11 november is toch echt een zaterdag hoorquote:Op maandag 11 september 2006 21:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
11 november is een vrijdag. Dus, nee![]()
oepsquote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef Evertje het volgende:
[..]
11 november is toch echt een zaterdag hoor
quote:Upcoming Rascal dates
October 21st
@Club8
November 18th
@Club8
December 16th
@Club8
Tsjah, ieder derde weekend van de maand hè. As zaterdag dusquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 17:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gestemd![]()
thanks!
Oja, ik vroeg trouwens iets over die collega van je, weet je nog?![]()
Nee?
In je foboquote:
quote:The Killers
Datum: 16 november
Hoofdprogramma: 21:00
Voorprogramma: 20:00
Entree: 19:30
Kosten: 22,50
Voorverkoop vanaf 16 september!
Aha... welke specs wil je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
In je fobo![]()
Hadden jullie niet ff op een ander dagje in Paradiso kunnen draaien? Ik was al bijna bezig met kaartjes bestellen tot ik zag dat het tegelijk met CR is![]()
Mooi, ik ga ook naar LCquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:21 schreef MaJo het volgende:
Oeh London Calling, al iets over bekend?Ik ga dit keer wel tijdig kaartjes kopen. Dat wordt een druk novembermaandje
Kaiser Chiefs, We are Scientists, The Killers, London Calling
Lien, ga jij donderdag eigenlijk mee naar Infadels in Tivoli?
Ja, zullen we naar Lily gaan? Kost toch nietsquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:55 schreef MaJo het volgende:
Oeh Lily Allen, dat lijkt me ook leukMaar dat wordt misschien wel iets teveel ja
Mando Diao inderdaad ook, we gaan toch gewoon?
Hoeveel is het dan? Dat is bijna 4 dagen (met uitzondering van de 11de) achter elkaar naar concertenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, zullen we naar Lily gaan? Kost toch niets![]()
![]()
Nee, laat maar. Zie post boven je. Beetje veel voor zo'n artieste. Ik had bovenzaal ¤7,50 verwacht. Maar nee, mevrouw moest in de top 40, hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel is het dan? Dat is bijna 4 dagen (met uitzondering van de 11de) achter elkaar naar concerten
In Engeland doet ze een tourtje met NYPC..neemt ze die niet ff mee..quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef lienelien het volgende:
oh en 10 november wil ik ook wel naar Lily Allen
Best leuke combiquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohnee, hier was het
[..]
In Engeland doet ze een tourtje met NYPC..neemt ze die niet ff mee..![]()
Dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien
..al vind ik het wel de minst aantrekkelijke van de opties![]()
Dans Le Rock en Poptrash? Of watisser in de Melkweg?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Onder meer Paradiso en Melkweg, uiteraard
ojaquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
OK Go
Maar dat is natuurlijk niet zo laat af..
Je kan altijd nog naar Sufjan toequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel is het dan? Dat is bijna 4 dagen (met uitzondering van de 11de) achter elkaar naar concerten
Sufjan Stevens is ook leuk ja, maar de 11de kan ik echt niet want dan heb ik een verjaardag. Wat dat betreft zijn de concerten er perfect omheen geplandquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Evertje het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar Sufjan toe
Als ik in de toekomst geld heb zorg ik voor nog een huisje in A''dam ofzo, met helicopterplatform zodat ik lekker snel naar en van Limburg kan reizen![]()
Volgens mij kan je na 2 van die 3 wel bij mij slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sufjan Stevens is ook leuk ja, maar de 11de kan ik echt niet want dan heb ik een verjaardag. Wat dat betreft zijn de concerten er perfect omheen gepland![]()
Ik baal nu ook wel dat ik niet meer in Amsterdam woon, wel zo handig als je drie concerten achter elkaar hebt
In ieder geval We are Scientists op 13 november en als het lukt the Killers op de 16e. Mando Diao was dacht ik op de 22ste? En wanneer was London Calling nou? Lekker verwarrendquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Volgens mij kan je na 2 van die 3 wel bij mij slapen![]()
Trouwens, naar welke concerten gaan wij nou eigenlijk allemaal en wanneer?
Ja, ik ben het ook even allemaal kwijtquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
In ieder geval We are Scientists op 13 november en als het lukt the Killers op de 16e. Mando Diao was dacht ik op de 22ste? En wanneer was London Calling nou? Lekker verwarrend
Of het Leidseplein oversteken naar Paradiso, Dans Le Rock...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ojaNou, kan je daarna mooi tram 17 pakken naar CR
![]()
Waar is nog niets over bekend?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, nog niets over bekekend volgens mij. Zal wel snel komen
Misschien weet LMK iets via zijn inside contacten?
Het programma van London Callingquote:Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Waar is nog niets over bekend?
Louiequote:
Oeh ¡Forward, Russia! zou geweldig zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Louie
¡Forward, Russia! (niet 100% zeker)
The Klaxons
The Bees Sound Selection
Fortune drive
Bromheads Jacket
Boy Kill Boy
Maar dat is toch nooit van beide dagen? Komt nog veel bij denk ikquote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Louie
¡Forward, Russia! (niet 100% zeker)
The Klaxons
The Bees Sound Selection
Fortune drive
Bromheads Jacket
Boy Kill Boy
Wie? Bnann, Richie?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef Love Mae King het volgende:
Infadels hebben te hard gedanst op Dans Le Rock:
(bron: www.infadels.co.uk)
Ow. Ow. Ow. Well, I guess it was only a matter
of time but lo and behold I've finally ended up
on crutches. Yup - after a lamping show
at the Paradiso I managed to dislocate my leg
in a rather alarming fashion. After some Ray
Mears stlye knee surgery i'm back and hobbling
and the show rolls on.
(...)
Richiequote:
Jouw schuld!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
RichieEn ja, ik heb met hem staan dansen
Ik voel me wel schuldig jaquote:
Zal wel niet, maar aangezien hij met me heeft staan dansen ga je het je wel afvragen jaquote:
Ach, ik ben ook wel eens bijna geslipt op de Paradisovloerquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal wel niet, maar aangezien hij met me heeft staan dansen ga je het je wel afvragen ja
Die doet het nietquote:Op donderdag 21 september 2006 23:26 schreef berc het volgende:
[afbeelding]
ik ook
oe volgende rascal ben ik jarig![]()
Maar 1 echte toch? Er is ook een avond waarbij alle Club8 dj's gaan draaien, maar dan draaien ze denk ik maar een half uurtje.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die doet het niet![]()
De eerstvolgende? er zijn er in october namelijk 2
Nee, ook een HalloweenRascal!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:32 schreef MaJo het volgende:
Wat ik zei dusMaar je bent de 21ste jarig berc? Dat gaan we vieren
Echt?quote:Op zondag 24 september 2006 03:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ook een HalloweenRascal!
Jaaahhh, gratis bieeeeerrr
Ja, heb ik op de MySpace gezienquote:Op zondag 24 september 2006 03:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt?Daar gaan we heeeeeeen!
Ja echt wel
quote:9/20/2006 8:28 PM
Upcoming Rascal dates
October 6th - Part of a Club8 showcase night
@Club8
October 21st CLUB RASCALLOWEEN
@Club8
26th October - DJ Set @ POPTRASH 1st Yr Birthday
@The Melkweg
November 18th CLUB RASCAL
@Club8
December 16th CLUB RASCAL X-mas Party
@Club8
Club8 address-
Club8 (top floor), Admiraal De Ruijterweg 56 B. Amsterdam.
Trams 12, 13, 14, 7 go near or close by.
i've edited it for you, so santina and I aren't the only ones who turn up looking silly
Je bent lekker bezigquote:Op zondag 24 september 2006 03:41 schreef lienelien het volgende:
Oja, maar dat si dan toch maar één, idd
en dan ben je..?quote:Op zondag 24 september 2006 03:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent lekker bezigOeh dan doe ik mijn stippeltjesjurk aan
![]()
Jaquote:
Ja, om het maar in de Indie-sfeer te houden, dusquote:Op zondag 24 september 2006 04:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaIk zei het alleen maar omdat jij over Lily Allen jurkjes begon
hear hear!quote:Op zondag 24 september 2006 04:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
En omdat er anders toch altijd wel een excuus is om veel te korte, strapless jurkjes aan te doen![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, dit topic begint weer interessant te worden, lees ik
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, dit topic begint weer interessant te worden, lees ik
![]()
Ja Newbie, doe maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]Wanneer ga jij nou eens mee naar Rascal newbie? Dan maken we er dan een kleine abri-reünie van
Daar zijn de meningen over verdeeld, denk ik..ikzelf vind dat altijd wel fijn, beetje Alter Ego, The Egg, Justice..quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:21 schreef Love Mae King het volgende:
vraag aan de indiediscobezoekers:
Willen jullie meestal op z'n avond alleen maar de indiehits/numers horen? In hoeverre zijn jullie daar flexibel in? Wat denken jullie bijvoorbeeld over een (tijdelijke) crossover naar de ruigere, rauwere elektro later op de avond? Of vette dance remixen van indienummers?
ben ik gewoon benieuwd naar.
Trek jij volgende keer lekker zelf Teun de dansvloer op, dan zet ik wel een lekker electro plaatje op :-)quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:31 schreef lienelien het volgende:
Als je nou voor de afwisseling gewoon Teun even de vloer op stuurt![]()
okéquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:50 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Trek jij volgende keer lekker zelf Teun de dansvloer op, dan zet ik wel een lekker electro plaatje op :-)
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:32 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het zelf wel het leukste om de indiehits te horen maar afgewisseld met een beetje electro kan dat bestRemixes vind ik meestal verschrikkelijk, vooral de Banquet en When the sun goes down versie van James
Echt ontzettend zonde.
quote:En draai nou een keer Beatles
Dat blondje, weetjewelquote:Ervan uitgaande dat Teun de andere Dans le Rock dj is wil ik wel met Love Mae King dansen
Wat? Je bent het toch met me eens? Niets is zo erg als een lekker indienummer dat verkracht wordtquote:
Ga jij nou eens een keer naar the Beatles luisterenquote:![]()
Ja dan ga ik zeker voor LMKquote:Dat blondje, weetjewel![]()
jazekerwel. de 'quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat? Je bent het toch met me eens? Niets is zo erg als een lekker indienummer dat verkracht wordt
jaja, dat doe ik al. tíjdenquote:Ga jij nou eens een keer naar the Beatles luisteren![]()
ja, sliiiijjjmquote:Ja dan ga ik zeker voor LMK![]()
![]()
Ja ok, Beatles zal ik eens draaien. Maar is zo lastig, d'r zit eigenlijk niet genoeg bas in die oude producties om in een grote zaal te draaien...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:32 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het zelf wel het leukste om de indiehits te horen maar afgewisseld met een beetje electro kan dat bestRemixes vind ik meestal verschrikkelijk, vooral de Banquet en When the sun goes down versie van James
Echt ontzettend zonde. Ik hoorde vorige week wel een vette remix van Take me Out, soort electro versie en dat was wel cool
En draai nou een keer Beatles
En System of a down mag van mij ook hoor
Ik hou ook wel van de wat hardere muziek, Nirvana enzo.
Ervan uitgaande dat Teun de andere Dans le Rock dj is wil ik wel met Love Mae King dansen
En Come Together? Eén en al bas, alleen wel een beetje moeilijk dansbaar. Helter Skelter wil ik nog graag eens op dansenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja ok, Beatles zal ik eens draaien. Maar is zo lastig, d'r zit eigenlijk niet genoeg bas in die oude producties om in een grote zaal te draaien...
Dealquote:In ieder geval staat één ding vast: volgende keer MaJo en LMK op de dansvloer :-)
.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:32 schreef MaJo het volgende:
Wat ik zei dusMaar je bent de 21ste jarig berc? Dat gaan we vieren
dan moet je eerst even verdubbelen in gewicht, en je haar laten groeienquote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef berc het volgende:
[..]
hehe dus het word een toch een halloween rascal![]()
nu moet ik wel als jack white![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |