quote:Op maandag 10 juli 2006 21:37 schreef Meaghan het volgende:
Schrikken zeg Jessie dat Bo zo opeens weg wasHoe komt Bo eigenlijk zo bang voor honden?
Die katten van mij hebben dezelfde mate van heldhaftigheid als mijn dochterquote:Op maandag 10 juli 2006 23:17 schreef coolbabe het volgende:
Die vliegen daar hebben we tegenwoordig katten voorJammer dat ze op hun jacht vaak ook alle planten uit het raam mieteren
Gewoon doen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef m@x het volgende:
Is het raar als ik voor Kai ook een Dora-shirt koop? Hij vindt het zo mooi.
Gewoon doen hoor, Christan vindt het ook leuk, al heeft ie nog niet om een shirt gevraagdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef m@x het volgende:
Is het raar als ik voor Kai ook een Dora-shirt koop? Hij vindt het zo mooi.
Ik weet het niet, wel zagen we gister achter Pim dat er een hydrofiele luier geknoopt was als zakje, en Marco d8 meeer aan mensen die op vakantie waren...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:36 schreef Nijna het volgende:
Zou die cavia ontsnapt zijn Bar? Ik vind Pim wel een leuke naam voor een cavia, hij heeft het vast wel goed in zn eigen gemaakte kooitje zo.
Hij staat er al, maar wil de eerst de mensen hier op het dorp de kans geven omhun misschien weggelopen Cavia terug te krijgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Zet 'm in F&F, daar hebben meer beestjes een goed onderkomen gevonden de laatste tijd
Kijk, hij wilde gewoon eerst even bij jullie langskomen om goedkeuring te vragen. Nu kan hij dus met een gerust hart naar Thijs toequote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jammaar dat weet ik wel, maar ik wil niemand meer kwijtraken, heb wel al genoeg meegemaakt denk ik zo...
Drom moest ik huilen
Tuurlijk vind ik het jammer voor Pim en zielig en niet leuk.
hmm misschien heeft hij weleen ontzettend lief vriendje aan Thijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ben je nog ergens aan te herkennen? Dan ga ik naar je zwaaien als ik je zie![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Nijna op 11-07-2006 22:00:52 ]Fake it till you make it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |