abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39688327
Gisteren was er natuurlijk weer een aflevering van barend en van dorp op tv, daar speculeerde ze over het feit dat Buffon net zo´n verrader zou zijn als c. Ronaldo, ik meen henk zei:" Moeten wij buffon net zo minachten als Ronaldo omdat Buffon het spel stillegt puur om gelijk te halen"?

Mijn mening hierover is dat als je ziet dat een speler zo wordt toegetakeld, Buffon er goed aan heeft gedaan de grensrechter te waarschuwen.

Wat vinden jullie?
  maandag 10 juli 2006 @ 13:35:45 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39688454
Ik vind het goed dat Barend en Van Dorp eindelijk eens gestopt zijn. Wat een hoop zaagsel hebben die twee soms in hun hoofd.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_39688522
Ik vind het raar dat de grensrechter er niets van gezien heeft totdat Buffon hem er op wees.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39688548
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:35 schreef Falco het volgende:
Ik vind het goed dat Barend en Van Dorp eindelijk eens gestopt zijn. Wat een hoop zaagsel hebben die twee soms in hun hoofd.
Ik begrijp eerlijk gezegt ook niet hoe ze in godsnaam op tv durfen te zeggen dat matterazi racistisch zou hebben gesproken, helaas is enige objectiviteit niet te bespeuren...
pi_39688571
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gisteren was er natuurlijk weer een aflevering van barend en van dorp op tv, daar speculeerde ze over het feit dat Buffon net zo´n verrader zou zijn als c. Ronaldo, ik meen henk zei:" Moeten wij buffon net zo minachten als Ronaldo omdat Buffon het spel stillegt puur om gelijk te halen"?

Mijn mening hierover is dat als je ziet dat een speler zo wordt toegetakeld, Buffon er goed aan heeft gedaan de grensrechter te waarschuwen.

Wat vinden jullie?
C. Ronaldo zeurt om het zeuren.
Buffon zeurt, omdat hij geljik heeft.
pi_39688583
het was toch ook een terechte rode kaart? idiote actie.
pi_39688601
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind het raar dat de grensrechter er niets van gezien heeft totdat Buffon hem er op wees.
Idd, ik denk dat het misschien een beetje gedoogd is ten opzichte van zidane?
pi_39688623
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef Robar het volgende:

[..]

C. Ronaldo zeurt om het zeuren.
Buffon zeurt, omdat hij geljik heeft.
Vind ik ook, maar volgens bvd moet buffon zich nu diep gaan schamen dat ie het in zijn hoofd haalt gelijk te halen
pi_39688626

als we toch aan het matennaaien zijn; ik vind het linkerbeen van Materazzi tot 2 keer toe een nogal "rare" beweging maken, wat jullie?
pi_39688674
Buffon ging gewoon zijn gelijk halen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:44:00 #11
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39688733
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]

als we toch aan het matennaaien zijn; ik vind het linkerbeen van Materazzi tot 2 keer toe een nogal "rare" beweging maken, wat jullie?
ik mag toch hopen dat je een grapje maakt?
En je bedoelt dus ook een kaart voor materazzi?
  maandag 10 juli 2006 @ 13:44:31 #12
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_39688750
quote:
[afbeelding]

Ik denk dat als iemand jou op de borst beukt dat je niet volledig bezigbent met hoe je linkerbeen zich gedraagt.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_39688806
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ik mag toch hopen dat je een grapje maakt?
En je bedoelt dus ook een kaart voor materazzi?
ik bedoel niets, alleen dat de zwaaibeweging naar boven van het linkerbeen nogal onnatuurlijk aandoet, en het ook erg toevallig is dat z'n linkerbeen vervolgens achter zidanes rechterbeen komt.

Als je C. Ronaldo zou heten, zou je bij de scheidsrechter verhaal gaan halen.
pi_39688809
Buffon had volkomen gelijk,maar op een of andere manier gun ik het zidane niet om zo ten onder te gaan
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_39688863
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar volgens bvd moet buffon zich nu diep gaan schamen dat ie het in zijn hoofd haalt gelijk te halen
C. Ronaldo zeurt sowieso wel, of het nu wel of niet een overtreding was van Rooney. Daarbij is het wel zijn teamgenoot!!!!

Zidane is niet de teamgenoot van Buffon en de overtreding was veel duidelijker en veel erger.

Buffon hoor je nooit, hij zag dit en is terecht van de kaart en boos en gaat verhaal halen.

Ronaldo zeurt echt overal en altijd om een kaart, ook al heeft hij helemaal niets gezien en dat is nu net het grote verschil.

Buffon hoeft zoch dus helemaal niet te schamen, pure onzin.
Ik heb Buffon trouwens niet om een kaart zien vragen, hij heeft alleen maar de scheidsrechter/grensrechter verwittigd.
pi_39688864
quote:
[afbeelding]

ik zie hooguit 1 rare beweging en dat komt doordat Matterazzi achteruit gekopt wordt. Ik ben wel benieuwd wat ie nou gezegd heeft want gezien de lengte van de carriere van Zidane moet ie toch al bijna alles wel al gehoord hebben. En als je zo reageert terwijl je al op een paar meter staat zegt mij genoeg over het hoogstaand beledigingsniveau van de uitspraak.
het zal wel over zijn moeder, vrouw of kinderen gaan ofzo.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:49:05 #17
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39688900
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik bedoel niets, alleen dat de zwaaibeweging naar boven van het linkerbeen nogal onnatuurlijk aandoet, en het ook erg toevallig is dat z'n linkerbeen vervolgens achter zidanes rechterbeen komt.

Als je C. Ronaldo zou heten, zou je bij de scheidsrechter verhaal gaan halen.
Hij valt volgens mij gewoon zoals ieder ander hoor, maar dat had zidane moeten doen ja, zeggen dat het niet verdient was en dat materazzi rood moet hebben
  maandag 10 juli 2006 @ 13:50:07 #18
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_39688932
quote:
[afbeelding]

maar ik vraag me inderdaad af wat die materazzi allemaal gezegd en gezuigd moet hebben voordat een ervaren sterspeler als zidane zoiets doet.
materazzi gaat wat mij betreft ook niet vrijuit. maar helaas is dat toch niet meer te achterhalen
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:50:22 #19
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39688937
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef Double-Helix het volgende:
Buffon had volkomen gelijk,maar op een of andere manier gun ik het zidane niet om zo ten onder te gaan
Helaas doet zidane het toch echt zelf allemaal.
Het was een grote speler, maar een grote speler staat ook onder grote druk, hij bewees dat hij het niet aankon, en een reactie van materazzi was de druppel, heel triest om je zo te laten leidden door emotie in het veld....
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:51:28 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39688976
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef MadMarine het volgende:

[..]

maar ik vraag me inderdaad af wat die materazzi allemaal gezegd en gezuigd moet hebben voordat een ervaren sterspeler als zidane zoiets doet.
materazzi gaat wat mij betreft ook niet vrijuit. maar helaas is dat toch niet meer te achterhalen
Ik vraag het me ook af, maar het lijkt erop dat
Materazzi: van doe eens normaal
Zidane: hou je mond
Materazzi: Bastardo Vaffancoulo
, en dan draait zidane zich om...
pi_39688999
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

Ik begrijp eerlijk gezegt ook niet hoe ze in godsnaam op tv durfen te zeggen dat matterazi racistisch zou hebben gesproken, helaas is enige objectiviteit niet te bespeuren...
Dat werd ook bij de NOS gezegd. In beide gevallen was het pure speculatie omdat ze menen dat er wel iets heel ernstigs gezegd moet zijn.

En zo'n overtreding moet gewoon bestraft worden. Zidane was niet betrokken bij een gevecht om de bal. Dus dat is wel heel wat anders dan bij Rooney.
pi_39689005
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:46 schreef Double-Helix het volgende:
Hij verdiende zo'n afscheid niet, maar hij heeft het aan zichzelf te danken. Woorden doen geen pijn, en dit is gewoon dom. Maar goed, je weet niet wat er aan vooraf ging. Misschien is dit wel iets van jaaaaaaren geleden En nu was zijn enige kans om een keer iets terug te doen. (nog steeds dom, maar goed)
pi_39689007
quote:
[afbeelding]

Ja, naschoppen hè, had ook rood moeten krijgen
  maandag 10 juli 2006 @ 13:52:54 #24
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39689021
Asurde vergelijking. Buffon attendeerde de scheidsrechter alleen. En na zo'n grove overtreding van Zidane, is dat meer dan terecht.
Christiano Ronaldo zeurt, bedelt en acteert structureel.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 13:54:10 #25
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39689059
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat werd ook bij de NOS gezegd. In beide gevallen was het pure speculatie omdat ze zich meensen dat er wel iets heel ernstigs gezegd moet zijn.

En zo'n overtreding moet gewoon bestraft worden. Zidane was niet betrokken bij een gevecht om de bal. Dus dat is wel heel wat anders dan bij Rooney.
Ik begrijp niet hoe die mensen dat kunnen zeggen, ik persoonlijk vind racisme een schandalig iets en als italiaan zijnde weet ik dat de italianen daar vol mee kunnen zitten (di canio) maar dit mag niet op voorhand op racisme afgeschoven worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')