abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf maandag 11 september 2006 @ 23:05:33 #201
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41723280
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:57 schreef Elefes het volgende:
Die laatste foto, lekker

Ziet er mooi uit (al zit ik niet zo in de Friezen). Heb je hem iets van vrijheidsdressuur geleerd, of zat hij gewoon toevallig zo? .

Ik heb ook maar weinig echt mooie rijfoto's, meestal zijn die niet helemaal naar mijn zin .
Ik ben maar zo vrij om voor amable te reageren
Jauke kent vrijheidsdressuur, ze doen ok shows en Amable geeft ook les daarin
Erg gave foto's Amable
(jajaja, ooit post ik ook nog mijn foto's )
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_41723696
Ze doen shows ook? wat gaaf!

Kleintje, ben jij eigenlijk nog gestart dit weekend?
pi_41724151
Mag ik hier stiekem ook een keer posten? Ontdanks pony.

FOK!Fotograaf maandag 11 september 2006 @ 23:27:00 #204
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41724178
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik hier stiekem ook een keer posten? Ontdanks pony.

foto's he
pi_41724224
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef fraubitch het volgende:

[..]

foto's he
Ok

Mijn pony:

maandag 11 september 2006 @ 23:29:21 #206
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_41724252
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:28 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ok

Mijn pony:
[afbeelding]

pi_41724275
Wat een leuke pony, Ponylover! Hoe heet ie, Blackie?
pi_41724291
quote:

[..]

Ok

Mijn pony:
[afbeelding]

Dat word nog wat als je er op gaat zitten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41724331
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:30 schreef Juweel het volgende:
Wat een leuke pony, Ponylover! Hoe heet ie, Blackie?
Nee, hij heet Nero, passend bij zijn bloeddorstige uitstraling.

FOK!Fotograaf maandag 11 september 2006 @ 23:33:12 #210
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41724376
quote:

[..]

Ok

Mijn pony:
[afbeelding]

kan ie ook kunstjes?
pi_41724381
Hij heeft inderdaad een bijna bloeddorstige uitstraling! Wat rijd je met hem, zeker Eventing?
pi_41724481
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:33 schreef fraubitch het volgende:

[..]

kan ie ook kunstjes?
Hij is zeer bedreven in het zingen van Poolse volksliedjes terwijl hij een pak melk drinkt.

pi_41724509
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:33 schreef Juweel het volgende:
Hij heeft inderdaad een bijna bloeddorstige uitstraling! Wat rijd je met hem, zeker Eventing?
en hij mag op Prinsjesdag zelfs voor de Goudenkoets.

pi_41724714
Met al z'n broertjes?
pi_41726284
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Ik ben maar zo vrij om voor amable te reageren
Jauke kent vrijheidsdressuur, ze doen ok shows en Amable geeft ook les daarin
Erg gave foto's Amable
(jajaja, ooit post ik ook nog mijn foto's )
Dat is echt tof
Faraj kent al een klein beetje "halt" en achterwaarts, en mij volgen, maar ik moet het weer eens meer gaan doen.. Nu doet ie het alleen goed als het 'm uit komt (al hou ik wel vol wanneer ik het van 'm vraag) .

En kom maar op met alle foto's!
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:03 schreef Juweel het volgende:

Vanavond proef 16 geoefend, we hebben zondag onderlinge wedstrijd op stal en daar start ik voor de leuk een M1 proefje. Ging best goed! Sbw ging heel netjes, alleen vond ze de rechts- en linksomkeert in galop vrij moeilijk (ik ook trouwens ), ze changeerde zelfs een keertje. na nog wat oefenen ging het beter, ze kon al een paar passen doorgalopperen op de hoefslag. Alleen de bocht wat scherper maken is nog net te moeilijk. Het moeilijk is dat de oefening nade middengalop op de volte komt, en dan is ze vaak wat heet, en kan ik haar soms moeilijk terugrijden. Maar we zijn in ieder geval al lekker aan de gang!
Ik vind schouderbinnenwaarts altijd een fijne oefening om te rijden het is ook heel handig, je kunt je paard er echt mee helpen alles beter te doen. Begin het nu pas te merken, mijn instructeur riep altijd wel dat ik schoudervoor moest rijden bij het terugrijden uit bijvoorbeeld de middengalop, maar ik deed dat nooit (genoeg). Nu doe ik het wel, en komt Faraj echt super terug, in 2 of 3 passen.
Ben nu flink aan het oefenen met het appuyeren, aankomende zaterdag als het goed is een Z1 proef rijden in een 20x60 bak bij een onderlinge wedstrijd. Ik ga mijn hoedje maar vast tevoorschijn halen .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_41729184
quote:

[..]

Ok

Mijn pony:
[afbeelding]

pi_41732118
Tof Elefes! En een goede test om even onderling te starten, ik heb er ook heel veel zin in!
pi_41744470
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:43 schreef Juweel het volgende:
Tof Elefes! En een goede test om even onderling te starten, ik heb er ook heel veel zin in!
Zeker Jij ook alvast veel succes
Ik heb zitten zoeken om me op te geven voor wat wedstrijden in oktober, om een paar keer gereden te hebben voordat de selecties beginnen, zijn er bijna geen wedstrijden hier in de buurt..
Normaal was dat nooit een probleem eigenlijk...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_41753791
In welke provincie start je dan? Hier in Utrecht/NH hebben we makkelijk in de buurt (max. 40 minuten afstand) tot eind van het jaar kunnen plannen!
pi_41754613
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef Juweel het volgende:
In welke provincie start je dan? Hier in Utrecht/NH hebben we makkelijk in de buurt (max. 40 minuten afstand) tot eind van het jaar kunnen plannen!
Noord-Brabant .
Normaal is hier ook genoeg te rijden, maar nu in de drie weekenden in oktober dat ik weg wil niet.. Dus heb me opgegeven voor 1 wedstrijd waar ze een 20x40 bak hebben, en buiten losrijden En een wedstrijd waar ze hopelijk nog niet vol zitten waar ze wel grotere binnenrijbanen hebben.
Er zijn trouwens wel een paar wedstrijden meer, maar of ze zitten op ruim een uur rijden met de trailer, of ze staan alleen open voor combinaties binnen de kring, waar ik dan niet toe behoor.. Helaas .
pi_41754753
oei, ff vergeten dat je natuurlijk nu ook rekening houdt met de afmetingen van de ring

Wat dat betreft zijn we best heel erg verwend in deze regio, alles hutjemutje en de mogelijkheid tot het rijden van 2 proeven. Er is elk weekend wel een wedstrijd in de buurt, en 1 zelfs op 10 minuten! Maar die hebben wel winterstop.
pi_41780272
Ik doe in ook shows met Jauke Meer foto's staan op mijn site www.dse.nl/~dca81

Pony-lover > Wat een aparte horens heeft jou pony, is het een kruising met een stier?

Waar blijven jou foto's Fraubitch?!
pi_41780538
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Amable het volgende:

Pony-lover > Wat een aparte horens heeft jou pony, is het een kruising met een stier?

Jij bent ook zo iemand die 'alles' doet met haar paard, leuk. Ik had mijn paardje ook voor de kar, onder het zadel, voltige... Multifunctioneel.
pi_41781825
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Amable het volgende:

Wat ontzettend knap wat Jauke allemaal kent aan VD ! En dat in zo'n korte tijd eigenlijk.. Mooi hoor
Staat hij trouwens in St. Oedenrode? Dat is hier vlak in de buurt

Ik wil Faraj ook nog steeds dingen aanleren, maar helaas heb ik op het moment erg weinig tijd naast het rijden.. Maar achterwaarts kent hij al redelijk En blijven staan ook, als meneer zin heeft...
pi_41785996
Isegrim > Ik probeer idd zo multifunctioneel mogelijk te zijn, wel zo leuk voor zowel je paard als de ruiter! Zo doe ik ook lange teugel werk met Jauke, deze foto is gisteren gemaakt!

Elefes> Dank je wel! Waar ergens woon jij dan? Enneh, je hebt er eigenlijk maar weinig tijd voor nodig hoor, paar minuten voor of na het rijden om te oefenen is al genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')