Ah well, maar flirten biljft altijd leuk.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof niet dat ik bij Ripley in de picture kom wat dat betreft hoor. Alhoewel ik haar wel heel lief vind.
Ja, daar droom ik ook wel eens van.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef eyebrow het volgende:
[..]
nee! ik had ook gehoopt op 1 reactie in dit topic, van een volwassen vrouw die zegt: "ik wil wel ff volgeblaft worden, kom vanavond naar me toe"
niet dat gelul reomheen. hoppa, recht op de man/vrouw af.
Zolang jij die Chuck Norris niet vervangt wordt je niet gemaild vrees ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wacht ook nog op een oprecht mailtje.
Wie zegt dat ik Bendeleider niet allang een mail heb gestuurd met daarin mijn adres, telefoonnummer, mobiele nummer, BH-maat en pincode?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef eyebrow het volgende:
[..]
nee! ik had ook gehoopt op 1 reactie in dit topic, van een volwassen vrouw die zegt: "ik wil wel ff volgeblaft worden, kom vanavond naar me toe"
niet dat gelul reomheen. hoppa, recht op de man/vrouw af.
Ik heb de indruk dat mijn avatar ook niet zo uitnodigdquote:Op maandag 10 juli 2006 15:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zolang jij die Chuck Norris niet vervangt wordt je niet gemaild vrees ik.
Ik ben klaar voor het WK!!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Chuck Norris of niet, mail maakt het gelijk wel een stuk persoonlijker....quote:Op maandag 10 juli 2006 15:18 schreef Sanne het volgende:
Ik hou wel van een beetje bitchy dames. Zeker als de desbetreffende dames in de grijze categorie vallen. Niet jong meer, maar zeker ook niet oud. Niet meer op het uiterlijke hoogtepunt, waardoor ze ietsje onzeker zijn over hun uiterlijk, terwijl dat helegaar niet nodig is. En daarbij ook weer wat wijzer, zodat je niet na afloop alleen maar over de studie hoeft te praten.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef Ripley het volgende:
Er kwamen nu allemaal hele spitsvondige bitchy posts in me op![]()
Maar toen kreeg mijn goede, verstandige kant weer de overhand![]()
Als ze maar geen lange nagels hebben he?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje bitchy dames. Zeker als de desbetreffende dames in de grijze categorie vallen. Niet jong meer, maar zeker ook niet oud. Niet meer op het uiterlijke hoogtepunt, waardoor ze ietsje onzeker zijn over hun uiterlijk, terwijl dat helegaar niet nodig is. En daarbij ook weer wat wijzer, zodat je niet na afloop alleen maar over de studie hoeft te praten.![]()
![]()
In vredesnaam ja, als ik nog één keer dat verhaal over één of ander examen of vakantiebaantje moet horen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik hou wel van een beetje bitchy dames. Zeker als de desbetreffende dames in de grijze categorie vallen. Niet jong meer, maar zeker ook niet oud. Niet meer op het uiterlijke hoogtepunt, waardoor ze ietsje onzeker zijn over hun uiterlijk, terwijl dat helegaar niet nodig is. En daarbij ook weer wat wijzer, zodat je niet na afloop alleen maar over de studie hoeft te praten.![]()
![]()
Ik bijt nagelsquote:Op maandag 10 juli 2006 15:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als ze maar geen lange nagels hebben he?
![]()
Ik heb hem anders nog niet mogen ontvangen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Bendeleider niet allang een mail heb gestuurd met daarin mijn adres, telefoonnummer, mobiele nummer, BH-maat en pincode?
Daar zul je mij niet over horen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:23 schreef Averon het volgende:
[..]
In vredesnaam ja, als ik nog één keer dat verhaal over één of ander examen of vakantiebaantje moet horen.
jaaaaaaaa, maar je gezicht, hè, da's ook belangrijkquote:
ONZ meet topic sta ik tussen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef milagro het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, maar je gezicht, hè, da's ook belangrijk
Nog een plustpuntje voor Sanne erbijquote:
85 C lees ik net. Ik denk, ik post het maar even. Hoeft ze het mailtje niet nog een keer te versturen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:25 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb hem anders nog niet mogen ontvangen.
Ik knip ze toch echt niet af hoor. Watje.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
En lange nagels zijn uit den boze!!!
Telefoon nummer dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
85 C lees ik net. Ik denk, ik post het maar even. Hoeft ze het mailtje niet nog een keer te versturen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
85 C lees ik net. Ik denk, ik post het maar even. Hoeft ze het mailtje niet nog een keer te versturen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik knip ze toch echt niet af hoor. Watje.
Straks komt er nog een Pollquote:
Die torso is niet slecht, maar als er een lelijk hoofd op zit kan ik het er niet op.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef milagro het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, maar je gezicht, hè, da's ook belangrijk
Er moet iets zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 15:30 schreef Sanne het volgende:
Die torso is niet slecht, maar als er een lelijk hoofd op zit kan ik het er niet op.![]()
Heb ik ook. Het is alleen tegen de policy om dergelijke privacygegevens van anderen op dit forum te plaatsen. Dan zal ze het mailtje toch nog een keer moeten versturen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef Bendeleider het volgende:
Telefoon nummer dan?
Shit, de BCC knop niet gezienquote:Op maandag 10 juli 2006 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb ik ook. Het is alleen tegen de policy om dergelijke privacygegevens van anderen op dit forum te plaatsen. Dan zal ze het mailtje toch nog een keer moeten versturen.
Daar hebben ze vuilniszakken voor..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die torso is niet slecht, maar als er een lelijk hoofd op zit kan ik het er niet op.![]()
Terwijl jij toch het technisch wonder van ons twee bent.quote:
Pfffffquote:
Beroepslurcker post ook weer eens.quote:
Via jou toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Beroepslurcker post ook weer eens.
Nou toe, vertel jij de TS eens waar jij je gewillige oudere vrouwen oppikt.
Wat is er mis met de kroeg?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als hij het niet doet, dan doet een ander het wel. Dit topic-geflirt is te leuk om te stoppen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef Sanne het volgende:
Opent TS straks nog een deel twee?
Yvonne!quote:
Dat ik hem toevallig één keer aan jou heb voorgesteld.quote:
Verjaardag / feestjes van mijn oudere zus..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of op een bruiloftquote:
En jij maar niet snappen dat je ff moest wieberenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat ik hem toevallig één keer aan jou heb voorgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |