Ja ben ik het mee eens inderdaad, nouja we laten t aan de baas over.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef k_man het volgende:
OK, tnx.
Ik vind het zelf wel een twijfelgevalletje hoor. Het is niet even het contrast verhogen of een storende lantaarnpaal er uit soepen of zoiets. De hele essentie van jouw foto is gemaakt door middel van Photoshop.
In mijn beleving zijn de bewerkingen die zijn toegestaan de bewerkingen die ervoor zorgen dat de foto net dat beetje beter eruit ziet. Dat de foto áf is. Zonder die bewerkingen was zo'n foto ook wel leuk geweest, maar ietsje minder gelikt. Bij jouw foto ligt dat toch anders. Die is niet een beetje verfraaid, die had zonder photoshop niet eens aan het thema voldaan.
Zonder. Erik heeft zich nog beklaagd dat de verf maar niet onder z'n nagels uit te krijgen was.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef MotionMan0 het volgende:
foto nr1, is die hand geverfd met of zonder computer?
Ik meen me een opmerking over "verf zit nog onder mijn nagels" te herinneren, waardoor in ieder geval de indruk wordt gewekt dat het om echte verf gaat. Wellicht dat Tha_Erik dat nog even kan bevestigen / ontkrachten??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef MotionMan0 het volgende:
foto nr1, is die hand geverfd met of zonder computer?
You're right. Omdat je ook al over die nagels begon wist ik al dat mijn geheugen geen spelletje met me speeldequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef k_man het volgende:
Erik heeft dat al toegelciht: hand geschilder en de tuin in met een spotje en twee stukken bordkarton.
Misschien hele domme vraag hoor (quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef MotionMan0 het volgende:
naar aanleiding van een email van phoenixx even uitleg over mijn foto
[afbeelding]
eerlijk gezegd is de schaduw gemaakt door het deel waar de schaduw is donkerder te maken (photoshop), heel simpel dus. geen gekloot met 1000 spiegels of andere personen die op mij lijken dus:P
ik hoop dat dit niet te ver gaat m.b.t de regels? Zo ja dan moet ik iets nieuws verzinnen
gewoon een nieuwe sturen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef MotionMan0 het volgende:
gooi mn inzending maar weg, één dezer dagen kom ik wel met een nieuwe inzending
Ik wil het echt graag weten...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef MotionMan0 het volgende:
gooi mn inzending maar weg, één dezer dagen kom ik wel met een nieuwe inzending
wat hij zegt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
gewoon een nieuwe sturen.
dan word hij vervangen![]()
gezicht selecteren.quote:
echt rete irritant man die kloons van je...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:53 schreef PKfotografie het volgende:
thanx voor het plaatsen van mijn foto
Daar word ik voor betaald ben ik voor aangenomen hè?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:53 schreef PKfotografie het volgende:
thanx voor het plaatsen van mijn foto
precies, zo simpel als datquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gezicht selecteren.
selectie spiegelen
selectie donkerder maken (aan de andere kant van de foto)
opslaan en invoeren. (gokje)
Maar waarom zeg je dat dan niet in die 'uitleg-post' van je?? Aangezien iedereen het zich afvroeg geloof ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
precies, zo simpel als dat
heb net een nieuwe gemaaktHDR fotografie mocht toch? anders gebruik ik de normale
achteraf inderdaad compleet onduidelijk, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dat dan niet in die 'uitleg-post' van je?? Aangezien iedereen het zich afvroeg geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |