abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41209079
Wat een topproef van Anky.
Niet te geloven die punten.
Ja... dit was super!

Hmm, wat ik morgen ook doe, mijn proef valt morgen in het niet bij wat ik nu heb gezien...
pi_41211619
Iemand enig idee of het nog ergens op internet te zien is ofzo?
Ik heb het gemist...

En het is zo prachtig om naar te kijken, dressuur

(alhoewel de dressuur die ik vandaag in de ring had niet zo prachtig was... ).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_41217874
Volgens mij staat er wel het een en ander op de site van WEG Aken!
pi_41223081
Anky heeft werkelijk prachtig gereden. De wissels gingen vlekkeloos, de piaffe en passage waren supermooi, en icm de muziek was het helemaal fantastisch! Die schimmel was ook mooi, alleen stoorde mij het heel erg dat hij zo ontzettend met z'n staart aan het zwiepen was tijdens de moeilijke oefeningen!
pi_41223128
Hoe ging je wedstirjd Kleintje?
pi_41230226
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef Juweel het volgende:
Anky heeft werkelijk prachtig gereden. De wissels gingen vlekkeloos, de piaffe en passage waren supermooi, en icm de muziek was het helemaal fantastisch! Die schimmel was ook mooi, alleen stoorde mij het heel erg dat hij zo ontzettend met z'n staart aan het zwiepen was tijdens de moeilijke oefeningen!
Dat is idd vrij storend om te zien.. Sunrise had dat (eerst iig) ook vrij erg, hoewel het beeld verder heel mooi was (op Indoor Brabant, bij het losrijden had ik even gekeken).

Ik baal nu echt dat ik 't gemist heb het is zo mooi...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_41238163
Gisteren ging de wedstrijd niet door, afgelast door teveel regen. Maar ben ergens anders er op de lijst bij gezet voor vandaag. Ben net terug.
1 x tweede met 196 (2 winstpunten) en 1 x net buiten de prijzen met 193.
Dus 3 winstpunten.

IK BEN L1!!!!
Niet te geloven, 3 maanden geleden liep ze nog met een dikke buik. Nu heb ik in 4 wedstrijden (8 proefjes) 7 winstpunten gereden!!!!

Volgende week zondag in Hazerswoude starten we al L1. Dus ik moet nog even de proeven leren, ik rij ze namelijk altijd uit mijn hoofd.
pi_41249316
Gefeliciteerd! Precies de drie je nog nodig had dus

Hele nette punten!
pi_41249613
ben er ook echt blij mee.
Heb me net op de reservelijst gezet in Schiedam. Dus mocht de wedstrijd door de regen niet doorgaan in Hazerswoude dan kan ik daar L1 rijden!

We gaan op naar de top
pi_41249791
Winstpunten rijden is geweldig, maar het is helemaal speciaal als je je punten voor de volgende klasse op zak hebt. Je hebt groot gelijk dat je meteen over gaat, als je wijken erin zit moet het geen problemen opleveren lijkt me!
Gaat het nu nog makkelijker met het thuislaten van het veulen? Breekt ze de boel niet af?
pi_41250170
Gefeliciteerd Kleintje!

Op de een of andere manier had ik altijd het idee dat jullie al veel verder waren
pi_41250677
Het veulen is verdomd rustig met thuislaten. Die dame hinnikt wat en maakt af en toe een sprongetje.
Treas is op de trailer een draak, breekt de boel af. Opzadelen is ook een ramp. Maar als je er eenmaal opzit vergeet ze dat ze een veulen heeft en wil ze gewoon aan het werk. Een enkele keer hinnikt ze, maar daar blijf het dan ook bij.

Wendy-tje, toen ik Treas kocht was ze 3. In het jaar dat ze 4 werd, januari 2004 ben ik gaan starten. Ik heb toen 5 proeven gestart en 3 winstpunten gereden. Het ging te hard, ze was er niet aan toe.

Toen zijn we verhuisd naar Den Helder, dat was juli 2004. En van juli 2004 tot juli 2006 hebben we niets gedaan. In Den Helder veel op het strand gereden, genoten en al het dressuur vergeten.

Eind mei dit jaar haar veulen gekregen en daarna hebben we het gelijk opgepakt. Dus 8 juli de eerste wedstrijd weer en we gaan als een trein.

Juweel, ik vind het wijken er nog niet foutloos in zitten, maar dat zijn maar 2 onderdelen. Verder komt alleen de middengalop erbij en die gaat goed. De rest volgt sneller op elkaar. Dus gewoon goed op de letter rijden. Wijken heb ik altijd een onzinnig onderdeel gevonden. Ik train er wel wat op, maar als het niet foutloos gaat, dus precies voor een 6, dan neem ik er genoegen mee. Kan de punten ook zonder dat onderdeel rijden.

We hadden gisteren meerdere 8'en op de lijst, ook voor haar gangenwerk en daarnaast voor veel volte's en voor de middendraf. Dus het lijkt me dat het moet kunnen!
pi_41273806
Ik heb vanavond echt zo heerlijk gereden! Ze was heerlijk los en zelfs de galop, wat nog echt ons moeilijke punt is ging heerlijk! In plaats van heel hard door de bak sjezen galoppeerde ze heel langzaam en kon ik haar super op m'n zit rijden. De sprong was nog niet goed genoeg, maar ik vond het al heel wat dat ze zo fijn en beheerst te rijden was in galop!
Ik ben er echt nog steeds blij van! ben benieuwd hoe het morgen gaat!
pi_41292186
Voor de springliefhebbers:
http://www.aachen2006.de/accom_video.htm

Hier kan je live Aken volgen, en op WDR zenden ze nu ook tot 17 uur uit!
pi_41293258
Dank je wel voor de link
Iemand nog een goed middeltje tegen mok?
Walter heeft wat mok aan zijn ene achterbeen in de kootholte.
pi_41294885
Jaaa Zink en Zwavelpasta van de Paardendrogist. In een week was het weg, echt superspul!
pi_41294998
Gewoon Tea Tree zalf. Of de meest simpele sudocreme die bij de drogist te koop is. Is voor gevoelige babybilletjes. En het werkt super tegen mok en is lekker zacht, het bijt niet in zijn kootholtes!
pi_41296187
sudocreme eerst maar eens dan, had mjn instructrice het ook al over!
pi_41296856
TOP! Gerco 3e met Berlin en Nederland op een (voorlopig) eerste plaats! Alle combinaties waren foutloos!!
pi_41312167
Faraj heeft al jaren achter elkaar in de zomer wat korstjes aan zijn benen; eigenlijk alleen aan de onderkant net boven de hoef en in de kootholte, maar ook wel wat hoger op zijn onderbenen. Iemand enig idee wat het kan zijn? Heb er wel eens zalf op gehad, maar dat werkte niet. Verder heeft hij er eigenlijk helemaal geen last van, maar soms gaat er wel eens een korstje af en dan is het een klein wondje. Dit jaar is het trouwens wel bijna helemaal weggebleven, maar vraag me gewoon af wat het kan zijn .

Zag idd op tv dat Nederland nog 1e stond bij het springen Heb het natuurlijk weer gemist op tv
pi_41354889
Kan ook mok zijn; het kan namelijk ook op de onderbenen zitten. Ik geloof dat het dan vaak rasp wordt genoemd.

Het Nederlandse team staat nog steeds op de eerste plaats! Vanavond vanaf 19:00 is volgens mij de laatst landenwedstrijd, de tv gaat in ieder geval aan!

Gisteren les gehad, ging weer erg lekker. Zondag weer op wedstrijd voor het eerst sinds 6 weken, ik heb er weer zin in!
pi_41355574
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:43 schreef Juweel het volgende:
Kan ook mok zijn; het kan namelijk ook op de onderbenen zitten. Ik geloof dat het dan vaak rasp wordt genoemd.

Het Nederlandse team staat nog steeds op de eerste plaats! Vanavond vanaf 19:00 is volgens mij de laatst landenwedstrijd, de tv gaat in ieder geval aan!

Gisteren les gehad, ging weer erg lekker. Zondag weer op wedstrijd voor het eerst sinds 6 weken, ik heb er weer zin in!
Succes! Wedstrijd is leuk

Ik kan me bijna niet voorstellen dat het mok is, omdat hij het alleen in de zomer heeft.. Heb er wel al eens aan gedacht, en daar ook zalf voor gehaald, maar die werkte toen niet.

Iemand enig idee op welke zender het springen te volgen is vanavond, Duitsland of Eurosport? Wellicht kan ik daar nog wat van volgen...
pi_41361333
ZDF, vanaf 21:00 uur ongeveer!

[ Bericht 6% gewijzigd door Juweel op 31-08-2006 14:04:14 (tijd aangepast :)) ]
pi_41362775
Volgens mij is er ook wel het een en ander op eurosport te zien. Spannend... zou gaaf zijn als de springruiters weer eens wat bij elkaar rijden.

Zondag wedstrijd! Heb er zin in. Eerste keer L1. Proefjes gaan redelijk, het is nog niet super.

Waar ga jij op wedstrijd Juweel? En welke klasse?

Burning Desire is uit haar 1e halster gegroeid. Halster was te groot toen ze geboren was, zijn heel wat gaatjes toen bijgemaakt. Ik heb nu een afschuwelijk babyroze shetlander halster voor haar. Te groot. Dus net wat gaatjes bijgeprikt, nog ff dichtschroeien met een aansteker en dan heeft ze weer een halster! Ze groeit nu echt hard... en ze is stout.
Vandaag heeft ze een bandage gesloopt van mama, eergisteren al een sperriempje... *zucht*
pi_41363989
Mijn vriend en ik zijn het er over eens.
Na vorig jaar mijn paard te moeten verkopen, omdat ik weer naar school was gegaan. En al één jaar te weinig voor alles had. Hebben wij nu besloten, dat als ik klaar ben met school, en alles op de rit is, ook hier een mooie Friese ruin gaat komen.

Dit omdat ik, iets heb met friese, jaren gereden ook. Het karakter alles staat me zo goed aan.
En mijn vriend vind het nog wel eens leuk (2x in het jaar ) om een buitenrit te maken. Dus een Friese ruin, is ideaal voor ons.

Wel met papieren en dergelijke. Het eeste doel is gewoon voor de lol te lessen en rijden. Maar misschien als dit goed gaat, toch de wedstrijd ermee in te gaan.
Maar he, ik moet nog minimaal één jaar naar school
Kan nu al niet wachten totdat het weer zover is. Want he, wat mis ik het zeg. Dat rijden, dat praten tegen je paardje als je je even niet zo goed voelt. M'n maatje....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')