11 november is toch echt een zaterdag hoorquote:Op maandag 11 september 2006 21:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
11 november is een vrijdag. Dus, nee![]()
oepsquote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef Evertje het volgende:
[..]
11 november is toch echt een zaterdag hoor
quote:Upcoming Rascal dates
October 21st
@Club8
November 18th
@Club8
December 16th
@Club8
Tsjah, ieder derde weekend van de maand hè. As zaterdag dusquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 17:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gestemd![]()
thanks!
Oja, ik vroeg trouwens iets over die collega van je, weet je nog?![]()
Nee?
In je foboquote:
quote:The Killers
Datum: 16 november
Hoofdprogramma: 21:00
Voorprogramma: 20:00
Entree: 19:30
Kosten: 22,50
Voorverkoop vanaf 16 september!
Aha... welke specs wil je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
In je fobo![]()
Hadden jullie niet ff op een ander dagje in Paradiso kunnen draaien? Ik was al bijna bezig met kaartjes bestellen tot ik zag dat het tegelijk met CR is![]()
Mooi, ik ga ook naar LCquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:21 schreef MaJo het volgende:
Oeh London Calling, al iets over bekend?Ik ga dit keer wel tijdig kaartjes kopen. Dat wordt een druk novembermaandje
Kaiser Chiefs, We are Scientists, The Killers, London Calling
Lien, ga jij donderdag eigenlijk mee naar Infadels in Tivoli?
Ja, zullen we naar Lily gaan? Kost toch nietsquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:55 schreef MaJo het volgende:
Oeh Lily Allen, dat lijkt me ook leukMaar dat wordt misschien wel iets teveel ja
Mando Diao inderdaad ook, we gaan toch gewoon?
Hoeveel is het dan? Dat is bijna 4 dagen (met uitzondering van de 11de) achter elkaar naar concertenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, zullen we naar Lily gaan? Kost toch niets![]()
![]()
Nee, laat maar. Zie post boven je. Beetje veel voor zo'n artieste. Ik had bovenzaal ¤7,50 verwacht. Maar nee, mevrouw moest in de top 40, hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel is het dan? Dat is bijna 4 dagen (met uitzondering van de 11de) achter elkaar naar concerten
In Engeland doet ze een tourtje met NYPC..neemt ze die niet ff mee..quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef lienelien het volgende:
oh en 10 november wil ik ook wel naar Lily Allen
Best leuke combiquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohnee, hier was het
[..]
In Engeland doet ze een tourtje met NYPC..neemt ze die niet ff mee..![]()
Dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien
..al vind ik het wel de minst aantrekkelijke van de opties![]()
Dans Le Rock en Poptrash? Of watisser in de Melkweg?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Onder meer Paradiso en Melkweg, uiteraard
ojaquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
OK Go
Maar dat is natuurlijk niet zo laat af..
Je kan altijd nog naar Sufjan toequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel is het dan? Dat is bijna 4 dagen (met uitzondering van de 11de) achter elkaar naar concerten
Sufjan Stevens is ook leuk ja, maar de 11de kan ik echt niet want dan heb ik een verjaardag. Wat dat betreft zijn de concerten er perfect omheen geplandquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Evertje het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar Sufjan toe
Als ik in de toekomst geld heb zorg ik voor nog een huisje in A''dam ofzo, met helicopterplatform zodat ik lekker snel naar en van Limburg kan reizen![]()
Volgens mij kan je na 2 van die 3 wel bij mij slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sufjan Stevens is ook leuk ja, maar de 11de kan ik echt niet want dan heb ik een verjaardag. Wat dat betreft zijn de concerten er perfect omheen gepland![]()
Ik baal nu ook wel dat ik niet meer in Amsterdam woon, wel zo handig als je drie concerten achter elkaar hebt
In ieder geval We are Scientists op 13 november en als het lukt the Killers op de 16e. Mando Diao was dacht ik op de 22ste? En wanneer was London Calling nou? Lekker verwarrendquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Volgens mij kan je na 2 van die 3 wel bij mij slapen![]()
Trouwens, naar welke concerten gaan wij nou eigenlijk allemaal en wanneer?
Ja, ik ben het ook even allemaal kwijtquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
In ieder geval We are Scientists op 13 november en als het lukt the Killers op de 16e. Mando Diao was dacht ik op de 22ste? En wanneer was London Calling nou? Lekker verwarrend
Of het Leidseplein oversteken naar Paradiso, Dans Le Rock...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ojaNou, kan je daarna mooi tram 17 pakken naar CR
![]()
Waar is nog niets over bekend?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, nog niets over bekekend volgens mij. Zal wel snel komen
Misschien weet LMK iets via zijn inside contacten?
Het programma van London Callingquote:Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Waar is nog niets over bekend?
Louiequote:
Oeh ¡Forward, Russia! zou geweldig zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Louie
¡Forward, Russia! (niet 100% zeker)
The Klaxons
The Bees Sound Selection
Fortune drive
Bromheads Jacket
Boy Kill Boy
Maar dat is toch nooit van beide dagen? Komt nog veel bij denk ikquote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Louie
¡Forward, Russia! (niet 100% zeker)
The Klaxons
The Bees Sound Selection
Fortune drive
Bromheads Jacket
Boy Kill Boy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |