abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42831183
idd, wat verf doen wonderen

doe mij maar een mooie haflinger hengst

(tevens vader van mijn merrie)

zon mooi beest!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_42831221
sorry liiszle, maar ik heb meer met van die robuuste hafjes, niet dit verfijnde exemplaar. Nee, doe mij maar zo'n dikke met een gespleten kont
pi_42831244
Ik vind dit juist mooier bij een haflinger. Maar normaal houd ik wel van stevige / barokke paarden. Ik zou ook zo graag nog eens een shire berijden.
pi_42831310
jaaa een shire! Heerlijk, zo'n groot log mak ding onder je kont! Net of je op een bank zit
pi_42831312
een shire woow, dat lijkt me even anders, zeker omdat ik alleen maar op ponytjes rijd.. ik wil t nog wel een keertje doen hoor

wat is jullie favo ras dan ?
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_42831340
Dat was voor mij al duidelijk geloof ik. De arabier.
pi_42831645
Inderdaaad mooie beestjes! zou alleen niets voor mij zijn, veels te gevoelig

ik ben meer van de koudbloedjes
pi_42831663
Doe mij maar hete paarden.
pi_42831812
ja, daar moet je wel mee om kunnen gaan
ik rijdt lance dus.. en die heeft ook arabieren bloed.. en hij is me afentoe al te heet
pi_42831911
Ik vind dat wel prettig. Arabieren zijn gevoelig en 'heet' (hoewel er ook erg rustige en relaxte dieren tussen zitten), maar wel heel eerlijk. Als ze voor je gaan, dan gáán ze ook echt voor je. Daarnaast vind ik het gewoon sprookjesdieren qua uiterlijk.
pi_42832100
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat wel prettig. Arabieren zijn gevoelig en 'heet' (hoewel er ook erg rustige en relaxte dieren tussen zitten), maar wel heel eerlijk. Als ze voor je gaan, dan gáán ze ook echt voor je. Daarnaast vind ik het gewoon sprookjesdieren qua uiterlijk.
en daar ben ik het helemaal mee eens!
pi_42835115
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:42 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ooit, ooit... Ooit koop ik een pikzwarte volbloed Arabier. Ooit.
Ik ook In ieder geval, een volbloed arabier, de kleur maakt me niet zo heel veel uit..

Begin me niet over volbloedarabieren..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_42836155
* Orgasme krijgt
pi_42858408
Oh jezus die laaatste
pi_42859222
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:09 schreef liiszle het volgende:
Oh jezus die laaatste
Mooi he.. Ik vind de tekeningen (op het hoofd) van de eerste zo mooi Maar eigenlijk zijn ze allemaal mooi.
Ik kan uren kijken naar die beesten, je moet eens kijken naar de filmpjes die op internet staan bij sommige hengstenhouders. Wat een beweging...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_42859265
ja, die eerste heeft inderdaad een prachtige aftekening!
die beesten zijn zoooo elegant!
pi_42859280
al vind ik die bruine, met die zwarte achtergrond ook écht
pi_42860109
Ik vind arabieren vaak zo overdreven gefokt, da's zo jammer... Geef mij trouwens maar barokke paarden! Friezen, Andalusier, Lusitano's enz
pi_42860304
Volgens mij is het karakter van een paard eigenlijk belangrijker als hoe het er uit ziet, maar het oog wil uiteraard ook wel wat. En als het wat deze twee dingen klikt kan je heel veel plezier hebben met een paard, welk ras dan ook.

Maar dromen van een bepaald ras kan natuurlijk altijd.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  FOK!fotograaf zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:48:46 #295
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_42860330
die foto's
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_42860409
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:48 schreef fraubitch het volgende:
die foto's
maaaar rij jij nou ook paard dan?
pi_42860459
Fraubitch houdt zich bij de friezen Dat zijn tenslotte ook de mooiste
pi_42861788
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:47 schreef buitenbeentje het volgende:
Volgens mij is het karakter van een paard eigenlijk belangrijker als hoe het er uit ziet, maar het oog wil uiteraard ook wel wat. En als het wat deze twee dingen klikt kan je heel veel plezier hebben met een paard, welk ras dan ook.

Maar dromen van een bepaald ras kan natuurlijk altijd.
Inderdaad heel erg belangrijk. Ik zou ook geen paard willen met een echt rotkarakter (al zijn die er denk ik maar weinig), al was ie nog zo mooi.
Maar zo'n prachtige arabier in de wei later, waarbij het gewoon een genot is om naar te kijken, lijkt me echt prachtig. Ik vind het nu ook heerlijk om te kijken hoe Faraj helemaal opgefokt de bak door gaat, staart omhoog en gaan. Showen maar
pi_42862308
Ja, zo zie ik bij onze manege ook regelmatig een paard rondlopen, schitterend gezicht.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_42866131
Ik vind arabierenkruisingen over het algemeen fijne paarden om mee te werken.
Daarom heb ik er zelf ook 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')