vast welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:09 schreef Alxander het volgende:
Kamervragen over tennis met 20 euro biljet
Jan Marijnissen (SP) bla bla bla...
Kan ie nu naar POL?
hah! I won!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Topicvoetbal? meer iets voor Voetbal
-->Voetbal
Jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:44 schreef teamlead het volgende:
hah! I won!
use those magic buttonsquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Hoe gaat dat kicken technisch in z'n werk?
>>> DIG dan maar?
Hebben ze dat niet gemeld dan?quote:
meer DEVquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Hoe gaat dat kicken technisch in z'n werk? Raakt de CPU daarvan niet oververhit?
>>> DIG dan maar?
ehm.. een sport waarbij twee teams van 11 man proberen om de meeste doelpunten te scoren...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:51 schreef bergkampf het volgende:
voetbal?
Ja, het topic is de speelbal van de mods geworden. die sgoppen em overal heen. de scheidsrechters zijn er nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:51 schreef bergkampf het volgende:
voetbal?
FC nog niet volgens mij?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:52 schreef Xilantof het volgende:
Heeft dit topic nu alle subfora al gehad?
BB6, KEL, MED, FOT PUB, UIT MEN, KPD om er maar een paar te noemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:53 schreef teamlead het volgende:
FC nog niet volgens mij?
Ik dacht al dat ik resten van nylon, lakleer, hennep en glibberige prut aan dit topic zag hangen, KEL weer hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
BB6, KEL, MED, FOT PUB, UIT MEN, KPD om er maar een paar te noemen
Hallo, Bobbie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Wisten jullie dat als je 20 euro op de kop houd, dat je dan de duivel ziet, en als je hem dan dubbelvouwt, dat je dan Osama Bin Laden ziet???
Dat is echt waar!
twilight zone muziek speeltquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef teamlead het volgende:
oke.. ik ga de kroeg in... ben benieuwd waar dit topic staat als ik terug kom
Ik zie hier een verwijzing naar een subforumquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef tactic_to het volgende:
echt grappig om te zien hoe jullie soms met topics van andere user omgaan.
eigenlijk moet er een waarheid echter zitten achter dit topic
Yoda spraak.. Film, tv en radio, it isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef NJ het volgende:
Muziek, it is.
-------- > School & Studiequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef tactic_to het volgende:
plus de rest volgens mij.
volgens mij heeft er iemand moeilijkheden met tellen.
Wat is dit voor een kutforumquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:03 schreef Pony-Lover het volgende:
dus er wordt hier niet geneukt?
F & F ligt gevoelig geloof ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Willen jullie hem naar F&F zien verhuizen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |