ah, dus jij was ook nog niet verder gekomen dan die?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:41 schreef Gambolputty het volgende:
Ik geef wel even een voorbeeld:
Infadels - We Are Not the Infadels
Ja hallo, die had ik alquote:Op maandag 10 juli 2006 21:41 schreef Gambolputty het volgende:
Ik geef wel even een voorbeeld:
Infadels - We Are Not the Infadels
Da's een EPquote:
Da's een self titledquote:the crazy world of arthur brown
En of dat een band is, valt te betwijfelenquote:monty pythons instant record colleection
Who's is natuurlijk niet hetzelfde als The Whoquote:Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef GLO het volgende:
Zo, heb ik de concurrentie zo genoeg afgezeken?![]()
Da's uit de tijd vóór die onzin van 'The'-bands (wie dat ooit verzonnen heeft mogen ze naar Irak sturen). Anders had The Who deze woordspeling ook niet kunnen maken, begrijp u wel?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Who's is natuurlijk niet hetzelfde als The Who![]()
![]()
ik concurrentie? mocht ik willen ... :--)quote:Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's een EP
[..]
Da's een self titled
[..]
En of dat een band is, valt te betwijfelen
Zo, heb ik de concurrentie zo genoeg afgezeken?![]()
En andersom trouwens ook voor de Sex Pistols...quote:Op maandag 10 juli 2006 22:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's uit de tijd vóór die onzin van 'The'-bands (wie dat ooit verzonnen heeft mogen ze naar Irak sturen). Anders had The Who deze woordspeling ook niet kunnen maken, begrijp u wel?
Geldt ook voor mijn reserve:
The Damned - Damned Damned Damned
Da's die waar ik niet op kon komen...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:57 schreef Berkery het volgende:
Introducing the hardline according to Terence Trent D'Arby
Nee, iets waar ik me al jaren over opwind.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:04 schreef peaceman het volgende:
GLO, ben je nu je antwoorden aan het verdedigen? Kwaad geweten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |