Dat dus jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:01 schreef Stansfield het volgende:
[..]
volgens mij omdat ze 1 gril speciaal voor die burger moesten houden, en de mc rib te weinig verkocht werd. Diezelfde gril gebruiken ze nu voor de tasty feast en qp. Dus omzet was gewoon de reden.
Big Tasty sausquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Weet al iemand hoe die saus van de bigtasty heet?
Ja, net als de mad-saus zeker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Nee, alle sausjes worden speciaal voor/door McD gemaakt.
Ik vind dat die van de mac écht heel anders smaakt.quote:
McKroket: mosterd-mayonaise...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef Xuavis het volgende:
[..]
McChicken: eggless sandwich sauce
Kroket: Kroket saus/mosterd-mayonaise saus (één van de twee, ik weet alleen niet zeker welke juist is)
Hoezo moeilijk doen?! Je weet neem ik aan dat er geloven zijn waarbij mensen bijvoorbeeld wel varkensvlees mogen eten, maar geen rundvlees, of mensen die alles aan vlees mogen eten behalve varkensvlees (omdat het varken een onrein dier is). Dus het lijkt me nogal logisch dat ze een mcRib dan op een andere plaat bakken dan de rest van de burgers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:04 schreef Xuavis het volgende:
Nederlands doen altijd moeilijk over dat soort dingen![]()
![]()
Maar het klopt welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:04 schreef Xuavis het volgende:
Ik heb een keer gehoord dat de McRib niet meer verkocht wordt in Nederland omdat er op de McRib varkensvlees zit en op de andere burgers rundvlees. Dit zou dus niet allebei op dezelfde grill gemaakt mogen worden en daarom is de McRib afgeschaft.
Dit is enkel een gerucht die ik ooit eens vernomen heb, dus niet met 100% zekerheid. Het zou opzich wel logisch zijn. Nederlands doen altijd moeilijk over dat soort dingen![]()
![]()
Tuurlijk zijn die mensen er, maar ik vind het moeilijk doen om de McRib af te schaffen om die paar mensen daarmee te helpen. En diezelfde mensen kunnen ook kippenvlees nemen inplaats van rundvlees waar misschien een beetje vet van het varkensvlees doorheen zit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk doen?! Je weet neem ik aan dat er geloven zijn waarbij mensen bijvoorbeeld wel varkensvlees mogen eten, maar geen rundvlees, of mensen die alles aan vlees mogen eten behalve varkensvlees (omdat het varken een onrein dier is). Dus het lijkt me nogal logisch dat ze een mcRib dan op een andere plaat bakken dan de rest van de burgers.
Bedenk je eens dat je een noten allergie hebt (geen brood etc) en je vriendin gooit pesto door je salade... dat zul je niet echt grappig vinden waarschijnlijk...
Dan eten "die mensen" maar lekker een McChicken ofzo.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk doen?! Je weet neem ik aan dat er geloven zijn waarbij mensen bijvoorbeeld wel varkensvlees mogen eten, maar geen rundvlees, of mensen die alles aan vlees mogen eten behalve varkensvlees (omdat het varken een onrein dier is). Dus het lijkt me nogal logisch dat ze een mcRib dan op een andere plaat bakken dan de rest van de burgers.
Bedenk je eens dat je een noten allergie hebt (geen brood etc) en je vriendin gooit pesto door je salade... dat zul je niet echt grappig vinden waarschijnlijk...
Ze willen wel een Quater Pounder maken zonder ui en kaas maar niet met tomaatquote:Op maandag 17 juli 2006 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet? wat is dat nou weer voor een onzin? belachelijk...
edit: ow wacht... je bedoeld dat ze geen tomaat aan je Quater Pounder willen toevoegen? Nee dat klopt inderdaad... heeft te maken met voorraden.
Maar ze willen je burger toch wel maken zonder tomaat en ui toch?
de McNeequote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef kruimel_20 het volgende:
is er behalve salades bij de MAC nog een vegetarisch alternatief?
De Groenteburger...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef kruimel_20 het volgende:
is er behalve salades bij de MAC nog een vegetarisch alternatief?
Ow je mag best een varkenslapje eten hoor... Ik ben nog nooit een moslim of een jood tegen gekomen die dat niet accepteerd. Alleen eten zij het zelf niet. En aangezien 'de rest' te weinig McRibs at is een extra grill voor het McRib vlees niet rendabel...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan eten "die mensen" maar lekker een McChicken ofzo.
Toch te belachelijk voor woorden dat heel de westerse wereld geen varkenslapje meer kan eten omdat een bepaalde minderheid dat als kannibalisme ervaart
Ow 'vroeger' zat de McChicken saus in een blauwe tube...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:37 schreef Xuavis het volgende:
[..]
En over die chicken saus, nog steeds die witte saus uit de groene tube die een lekker frisse smaak geeft samen met sla en een chicken premium pattie op een heerlijk qp broodje.
ja hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn er ergens nog kortingsbonnen voor de Mc uit te printen?
leef jij ook nog?quote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow je mag best een varkenslapje eten hoor... Ik ben nog nooit een moslim of een jood tegen gekomen die dat niet accepteerd. Alleen eten zij het zelf niet. En aangezien 'de rest' te weinig McRibs at is een extra grill voor het McRib vlees niet rendabel...
Teriyaki, maken ze die dan al?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef jpg97 het volgende:
Iemand al de teriy...tera.. die japanse mcchicken al geprobeerd?
geldigheidsduur was niet gespecificeerd in de vraag...quote:
volgens mij werken de meeste Mac filialen met uitzendbureau's ik dacht randstad als ik me niet vergist? En de kokos shake zuigt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hehe, het is niet echt het topic ervoor, maar weet iemand hoeveel je bij de mac verdiend als je 16 bent?
Ohja: chicken nuggets met zoetzure saus
Dat ligt er een beetje aan wat voor een mc je hebt... een mc restaurant van McDonalds Nederland kan inderdaad best werken met een uitzendbureau. Maar mijn ervaring is dat Franchisenemers meestal werken met 'eigen' medewerkers.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij werken de meeste Mac filialen met uitzendbureau's ik dacht randstad als ik me niet vergist? En de kokos shake zuigt.
Ja vanaf gister hadden ze die nieuwe...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Teriyaki, maken ze die dan al?
Ik had vandaag en gister moeten werken maar ik ben ziek thuis, morgen heb ik weer kans om hem te proeven
Waar kun je die krijgen?quote:
Deutschland.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:42 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Waar kun je die krijgen?
Té hete shit.quote:
Vanaf 3 juli heeft McDonald's weer 6 producten voor je in de aanbieding!quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:53 schreef Klonk het volgende:
ik heb echt geen flauw idee wat er bij de Nederlandse Mc in de aanbieding is, maar van de Duitse Mc weet ik het precies.
Die ik weer moet betalenquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:23 schreef Popples het volgende:
ik ga maar eens naar duitsland om die mc flurry solero te proeven hoor![]()
Dat krijg je met al die formule's. Anyway, eggless sandwich saus kan het best getypeerd worden als zoete mayonaise. mckroket zit mosterd mayonaise op. Big Tasty saus heeft iets weg van bbq saus. Big mac saus.... tja.. weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Big Tasty saus![]()
hb/cb/qp: mosterd, ketchup
Tasty: Big Tasty Sauce
Big Mac: Big Mac Sauce
Fish'Filet: Tartare Sauce
Happy fish: ketchup
McFeast: Mosterd,ketchup, eggless sandwich sauce
McChicken: eggless sandwich sauce
McChicken saté: Satésaus
Kroket: Kroket saus/mosterd-mayonaise saus (één van de twee, ik weet alleen niet zeker welke juist is)
Groenteburger: eggless sandwich sauce
Tegenwoordig verkopen ze groenteburgers gewoon weer hoor, bij de meeste filialenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:31 schreef TheWock het volgende:
Het valt mij op dat veel mcdonalds restaurants vergeten om loempia dip saus bij de loempia's te doen. Dit is best vervelend want 5 minuten nadat de loempia's uit het vet komen, zijn ze zacht en zijn ze echt smerig. Met de saus erbij valt het nog wel te doen.
Verder komen binnenkort de bitterballen weer terug voor een korte duur. Van oorsprong was de bedoeling om de bitterballen de gehele vakantie te doen, echter heeft men het 'bitterballen seizoen' in tweeen gesplitst en de loempia's tussen beide periodes gedaan. Reden hiervoor is dat de loempia's meer aansluiten bij de chineze weken (chicken sate).
Als laatste is het de moeite waard voor de groenteburger fanaten om aan de kassa te vragen of ze de groenteburger nog verkopen. Sommige restaurants hebben, toen het bekend werd dat de groenteburger weer wegging, grote voorraden groenteburgers ingekocht.
ik zal het de volgende keer eens vragen bij de mac in de buurt...quote:De Groenteburger is uit het assortiment omdat het product veel te weinig
werd verkocht. Wij hebben voor de vegetarische producten altijd een aparte
frituur gehad, zodat het product niet met andere vleesproducten gebakken
werd. Helaas konden we dit niet langer waarborgen en hebben we moeten
besluiten de Groenteburger uit het assortiment te halen.
Er zijn op dit moment geen concrete plannen voor een nieuwe burger.
Wanneer is dit gestuurd? Ik weet dat ze inderdaad een tijd uit het assortiment zijn geweest, maar volgens mij hebben ze n.a.v. érg veel klachten ze toch weer teruggedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:01 schreef kruimel_20 het volgende:
Ik had gemailt hoe het zat met de groenteburger :
[..]
ik zal het de volgende keer eens vragen bij de mac in de buurt...
De loempia's zijn vegetarischquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:40 schreef kruimel_20 het volgende:
Vorige week...
vind het ook raar dat er helemaal geen alternatief is... op de salades na...
Zoek de Breezah!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Is deze niet leuk voor in de OP?.
Ja, die moet ik ook nog eens proberen. Hebben ze er ook stroop bij?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb er vanochtend een vroege lunch genuttigd en gelukkig was ik nog net op tijd voor de pancakes...
Goh, wat zijn die dingen lekker zeg!![]()
![]()
Jaaaaaaaaa! De echte nog wel! Of jam, maar ik ga toch altijd voor de stroop!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:06 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja, die moet ik ook nog eens proberen. Hebben ze er ook stroop bij?
valt allemaal wat tegen, alleen de los scharfos en die milkshake is lekker, de rest is goed te doen maar niet echt superbijzonder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:19 schreef VinoTinto het volgende:
Duitsland![]()
Dit ziet er wel lekker uit zeg:
[afbeelding]
Links: Knusprig frittierte Kartoffelstücke mit Sour Cream Dip
Rechts: 4 knusprig panierte Jalapeños mit Frischkäsefüllung
En dit:
[afbeelding]
Links: Milcheis mit exotischem Frucht-Topping
Midden: Saftiger Rührkuchen mit Zitronenfüllung
Rechts: 0,5 l Milchshake mit Maracuja- und Pfirsichgeschmack
![]()
[afbeelding]
Links: Mit saftigem Rindfleisch, Jalapeños, Salat, frischen Tomaten, Cheddarkäse, Bacon und feuriger Mexiko-Sauce
Midden: Fladenbrot mit Rindfleisch-Gemüse-Patty, Cheddarkäse, Salat, pikanter Salsa und Sauerrahm-Sauce
Rechts: Mit saftigem Rindfleisch, Jalapeños, Salat, frischen Tomaten, Cheddarkäse und feuriger Mexiko-Sauce
Voor superbijzonder ga je toch ook niet bij de mac eten? "t lijkt mij best lekker, en 't is weer eens wat anders dan het standaard mcspulquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
valt allemaal wat tegen, alleen de los scharfos en die milkshake is lekker, de rest is goed te doen maar niet echt superbijzonder.
Die is er nog maar een paar dagen geloof ik... die Chineze weken zijn tot en met zondag...quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:33 schreef Stansfield het volgende:
Zal woensdag eens informeren over nieuwe burgers en acties.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Is deze niet leuk voor in de OP?.
De Chinese weken zijn voorbij, de huidige Euroknallers blijven gehandhaaft en er is een nieuwe Mannenburger. De Chicken Mythic. Met een grotere Chicken dan normaal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:32 schreef oCe het volgende:
...en wat gaan we na de chineze weken krijgen? nieuwe specials? nieuwe euroknallers? anybody?
Mag officieël niet. De ene Mc maakt hem je wel terwijl de andere Mc het niet doet en naar de regels wijst...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kun je toch wel om vragen, of doen ze dat niet?
Je bedoelt de kleine McKroketten?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef Woe het volgende:
weet iemand of de McBitterballen nog terugkomen?
is die ook al in Nederland te krijgen? Want ik neem nu altijd een Mcflurry met M&M'squote:Op maandag 14 augustus 2006 21:37 schreef kruimel_20 het volgende:
gister in denemarken de mc flurry solero opmjammie
en de ceaser salade is ook lekker
M&M, Crunch & Rolo alleenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is die ook al in Nederland te krijgen? Want ik neem nu altijd een Mcflurry met M&M's![]()
waaarquote:
Ik bestel hem tegenwoordig zonder saus, en doe er dan zelf BBQ saus opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:01 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik ben verliefd geworden op die McChicken.. ! Niet die Teriaki.. maar die gewone..
Wat een ongelofeloos heerlijk gerechtje zeg.. damn!
Te laat, vanaf gister niet meer te krijgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef Heidi- het volgende:
[..]
waaar, waaaaaaar, waaaaaaaaaaaaaaaaaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |