het is uit! lulquote:Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef Operc het volgende:
mijn vriendin kun je voor dat bedrag wel meenemen... (jaja das gemeen ik weet t)
Nou nee, ik weet dat hij zwakbegaafd is en dat niet echt meentquote:
Als mijn vriendin nu niet op FOK! had gezeten dan was het mss nog een béétje geloofwaardig geweestquote:
Dan zullen we nog HEEL lang verder moeten met dit topic..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef arnold-d het volgende:
[..]
world record, meest verplaatste topic![]()
![]()
Die vraag past beter in Seksualiteitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Sjeen het volgende:
Wie wil zijn vriendin nou ruilen voor ¤20,-
De TS wil 20 Euro ruilen voor sexquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Wat doet dit in SEX?
Is TS een mooie dame?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De TS wil 20 Euro ruilen voor sex
De TS is een heer.(tje)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is TS een mooie dame?
Dan kan ik d'r wel verkopen voro 20 euro per uur!
Terug naar SEX.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:34 schreef Mordreth het volgende:
Back to onzin.. een topic speciaal voor NJ
en bedankt hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:26 schreef Conflict het volgende:
o nee doe maar BB6
Jij kan hem toch ook verhuizen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:
hier staat ie best al lang... TTK-mods niet aanwezig?
kan wel.. maar dit is niet mijn subforum hequote:
goed puntquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:42 schreef da_micha_man het volgende:
Voor 20 pleuro kun je ook m'n eenzaamheid hebben.
beetje eenzaam hier
Op naar R&P
Het is dan ook maar een ONZ-topicquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan wel.. maar dit is niet mijn subforum he
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:45 schreef Mordreth het volgende:
Gebied? dat kan beter in travel
Mooi bruggetjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:45 schreef Mordreth het volgende:
Gebied? dat kan beter in travel
Oeh wacht.. dit lijkt wat voor klaagbaakquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik ben nog geen leuk inkoppertje tegengekomen waar ie wel heen kan
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Oeh wacht.. dit lijkt wat voor klaagbaak
Ja als dat zo is, dan wil ik ook een topic waar juist géén mods in kunnen... anders is t discriminatiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:36 schreef tactic_to het volgende:
dit is echt een topic voor mods geworden, is er niet iets waar de mods alleen in kunnen.
jawel.. maar da's niet leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:36 schreef tactic_to het volgende:
dit is echt een topic voor mods geworden, is er niet iets waar de mods alleen in kunnen.
vast welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:09 schreef Alxander het volgende:
Kamervragen over tennis met 20 euro biljet
Jan Marijnissen (SP) bla bla bla...
Kan ie nu naar POL?
hah! I won!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Topicvoetbal? meer iets voor Voetbal
-->Voetbal
Jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:44 schreef teamlead het volgende:
hah! I won!
use those magic buttonsquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Hoe gaat dat kicken technisch in z'n werk?
>>> DIG dan maar?
Hebben ze dat niet gemeld dan?quote:
meer DEVquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Hoe gaat dat kicken technisch in z'n werk? Raakt de CPU daarvan niet oververhit?
>>> DIG dan maar?
ehm.. een sport waarbij twee teams van 11 man proberen om de meeste doelpunten te scoren...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:51 schreef bergkampf het volgende:
voetbal?
Ja, het topic is de speelbal van de mods geworden. die sgoppen em overal heen. de scheidsrechters zijn er nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:51 schreef bergkampf het volgende:
voetbal?
FC nog niet volgens mij?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:52 schreef Xilantof het volgende:
Heeft dit topic nu alle subfora al gehad?
BB6, KEL, MED, FOT PUB, UIT MEN, KPD om er maar een paar te noemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:53 schreef teamlead het volgende:
FC nog niet volgens mij?
Ik dacht al dat ik resten van nylon, lakleer, hennep en glibberige prut aan dit topic zag hangen, KEL weer hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
BB6, KEL, MED, FOT PUB, UIT MEN, KPD om er maar een paar te noemen
Hallo, Bobbie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Wisten jullie dat als je 20 euro op de kop houd, dat je dan de duivel ziet, en als je hem dan dubbelvouwt, dat je dan Osama Bin Laden ziet???
Dat is echt waar!
twilight zone muziek speeltquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef teamlead het volgende:
oke.. ik ga de kroeg in... ben benieuwd waar dit topic staat als ik terug kom
Ik zie hier een verwijzing naar een subforumquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef tactic_to het volgende:
echt grappig om te zien hoe jullie soms met topics van andere user omgaan.
eigenlijk moet er een waarheid echter zitten achter dit topic
Yoda spraak.. Film, tv en radio, it isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef NJ het volgende:
Muziek, it is.
-------- > School & Studiequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef tactic_to het volgende:
plus de rest volgens mij.
volgens mij heeft er iemand moeilijkheden met tellen.
Wat is dit voor een kutforumquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:03 schreef Pony-Lover het volgende:
dus er wordt hier niet geneukt?
F & F ligt gevoelig geloof ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Willen jullie hem naar F&F zien verhuizen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |