Dat is idd vrij storend om te zien.. Sunrise had dat (eerst iig) ook vrij erg, hoewel het beeld verder heel mooi was (op Indoor Brabant, bij het losrijden had ik even gekeken).quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef Juweel het volgende:
Anky heeft werkelijk prachtig gereden. De wissels gingen vlekkeloos, de piaffe en passage waren supermooi, en icm de muziek was het helemaal fantastisch! Die schimmel was ook mooi, alleen stoorde mij het heel erg dat hij zo ontzettend met z'n staart aan het zwiepen was tijdens de moeilijke oefeningen!
Succes!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:43 schreef Juweel het volgende:
Kan ook mok zijn; het kan namelijk ook op de onderbenen zitten. Ik geloof dat het dan vaak rasp wordt genoemd.
Het Nederlandse team staat nog steeds op de eerste plaats! Vanavond vanaf 19:00 is volgens mij de laatst landenwedstrijd, de tv gaat in ieder geval aan!
Gisteren les gehad, ging weer erg lekker. Zondag weer op wedstrijd voor het eerst sinds 6 weken, ik heb er weer zin in!
Ik heb heel weinig durven kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:51 schreef Elefes het volgende:
Jaaaa echt supergoed! Weer goud er bij
GercoGeweldig..
Ik heb ze allemaal gezien van Nederland, vond het echt heel spannend die laatste rit!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan dit topic dicht ik word gek van FB die alleen over paarden praat![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ga zo door en ik neem mijn paardrijzweepje mee als ik op bezoek ben.
oehquote:
Wat leukquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oeh![]()
OT:
Vandaag weer op Justus gezeten. Was de 6e keer. Heb nu voor het eerst gedraafd en op het einde los uitgestaptHij heeft geen pas verkeerd gezet, liep zelfs al enigszins aan de teugel en hield halt op mijn zit alleen
Waren alle paarden maar zo lief tijdens het inrijden
![]()
Justus is bij mij altijd braafquote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Wat leukIk weet dat Justus wel eens een beetje opstandig kan zijn, maar een echte dame kan hem onder controle houden.
![]()
![]()
Ik had gisterne precies hetzelfde. Ze heeft de hele week heerlijk gelopen en gisteren wilde ze gewoon niet. Ik heb haar doorgereden tot ze ontspannen liep, en toen was het goed. Vandaag nog redelijk de kop erop in het begin, maar bij de 2e proef was ze al weer een stuk makkelijker.quote:Op zondag 3 september 2006 15:01 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren een slechte generale. Mijn god wat liep Treas te kloten.
Ben er na 1,5 uur maar kwaad vanaf gegaan. Het wilde gewoon niet.
Vandaag pak ik haar op en... ze liep fantastisch.
quote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Wat leukIk weet dat Justus wel eens een beetje opstandig kan zijn, maar een echte dame kan hem onder controle houden.
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |