Ik doe niet aan fokkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:05 schreef Kleintje het volgende:
Sja... een goed paard heeft geen kleur.
En een mooi paard hoeft geen sportpaard te zijn...
Daar blijft een probleem zitten, mensen die op kleur gaan fokken en niet kijken of het wel past bij hun merrie....
ja dankjewelquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:04 schreef wendy-tje het volgende:
Leuke fries! Komt lekker attent over zo!
zijn ze ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fokken. Of was deze reactie niet een reactie op de mijne?
Ik vind zwarte paarden gewoon mooi.
hij is 1.63 geloof ik, ze willen er volgend jaar mee naar de hengstenkeuringquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:11 schreef buitenbeentje het volgende:
fraubitch, da's inderdaad best wel een mooi paard zeg! Hoe hoog is hij?
nee is het nieuwe type, echt een rijpaard fries, geen behang en korte,dunne manen. Lang voorbeen en smal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef Kleintje het volgende:
Leuke maat voor een fries. Als ik het goed zag is het het ouderwetse type he?
Vind ik persoonlijk mooier dan dat nieuwe luxe gebeuren.
EN ja, friezen zijn zwart en dat moet zo blijven, het lieft ook vrij van kolletjes...
Maar de reactie 'ik hou van zwart dus het is een mooi paard' vind ik persoonlijk zo... zo... hoe zeg ik dat... zo pennymeisjesachtig. The black stallion, black beauty...
Black is beautifull, ook al zou het exterieurmatig niet kloppen of kan het paard niet lopen....
Ik heb eens een week paardrijvakantie in Portugal gedaan, en dat was echt geweldigquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef wendy-tje het volgende:
Ja... het lijkt me geweldig. Die kans krijg ik ook maar 1 keer denk ik
Denk dat ik dat idd maar eens ga proberen.. Zag ze laatst in een blaadje staan van paardenspullenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:24 schreef Isegrim het volgende:
Tipje tegen blaren/doorrijplekken: een goede wielrennersbroek (zit een soort zeemleren beschermstuk in, werkt perfect).
Oh enne; foto's willen we zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee is het nieuwe type, echt een rijpaard fries, geen behang en korte,dunne manen. Lang voorbeen en smal.
We hebben nog een andere staan, oud type, vind ik ook veel mooier, maar keuringgericht niet correct, kleiner, compact, brede kaken en kort voorbeen (maar behang om van te kwijlen)
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef Kleintje het volgende:
Mauro... ik heb je eergisteren gemaild.
Enige mailadres wat ik van je heb is je gmail! Daarop heb ik je gemaild!!!!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef Juweel het volgende:
Leuke foto's dames!
Zitten jullie ook dressuur te kijken? wat heeft Imke het netjes gedaan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |