen kenbaar gemaakt had aan ons. En zorg dat je weet wat hij in de toekomst nog van je verwacht. Of je nog bepaalde dingen moet doen voor hem, of namens hem. Maak afspraken, doe beloftes, indien nodig. En tussen al die belangrijke dingen door, ook gewoon genieten van elkaar.
Zet 'm op!
Oke, ik merk dat ik toch even iets recht moet zettenquote:Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef lady-wrb het volgende:
moeilijk is dat allemaal he? ik ken dat: de boosheid dat de wereld gewoon doorgaat, terwijl voor jou de wereld stilstaat. het willen schreeuwen dat het niet eerlijk is dat ze bij albert heijn de vlaggen buiten hangen, terwijl jij ze wel van de muur wil scheuren.
het is allemaal zo onwerkelijk.
en over het feit dat je niet weet hoe en wat over het " einde ".
het klinkt gek, maar je groeit er naar toe. (dat heb ik bij mezelf wel gemerkt)
moeilijk is dat, die situatie tussen jou en je moeder. heb ik ook helaas. mijn moeder en ik hebben elkaar nooit zo begrepen. ik hoop voor jou dat het uiteindelijk beter uitpakt dan het hier gedaan heeft.
ik heb uiteindelijk besloten het contact zo minimaal mogelijk te houden.
maar in ieder geval veel sterkte en wijsheid toegewenst
en met die laatste zin zeg je nou precies wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen.quote:Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, ik merk dat ik toch even iets recht moet zettenIk heb geen 'slechte' relatie met mijn moeder. Helemaal niet zelfs. Maar mijn moeder zit wel zo in elkaar dat werkelijk overal over kan zeiken als ze geen goede zin heeft. Een voorbeeld, ik had vorige week een nieuw toetsenbord gekocht van 15 euro. Komt ze boven, ziet ze dat toetsenbord, en dan begint ze daar over te zeuren. Ik had zo iets van "get real, tis 15 euro, maak je om iets anders druk".
Goed, zaterdagmiddag digitale tv 'aangelegd'. Nu wil ik dat pakketje van 9 euro p.m. erbij, en toen begon ze te zeiken van "belachelijk, er zijn nu al meer zenders dan waar je naar kunt kijken, je bent bijna 3 dagen in de week niet huis (hotel voor werk), de rest van de week ben je savonds 2 uur trainen en daarna zit je achter de pc, en je wil nu ineens 150 tv kanalen hebben?".
Nu heeft ze op zich een puntje natuurlijk, maar punt is meer dat we het hebben over 9 fucking euro, en dat ze daar niet constant over bezig hoeft te blijven. Het is toch zeker mijn geld zeg, en DAT zijn nou exact het soort dingen waar je met haar niet over kunt praten. Met mijn pa dus weer wel, mijn moeder stoort zich aan dat soort dingen enorm, en als ze zich ergens aan stoort gaat ze heel hard praten, doet ze haar zegje en daarna 'wil ze er niets meer over horen'. Dan loopt ze dus weg, maar komt dan wel nog een paar x voorbij en roept dan heel kwaad dat ik eoa iets moet doen, of iets moet opruimen of wat dan ook, gewoon om nog even te kunnen laten merken dat ze kwaad is.
Eigenlijk is dat gewoon een beetje sneu, maar goed, dat is mijn moeder. Nu lijkt het natuurlijk alsof ze een verschikkelijk mens is, maar het tegendeel is waar. Ze doet alles voor me, echt alles, maar wij zien dingen gewoon...anders.![]()
en daar is niets mis mee, zolang je het allebei maar weetquote:Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon een beetje sneu, maar goed, dat is mijn moeder. Nu lijkt het natuurlijk alsof ze een verschikkelijk mens is, maar het tegendeel is waar. Ze doet alles voor me, echt alles, maar wij zien dingen gewoon...anders.![]()
Met mij gaat het goed, met mijn pa ook. Hij moet morgen terug voor bloedonderzoek. Ik heb eerder aangegeven dat er in de weken voor de nieuwe behandeling (die eind deze maand zal zijn) het bloed onderzocht wordt. Daar wordt oa gecontroleerd hoe het met de bloedplaatjes staat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:15 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe gaat het nu met je pa CoolGuy? En niet onbelangrijk: hoe is het met jou?
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:00 schreef KlappernootatWork het volgende:
Dikke duim voor de pa van Coolguy!
Volhouden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |