#2quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:04 schreef Spooky4u het volgende:
De "van Gelder"move nu ook tijdens skelleton uitgevoerd.
#1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Canadese rallyerijder drukt voorruit uit zijn auto
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:34 schreef Petera het volgende:
Spaanse cliënte van dokter Fuentes betrapt op gebruik van helium en waterstof.
Ik vond 'm origineel, "visueel geloofwaardig" en nog grappig ook. En dus de beste.quote:Op zondag 3 september 2006 21:06 schreef JC-Rags het volgende:
[afbeelding]
EHBO tent reeds opgebouwd bij traditionele wedstrijd 'paalkoppen'
Ook origineel, maar net iets minder "visueel geloofwaardig" en grappig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:51 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Cyclocrosser rijdt paal uit de grond
Ik had zelf ook iets met pijpenstelen in gedachten. (Of dat positief of negatief voor de beoordeling werkt laat ik in het middenquote:Op maandag 4 september 2006 07:57 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
Strikt gezien hebben we het in Nederland zo slecht nog niet eens; in Schotland regent het immers ook regelmatig pijpenstelen
quote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef Petera het volgende:
Derde plaats:
[..]
Ik had zelf ook iets met pijpenstelen in gedachten. (Of dat positief of negatief voor de beoordeling werkt laat ik in het midden)
Dat maakt het wel lastiger om de onderschriften te vergelijken, als niet iedereen hetzelfde ziet.quote:
wie heeft er gewonnen dan ? en doen we hier ook aan punten of is dat alleen bij vbl ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef JC-Rags het volgende:
W*** T** F***!! Toch iemand die heeft gezien dat het een foto van Jos Verstappen was.....
Goeie onderschriften trouwens en dat zonder foto. Ik ga een nieuwe proberen
[afbeelding]
hoe zou dat toch komenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Petera het volgende:
Terpstra komt nog niet echt van de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |