Ja dat klopt welquote:Op maandag 10 juli 2006 05:18 schreef Zwansbol het volgende:
Een halve maan staat op de Turkse vlag, lol?
quote:Op maandag 10 juli 2006 05:20 schreef Zwansbol het volgende:
Oke dan. Wenen in 1683. Omdat de bakkers alarm sloegen maakten ze een broodje die op een halve maan trekt omdat er op de Ottomaanse vlag ook een halve maan staat.
Iddquote:Op maandag 10 juli 2006 05:25 schreef Nembrionic het volgende:
Karel de Grote dan?
Uiteraard heeft peter gelijkquote:Op maandag 10 juli 2006 05:29 schreef Nembrionic het volgende:
De meester vraagt zijn leerlingen het woord "graag" te vervoegen.
Marie geeft als antwoord "graag, grager, graagst"
Peter zegt dat Marie het fout heeft en komt met "graag, liever, liefst"
Wie heeft het bij het juist eind en waarom?
uuh wist niet dat dat ook moest, kga ff bedenken dan okequote:Op maandag 10 juli 2006 05:59 schreef Nembrionic het volgende:
Redenatie?
2xquote:Op maandag 10 juli 2006 06:19 schreef tong80 het volgende:
Next :
Hoe vaak ging Tong deze nacht pissen ?
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:28 schreef YoshiBignose het volgende:
volgens mij mag het allebei. graag liever liefst gebruik je als iets leuk vindt. ik ga graag naar school, ik ga liever naar school, ik ga het liefst naar school. zoiets.
om eerlijk te zijn heb ik graagst nog nooit gebruikt, maar volgens mij bestaat het wel
Dit is dus een voorbeeld waar het niet magquote:Op maandag 10 juli 2006 09:44 schreef Neleos het volgende:
Mannen horen sommige dingen grager dan andere dingen.
Dat zinnetje is een "leermoment" uit mannen voor vrouwen. Daar moest ik aan denken toen ik de vraag las.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is dus een voorbeeld waar het niet mag
ja altijd leuk. bijna goedquote:Op maandag 10 juli 2006 10:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Leuk een rekenvraag.
3,5 minuut? nee fout
Oh, ik heb het zo gedaan:quote:Op maandag 10 juli 2006 10:55 schreef YoshiBignose het volgende:
AntonDingeman legt met wind mee in drie minuten één kilometer af, dus in vier minuten legt hij 1 1/3 kilometer af. Met wind tegen legt hij in vier minuten 1 kilometer af. Als de wind AntonDingeman vier minuten helpt en vier minuten tegenwerkt, dan legt AntonDingeman in deze acht minuten dus 2 1/3 kilometer af. Zonder wind zou hij in acht minuten ook 2 1/3 kilometer afleggen en zijn gemiddelde snelheid bedraagt dan dus 17,5 kilometer per uur. AntonDingeman doet dus 3 3/7 minuut over één kilometer.
Goed hoor
Klopt.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Als hij iets begrijpt, dus een soort OK.
Nee.quote:Zou niet weten waarom, misschien van een legendarische piloot van vroeger?
Roger stond oorspronkelijk voor de 'R' in het telefoonalfabet.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Wanneer zegt een piloot "Roger"? En waarom juist "Roger"?
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Roger stond oorspronkelijk voor de 'R' in het telefoonalfabet.
'Received' werd afgekort tot 'R' en dus tot 'Roger'.
Idd. 'Roger' was op een gegeven moment zo onlosmakelijk met 'Received' verbonden dat het onpraktisch werd om het ook nog steeds voor 'R' te gebruiken.quote:
Frollo +1quote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Roger stond oorspronkelijk voor de 'R' in het telefoonalfabet.
'Received' werd afgekort tot 'R' en dus tot 'Roger'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |