abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39705831
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:37 schreef Meaghan het volgende:
Schrikken zeg Jessie dat Bo zo opeens weg was Hoe komt Bo eigenlijk zo bang voor honden?
Ik ben ook bang en ook al wil je dat niet je brengt dit toch onbewust over op je kind (Jans is ook bang) Nu is het wel zo dat het ook een beetje aan het kind ligt hoe het met die angsten omgaat. Jans aait bv de buurkat en kroelt ermee. Bo springt daar ook nog van weg. Toen we zelf katten hadden heeft zij dat nog meegemaakt en was ze niet zo bang.

[ Bericht 6% gewijzigd door jessie op 10-07-2006 22:52:56 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39706627
Wat schrikken zeg jessie, arme Bo, zo bang...

pssst, Fogel, je hebt mail (als het goed is)

[ Bericht 23% gewijzigd door Nijna op 10-07-2006 22:59:46 ]
Fake it till you make it...
pi_39706967
Ja zoiets dacht ik al Jessie Ik ben me daar dan ook erg van bewust en ben dan bang voor spinnen, maar probeer me dan toch in te houden in de hoop die angst niet over te brengen op de kinderen. Maar als je zelf bang bent voor honden kan ik best begrijpen dat je dit haast niet voor je kunt houden, een hond of een spin maakt natuurlijk wel even verschil Het lijkt me ook erg moeilijk hoor voor jou en erg vervelend voor Bo
  maandag 10 juli 2006 @ 23:04:26 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39707089
Ik ben panisch voor wespen en tot nu toe heb ik (volgens mij) bereikt dat Saskia zelfs van vliegen panisch wordt

Wel sneu voor Bo, achter een boom gaan staan uit angst voor de hond..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39707200
Ik ben nergens bang voor en Myrthe ook nog niet gelukkig, maar kan wel komen natuurlijk. Er is vast een spokenfase in aantocht.

Er waren in dit topic heel veel mensen met slechte berichten in hun omgeving las ik.. Allemaal sterkte gewenst ermee, lijkt me erg moeilijk.
pi_39707378
Vliegen zijn hier ook reden om te gillen, maar dan als teken voor papa dat hij z'n elektrische vliegenmepper weer te voorschijn moet halen. Kleine sadisten zijn het soms
pi_39707599
Hier is gezinsuitbreiding

Ging vanavond wandelen met Dino, lopen we terug zit er een heuse Cavia op de grond langs de kant van de weg
Ben snel door naar huis gelopen
Marco gehaald en Cavia opgehaald, en hier in een eigen gemaakt kooitje met stroo water en groenvoer en daar zit Pim (ik heb hem Pim genoemd)
Morgen een foto maken en ophangen in de winkels hier in het dorp.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 10 juli 2006 @ 23:17:38 #108
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39707632
Die vliegen daar hebben we tegenwoordig katten voor Jammer dat ze op hun jacht vaak ook alle planten uit het raam mieteren
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:20:34 #109
3011 E.T.
pi_39707731
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:17 schreef coolbabe het volgende:
Die vliegen daar hebben we tegenwoordig katten voor Jammer dat ze op hun jacht vaak ook alle planten uit het raam mieteren
Die katten van mij hebben dezelfde mate van heldhaftigheid als mijn dochter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:27:07 #110
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39707988
Jasper is jarenlang doodsbenauwd geweest voor vliegen, en dat komt echt niet bij mij vandaan Zulke dingen zijn vaak tijdelijk. Ik zit alleen al tijden te wachten tot hij eens van zijn angst voor honden af komt, al gaat het de laatste tijd steeds beter. Hij rent nu niet meer in blinde paniek de weg over maar kijkt tegenwoordig eerst of er niets aan komt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_39708161
piet is ook niet zo'n held, komt mij halen om spinnewebben uit de tuin te verwijderen als hij zo'n ding op z'n route tegenkomt. maar hij is vooral erg onder de indruk van het feit dat we vliegen af en toe doodmeppen (met zo'n ouderwetse mepper). ik probeer er zo luchtig mogelijk over te doen maar het houdt 'm wel bezig merk ik. hij wil ze daarna 't liefst wel even gaan troosten.

heb niet goed bijgelezen hier maar ving hier en daar wel erg heftige berichten op: sterkte voor degenen die dat betreft.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:35:34 #112
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_39708298
Suus rent tegenwoording het hele huis door met de vliegenmepper!

"Daar een muggie! Nee is een stoffie, kijk papa een vlieggie! En daar een pinnetje!!!"

Verder vind ze hondjes die srpingen en dartelen (lees: puppies!) ook niet al te leuk, als ze stilstaan (lees: bejaarde honden) vind ze ze wel leuk.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_39708495
haha nee honden vindt piet ook maar niks. vooral loslopende niet. het is wel een heel effectieve truc om hem snel bij me te laten komen als we aan 't wandelen zijn. 'er komt trouwens ook een hond aan zie ik'. nou dan weet ie niet hoe snel hij braaf naast me moet komen lopen/fietsen.

arme bo trouwens. echt sneu als ze zo bang zijn.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 00:32:14 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39710005
Bankje gevonden Bar...

Het is voor mij de eerste keer dat ik langer dan twee nachten weg ben. En ik weet dat ze zowel door papa als door opa en oma en ook nog door de buren uitstekend opgevangen gaat worden. Maar toch... papa is een weekje weggeweest half juni en dat had een mega impact op haar. En nu ga ik weg... Ik voel me bij voorbaat al schuldig dat ik iets leuks ga doen eigenlijk.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39710070
Wat ga jij doen dan Sjeen?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 00:37:32 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39710165
Ik ga de Vierdaagse lopen, samen met mijn vader (en nog een aantal van de Brandweer hier). Is voor mij de 7e keer, maar voor het eerst sinds 5 jaar. Altijd oergezellig met een pilsje op zijn tijd en een aantal goede gesprekken met mijn vader over vanalles...
pi_39710230
Ow ja dat las ik ergens, klinkt opzich wel gezellig idd, en goede gesprekken met je lijkt me ook ontzettend bijzonder zeker op zulke momenten.

Kan me wel voorstellen dat Isa jou ontzettend zal gaan missen, en dat het voor jou moeilijk is
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 00:44:50 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39710315
Maar goed, ik ga gewoon een hele leuke week hebben en lekker veel bellen met en met Isa. En dan helemaal breken als ze vrijdag komen

Voor jou een dikke knuffel Ik ga nu in bed liggen, want ik moet morgen werken en daarna nog vanalles regelen. Want woensdag vieren we Isa's verjaardag en ik denk dat ik dan ook een traantje wegpink. Zal zeker aan jullie denken
pi_39710336
Werkse morgen en slaap lekker
pi_39713882
Zou die cavia ontsnapt zijn Bar? Ik vind Pim wel een leuke naam voor een cavia, hij heeft het vast wel goed in zn eigen gemaakte kooitje zo.

Sjeen, stoer zeg , de vierdaagse. Op de eerste dag komen jullie dan ook hier door t durrup . Een vriendinnetje van me loopt ook mee.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 08:59:14 #121
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39714110
Welk dorpje Nijna? Ben maar een beetje nieuwsgierig... vind het altijd leuk als ik mensen zou kunnen ontmoeten
  Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 09:10:59 #122
45833 crew  Fogel
pi_39714268
En op de 3e dag kom je langs mijn ouderlijk huis.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_39714314
Weet iemand hier misschien waar je Dora ondergoed kunt krijgen in maat 92/98? Ik kan 't online wel vinden bij eBay en Marktplaats ed maar koop het liever bij een 'gewone' winkel eigenlijk.

Succes met de vierdaagse Sjeen! Misschien zien we je nog op tv voorbijwandelen hier.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:17:03 #124
3011 E.T.
pi_39714348
Ik zou 't eens bij Kruidvat oid proberen poemojn (of Zeeman misschien ook wel).
Volgens mij heb ik 't laats in een kruidvat-krantje zien staan..
pi_39714464
Bedankt, als het vanmiddag droog is ga ik eens kijken.
Eigenlijk vreemd, ze kijkt nooit Dora (ik weet ook niet hoe laat het op tv komt) maar toch vindt ze dat figuurtje geweldig. Ze heeft van mijn zusje een Dora-puzzel voor haar verjaardag gekregen en die is ook favoriet.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 09:33:00 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_39714589
Ik dacht dat C&A ook poppetjes-rage gevoelig was, net zoals met Bob de bouwer ooit.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_39714809
En C&A zit hier ook en Myrthe vindt 't geweldig leuk om naar 'de stad' te gaan dus dat gaat helemaal goedkomen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:57:30 #128
3011 E.T.
pi_39715055
Idd, C&A heeft iig gewone Dora Shirts
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:12:38 #129
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39715407
Wat gaaf Sjeen. Het lijkt me super om ook een keer de vierdaagse te lopen. Die sfeer daar is onovertroffen. Heb je veel getraind?
Lekker douchen!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:13:07 #130
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39715421
Is het raar als ik voor Kai ook een Dora-shirt koop? Hij vindt het zo mooi.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 10:14:35 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39715460
Niet veel getraind Sjak, een kilometer of 100. Maar ik weet wel waar ik aan begin, ik ga de 7e keer dus ik loop ook een beetje op ervaring. De sfeer is echt geweldig! En stiekem heb ik er heel veel zin in
pi_39715462
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef m@x het volgende:
Gewoon doen zou ik zeggen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 juli 2006 @ 10:18:10 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39715537
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef m@x het volgende:
Gewoon doen hoor, Christan vindt het ook leuk, al heeft ie nog niet om een shirt gevraagd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:18:26 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_39715542
ik wil er voor Liam ook 1, hij vind Dora geweldig en wat anderen denken heeft me nog nooit geinteresseerd
stormy waters...
sailin'
pi_39715577
'k Dacht dat er ook wel jongens-t-shirts zijn van Dora, zal eens kijken vanmiddag.. en als je 't toch niet leuk vindt voor een jongetje geef je hem toch gewoon een Dora pyjama, ziet verder niemand. Maar volgens mij kan t best hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 10:21:45 #136
7074 moussy
kuttekop
pi_39715628
er zijn donkerblauwe shirtjes met Dora er op, kan makkelijk
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_39715855
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 08:36 schreef Nijna het volgende:
Zou die cavia ontsnapt zijn Bar? Ik vind Pim wel een leuke naam voor een cavia, hij heeft het vast wel goed in zn eigen gemaakte kooitje zo.
Ik weet het niet, wel zagen we gister achter Pim dat er een hydrofiele luier geknoopt was als zakje, en Marco d8 meeer aan mensen die op vakantie waren...

En als hij ontsnapt zou zijn, hoop ik dat de eigenaar blij is dat hij hier nu tijdelijk onderdak heeft.

Maar Pim is wel geschrokken of ziek, want hij wilt nogniet veel eten en drinken en maar heel afentoe gaat hij rondje lopen...
Vanavond even mee langs de dierenarts
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 juli 2006 @ 10:54:51 #138
13151 crew  Rewimo
pi_39716502
Zet 'm in F&F, daar hebben meer beestjes een goed onderkomen gevonden de laatste tijd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39716620
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Zet 'm in F&F, daar hebben meer beestjes een goed onderkomen gevonden de laatste tijd
Hij staat er al, maar wil de eerst de mensen hier op het dorp de kans geven omhun misschien weggelopen Cavia terug te krijgen.
En leverd het niets op dan mag Pim bij ons in huis blijven
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 11:01:47 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39716687
Ik ga gewoon zwaaien naar elke camera Dan zien jullie me beslist

Ow en vrijdag hè, als jullie de Regionale Brandweer Zuid Limburg zien binnenkomen, in uniform met de vlag voorop... Die blonde dat ben ik
pi_39716703
ik zal eens opletten Sjeen
pi_39717127
brrr Pim doet raar in de kooi... Marco riep al misschien dat Pim er ook wel niet meer is vanavond... en nu zit ik te huilen want ik vind het zielig
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 11:18:36 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39717170
He Bar, vervelend hoor... Maar als het zo zou zijn, heeft hij wel nog even heel veel liefde gekregen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:21:17 #144
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39717245
Bar, cavia's zijn beestjes met een redelijk zwak gestel. Ik had er destijds ook één en die had een baarmoederontsteking opgelopen. De dierenarts wilde niet opereren omdat ze, als ze de operatie zou overleven, waarschijnlijk de verdoving niet zou overleven. Mocht Pim het niet redden dan komt dat waarschijnlijk door de tijd die hij buiten door heeft moeten brengen. Een koutje kan al teveel zijn. Tja, en verder wat Sjeen zegt
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39717296
Jammaar dat weet ik wel, maar ik wil niemand meer kwijtraken, heb wel al genoeg meegemaakt denk ik zo...
Drom moest ik huilen
Tuurlijk vind ik het jammer voor Pim en zielig en niet leuk.
hmm misschien heeft hij weleen ontzettend lief vriendje aan Thijs
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 juli 2006 @ 11:23:37 #146
13151 crew  Rewimo
pi_39717306
Cavia's zijn kwetsbaar ja, je weet niet hoe lang hij buiten heeft gezeten
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 11:24:27 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39717329
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jammaar dat weet ik wel, maar ik wil niemand meer kwijtraken, heb wel al genoeg meegemaakt denk ik zo...
Drom moest ik huilen
Tuurlijk vind ik het jammer voor Pim en zielig en niet leuk.
hmm misschien heeft hij weleen ontzettend lief vriendje aan Thijs
Kijk, hij wilde gewoon eerst even bij jullie langskomen om goedkeuring te vragen. Nu kan hij dus met een gerust hart naar Thijs toe
pi_39717410
Och misschien ook wel leuk, er loopt op de begraafplaats een heel mooi jong katje, en als wij dan komen komt hij altijd even hallo zeggen door even langs onze benen te lopen en te knorren.
Hij ligt ook net onder de haag bij Thijs
pi_39717773
Arme Pim... helemaal als hij op straat is gezet omdat mensen op vakantie gingen... . Neem dan geen huisdier. Maar gelukkig heeft hij bij jullie wel een goed plekje Bar.
Ik hoop dat hij op gaat knappen...

Uh Sjeen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je nog ergens aan te herkennen? Dan ga ik naar je zwaaien als ik je zie

[ Bericht 2% gewijzigd door Nijna op 11-07-2006 22:00:52 ]
pi_39717786
Lishe,

Jij was toch degene met die wastafel voor kinderen? Een soort vierkant?
Heb je hier nog een afbeelding van, ik kan hem nergens meer vinden!
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')