quote:
Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef fraubitch het volgende:[..]
Ik ben maar zo vrij om voor amable te reageren
Jauke kent vrijheidsdressuur, ze doen ok shows en Amable geeft ook les daarin
Erg gave foto's Amable
![]()
(jajaja, ooit post ik ook nog mijn foto's
![]()
)
![]()
Dat is echt tof
Faraj kent al een klein beetje "halt" en achterwaarts, en mij volgen, maar ik moet het weer eens meer gaan doen.. Nu doet ie het alleen goed als het 'm uit komt (al hou ik wel vol wanneer ik het van 'm vraag)
![]()
.
En kom maar op met alle foto's!
![]()
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:03 schreef Juweel het volgende:Vanavond proef 16 geoefend, we hebben zondag onderlinge wedstrijd op stal en daar start ik voor de leuk een M1 proefje. Ging best goed! Sbw ging heel netjes, alleen vond ze de rechts- en linksomkeert in galop vrij moeilijk (ik ook trouwens ), ze changeerde zelfs een keertje. na nog wat oefenen ging het beter, ze kon al een paar passen doorgalopperen op de hoefslag. Alleen de bocht wat scherper maken is nog net te moeilijk. Het moeilijk is dat de oefening nade middengalop op de volte komt, en dan is ze vaak wat heet, en kan ik haar soms moeilijk terugrijden. Maar we zijn in ieder geval al lekker aan de gang!
Ik vind schouderbinnenwaarts altijd een fijne oefening om te rijden
![]()
het is ook heel handig, je kunt je paard er echt mee helpen alles beter te doen. Begin het nu pas te merken, mijn instructeur riep altijd wel dat ik schoudervoor moest rijden bij het terugrijden uit bijvoorbeeld de middengalop, maar ik deed dat nooit (genoeg). Nu doe ik het wel, en komt Faraj echt super terug, in 2 of 3 passen.
Ben nu flink aan het oefenen met het appuyeren, aankomende zaterdag als het goed is een Z1 proef rijden in een 20x60 bak bij een onderlinge wedstrijd. Ik ga mijn hoedje maar vast tevoorschijn halen
![]()
.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.