quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
"Als je wint vertel ik je waar je vader is"
Ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
"Als je wint vertel ik je waar je vader is"
Het verhaal vd vader van voeckler, wordt minstens 1 keer per dag verteld door Herbert Dijkstra:quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:00 schreef Roeldegekste het volgende:
"Hee waar is dit rode knopje op de versnellingspook voor?"
#2quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Webber wint op punten dankzij wonderschone achterwaartse salto op het rechte eind.
#1quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Stansfield het volgende:
Telemark landing geen succes in de autosport.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:00 schreef Roeldegekste het volgende:
"Hee waar is dit rode knopje op de versnellingspook voor?"
fijne vakantie, maar wat het weer betreft kun je net zo goed hier blijvenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:51 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag ga ik op vakantie dus ben ik 3 weken afwezig hier.
#2quote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef numero_uno het volgende:
Man in groen:"Ik zie het zwart in
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Worstelaar bevalt ondanks stuitligging van gezonde zoon.
vader en kind maken het goed
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:43 schreef SocialDisorder het volgende:
EN NU LIEGEN PINOKKIO!
Moterrijder probeert always met vleugeltjes voor mannen uitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef SocialDisorder het volgende:
maar goed dat ik hem heb aangepast!
[afbeelding]
Succes
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:34 schreef Roeldegekste het volgende:
Woei![]()
Nieuwe komt er zo aan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef armmoetzaaier het volgende:
[afbeelding]
nieuwe nike air met ventieltje. wordt voortaan niet meer gedragen tijdens boksen, omdat de ene bokser het ventieltje er uit trok bij de tegenstander en weg vloog
#2quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Scheids: "Kom maar, ik bescherm je wel."
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef bokkiej het volgende:
[afbeelding]
Zeg scheids laat me los, ik ben aan het dwergwerpen
Iedereen Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef armmoetzaaier het volgende:
[afbeelding]
nieuwe nike air met ventieltje. wordt voortaan niet meer gedragen tijdens boksen, omdat de ene bokser het ventieltje er uit trok bij de tegenstander en weg vloog
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef Goofup het volgende:
een langlopende rekening met ren-te-sparen zeker?
volgens mij is dat geen vlieg, maar een loopneusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef Petera het volgende:
[afbeelding]
Tekort aan beenprotheses breekt paralympiër 1172 zuur op als hij er in de sprint glad wordt afgelopen door een bejaarde op klompen met een vlieg in z'n oog.
In dat geval mag, mocht ik winnen, de nummer 2 van mij een foto plaatsen en jureren. Vanavond zit ik voor de TV en morgen zou er ook niet al te veel van komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:00 schreef Mosselmaster het volgende:
Iemand nog een poging? Anders vanavond uitslag!
Ik wil niet lullig doen, maar als ik goed kijk heb ik je toch echt als derde gekwalificeerd.quote:
omfgquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef Mosselmaster het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar als ik goed kijk heb ik je toch echt als derde gekwalificeerd.![]()
![]()
En je plaatje doet het niet, je kan niet linken vanaf sporthumor.![]()
Laten we het op je jeugdige enthousiasme houden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef toma het volgende:
[..]
omfgik ben ook zo scheel als t zijn kan
Jensen Button hoofdrol speler in Robocop 3quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Mosselmaster het volgende:
Jippie gewonnen.
De nieuwe:
[afbeelding]
Dank, was een beetje vergeten te kijken gisteren. Wat het jureren betreft lees ik: "Degene die de foto plaatst is de jury". Dus als je er geen bezwaar tegen hebt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:59 schreef Goofup het volgende:
anders plaats ik wel een foto dan.. Jureert Petera, of moet ik jureren?
[afbeelding]
#2quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:04 schreef Spooky4u het volgende:
De "van Gelder"move nu ook tijdens skelleton uitgevoerd.
#1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Canadese rallyerijder drukt voorruit uit zijn auto
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:34 schreef Petera het volgende:
Spaanse cliënte van dokter Fuentes betrapt op gebruik van helium en waterstof.
Ik vond 'm origineel, "visueel geloofwaardig" en nog grappig ook. En dus de beste.quote:Op zondag 3 september 2006 21:06 schreef JC-Rags het volgende:
[afbeelding]
EHBO tent reeds opgebouwd bij traditionele wedstrijd 'paalkoppen'
Ook origineel, maar net iets minder "visueel geloofwaardig" en grappig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:51 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Cyclocrosser rijdt paal uit de grond
Ik had zelf ook iets met pijpenstelen in gedachten. (Of dat positief of negatief voor de beoordeling werkt laat ik in het middenquote:Op maandag 4 september 2006 07:57 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
Strikt gezien hebben we het in Nederland zo slecht nog niet eens; in Schotland regent het immers ook regelmatig pijpenstelen
quote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef Petera het volgende:
Derde plaats:
[..]
Ik had zelf ook iets met pijpenstelen in gedachten. (Of dat positief of negatief voor de beoordeling werkt laat ik in het midden)
Dat maakt het wel lastiger om de onderschriften te vergelijken, als niet iedereen hetzelfde ziet.quote:
wie heeft er gewonnen dan ? en doen we hier ook aan punten of is dat alleen bij vbl ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef JC-Rags het volgende:
W*** T** F***!! Toch iemand die heeft gezien dat het een foto van Jos Verstappen was.....
Goeie onderschriften trouwens en dat zonder foto. Ik ga een nieuwe proberen
[afbeelding]
hoe zou dat toch komenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Petera het volgende:
Terpstra komt nog niet echt van de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
Volgend jaar denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:41 schreef toma het volgende:
nogal , uitslag ?
#2quote:Op donderdag 7 september 2006 09:02 schreef Roeldegekste het volgende:
Eindelijk sponsor voor Guinees tomatengooi-team
#1quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef JC-Rags het volgende:
Jamaicaanse verse van 'jeu de boules' zorgt voor veel opwindende momenten.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:16 schreef bokkiej het volgende:
Clown Bossie gooit kwaad zijn neus weg na het niet halen van de inburgeringscursus
Excuus voor de belabberde foto dan.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef bokkiej het volgende:
k vind ze allemaal niet erg sterk moet ik zeggen
Dan heb ik hem toch maar naar de grove versie veranderdquote:Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef bokkiej het volgende:
k vind ze allemaal niet erg sterk moet ik zeggen
Dan ook maar even veranderd. Ik doe natuurlijk niet mee met een onderschrift waarvan je impliciet al had gezegd dat ie niet ging winnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:33 schreef bokkiej het volgende:
win je wel meteen mee, nog altijd niet supersterk maar beter dan et was
Als dat op mijn post sloeg: ik zou zelf dan dus één van de inzendingen hebben geplaatst die het vermelden niet waard waren. Geen kapsones dus, aangezien ik niet MEZELF op een voetstuk plaatste.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef Beschouw het volgende:
Kapsones?
ik zegquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef JC-Rags het volgende:
Uitslag zou leuk zijn....
Komt in 2012 denk ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef JC-Rags het volgende:
Uitslag zou leuk zijn....
#2quote:Op maandag 18 september 2006 08:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
en nu allemaal stil blijven zitten anders vallen we om .
#1quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:04 schreef THCees het volgende:
Yes 2e![]()
Blote BNN Presentator Sander Lantinga bezorgt Sharapova een hartaanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |