The Crazy World Of Arthur Brown was een band. Echt waar.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef jerver73 het volgende:
tsja... ik geloof het ook.... ik vind the crazy world of arthur brown net zo min self titled als the age of urban heroes.... arthur brown heeft ook platen uitgebracht als arthur brown ..
en monthy pyton geen band?... misschien zo maar het zijn wel artiesten :--)
Niet doen hoor... is toch zinloos.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, iets waar ik me al jaren over opwind.![]()
Ik heb die plaatquote:Op maandag 10 juli 2006 22:10 schreef GLO het volgende:
[..]
The Crazy World Of Arthur Brown was een band. Echt waar.
Primaquote:Op maandag 10 juli 2006 21:50 schreef GLO het volgende:
Sex Pistols - Never Mind The Bollocks Here's The Sex Pistols
The Beatles - Meet The Beatles
Family - Family Entertainment
Infadels - We Are Not The Infadels
Urban Heroes - Who Said... Urban Heroes
Urban Heroes - The Age Of Urban Heroes
The Dandy Warhols – …The Dandy Warhols Come Down
Peter Frampton – Frampton Comes Alive
The Who – Who’s Next
The Kinks – Kinda Kinks
Gelukkig geloof jij ook niet 'The'-bandsquote:
Oeh, wat een misser...quote:Q: Are We Not Men? A: We Are Devo!
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Patatje Metal *insert willekeurige puntjes op willekeurige letter*
Staat bij mijn Ramones self titled alleen zo op het label van de plaat zelf, niet op de hoes. Is dat de bedoeling? Dan haak ik nu afquote:Op maandag 10 juli 2006 22:32 schreef bukgeit het volgende:
Heb ik nog wel een kraker: noem een self-titled album waarop zowel de naam van de band/artiest als de albumtitel vermeld staat, bijvoorbeeld RAMONES - RAMONES. Ik ga zelf ook hard nadenken.
Half elf! Heb je weer een baan of zo?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Rammstein Sacky gaat naar bed. Dus iemand anders mag door
Trusten
Het moet op de hoes staan. RAMONES - RAMONES is een fictief voorbeeld.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Staat bij mijn Ramones self titled alleen zo op het label van de plaat zelf, niet op de hoes. Is dat de bedoeling? Dan haak ik nu af![]()
Deze band uit Liechtenstein zou samen met Moonspell en The Wounded een concert verzorgen op Summer Darkness in Utrecht.quote:Vandaag is bekend geworden datvan
is overleden. Hun optreden op Summer Darkness is afgelast. Hieronder tref je het bericht. We wensen familie, vrienden en fans heel veel sterke toe met dit plotselinge verlies.
bukgeit +1quote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef bukgeit het volgende:
Sleater-Kinney. Die discografie wordt niet langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |