abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 09:33:00 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_39714589
Ik dacht dat C&A ook poppetjes-rage gevoelig was, net zoals met Bob de bouwer ooit.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_39714809
En C&A zit hier ook en Myrthe vindt 't geweldig leuk om naar 'de stad' te gaan dus dat gaat helemaal goedkomen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:57:30 #128
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39715055
Idd, C&A heeft iig gewone Dora Shirts
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:12:38 #129
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39715407
Wat gaaf Sjeen. Het lijkt me super om ook een keer de vierdaagse te lopen. Die sfeer daar is onovertroffen. Heb je veel getraind?
Lekker douchen!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:13:07 #130
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39715421
Is het raar als ik voor Kai ook een Dora-shirt koop? Hij vindt het zo mooi.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 10:14:35 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39715460
Niet veel getraind Sjak, een kilometer of 100. Maar ik weet wel waar ik aan begin, ik ga de 7e keer dus ik loop ook een beetje op ervaring. De sfeer is echt geweldig! En stiekem heb ik er heel veel zin in
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39715462
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef m@x het volgende:
Gewoon doen zou ik zeggen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 juli 2006 @ 10:18:10 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39715537
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef m@x het volgende:
Gewoon doen hoor, Christan vindt het ook leuk, al heeft ie nog niet om een shirt gevraagd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:18:26 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_39715542
ik wil er voor Liam ook 1, hij vind Dora geweldig en wat anderen denken heeft me nog nooit geinteresseerd
stormy waters...
sailin'
pi_39715577
'k Dacht dat er ook wel jongens-t-shirts zijn van Dora, zal eens kijken vanmiddag.. en als je 't toch niet leuk vindt voor een jongetje geef je hem toch gewoon een Dora pyjama, ziet verder niemand. Maar volgens mij kan t best hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 10:21:45 #136
7074 moussy
kuttekop
pi_39715628
er zijn donkerblauwe shirtjes met Dora er op, kan makkelijk
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_39715855
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 08:36 schreef Nijna het volgende:
Zou die cavia ontsnapt zijn Bar? Ik vind Pim wel een leuke naam voor een cavia, hij heeft het vast wel goed in zn eigen gemaakte kooitje zo.
Ik weet het niet, wel zagen we gister achter Pim dat er een hydrofiele luier geknoopt was als zakje, en Marco d8 meeer aan mensen die op vakantie waren...

En als hij ontsnapt zou zijn, hoop ik dat de eigenaar blij is dat hij hier nu tijdelijk onderdak heeft.

Maar Pim is wel geschrokken of ziek, want hij wilt nogniet veel eten en drinken en maar heel afentoe gaat hij rondje lopen...
Vanavond even mee langs de dierenarts
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 juli 2006 @ 10:54:51 #138
13151 crew  Rewimo
pi_39716502
Zet 'm in F&F, daar hebben meer beestjes een goed onderkomen gevonden de laatste tijd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39716620
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Zet 'm in F&F, daar hebben meer beestjes een goed onderkomen gevonden de laatste tijd
Hij staat er al, maar wil de eerst de mensen hier op het dorp de kans geven omhun misschien weggelopen Cavia terug te krijgen.
En leverd het niets op dan mag Pim bij ons in huis blijven
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 11:01:47 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39716687
Ik ga gewoon zwaaien naar elke camera Dan zien jullie me beslist

Ow en vrijdag hè, als jullie de Regionale Brandweer Zuid Limburg zien binnenkomen, in uniform met de vlag voorop... Die blonde dat ben ik
pi_39716703
ik zal eens opletten Sjeen
pi_39717127
brrr Pim doet raar in de kooi... Marco riep al misschien dat Pim er ook wel niet meer is vanavond... en nu zit ik te huilen want ik vind het zielig
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 11:18:36 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39717170
He Bar, vervelend hoor... Maar als het zo zou zijn, heeft hij wel nog even heel veel liefde gekregen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:21:17 #144
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39717245
Bar, cavia's zijn beestjes met een redelijk zwak gestel. Ik had er destijds ook één en die had een baarmoederontsteking opgelopen. De dierenarts wilde niet opereren omdat ze, als ze de operatie zou overleven, waarschijnlijk de verdoving niet zou overleven. Mocht Pim het niet redden dan komt dat waarschijnlijk door de tijd die hij buiten door heeft moeten brengen. Een koutje kan al teveel zijn. Tja, en verder wat Sjeen zegt
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39717296
Jammaar dat weet ik wel, maar ik wil niemand meer kwijtraken, heb wel al genoeg meegemaakt denk ik zo...
Drom moest ik huilen
Tuurlijk vind ik het jammer voor Pim en zielig en niet leuk.
hmm misschien heeft hij weleen ontzettend lief vriendje aan Thijs
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 juli 2006 @ 11:23:37 #146
13151 crew  Rewimo
pi_39717306
Cavia's zijn kwetsbaar ja, je weet niet hoe lang hij buiten heeft gezeten
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 11:24:27 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39717329
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jammaar dat weet ik wel, maar ik wil niemand meer kwijtraken, heb wel al genoeg meegemaakt denk ik zo...
Drom moest ik huilen
Tuurlijk vind ik het jammer voor Pim en zielig en niet leuk.
hmm misschien heeft hij weleen ontzettend lief vriendje aan Thijs
Kijk, hij wilde gewoon eerst even bij jullie langskomen om goedkeuring te vragen. Nu kan hij dus met een gerust hart naar Thijs toe
pi_39717410
Och misschien ook wel leuk, er loopt op de begraafplaats een heel mooi jong katje, en als wij dan komen komt hij altijd even hallo zeggen door even langs onze benen te lopen en te knorren.
Hij ligt ook net onder de haag bij Thijs
pi_39717773
Arme Pim... helemaal als hij op straat is gezet omdat mensen op vakantie gingen... . Neem dan geen huisdier. Maar gelukkig heeft hij bij jullie wel een goed plekje Bar.
Ik hoop dat hij op gaat knappen...

Uh Sjeen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je nog ergens aan te herkennen? Dan ga ik naar je zwaaien als ik je zie

[ Bericht 2% gewijzigd door Nijna op 11-07-2006 22:00:52 ]
Fake it till you make it...
pi_39717786
Lishe,

Jij was toch degene met die wastafel voor kinderen? Een soort vierkant?
Heb je hier nog een afbeelding van, ik kan hem nergens meer vinden!
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')